super98 je napisal/-a:Ta avto ma zelo sodoben dizelski motor s common rail tehnologijo. Ta sistem vbrizga zahteva zelo kvalitetno in čisto dizelsko gorivo. Sam skupni vod je narjen s filigransko natančnostjo in ne dopušča odstopanj.
Jaz ti odsvetujem upaorabo kurilca v tem avtu, možna je okvara samega voda, pumpe...
super98 je napisal/-a:Ta avto ma zelo sodoben dizelski motor s common rail tehnologijo. Ta sistem vbrizga zahteva zelo kvalitetno in čisto dizelsko gorivo. Sam skupni vod je narjen s filigransko natančnostjo in ne dopušča odstopanj.
Jaz ti odsvetujem upaorabo kurilca v tem avtu, možna je okvara samega voda, pumpe...
Voith je napisal/-a:kurilno olje pa nafta je eno te isto gorivo. sam v kurilca dodajajo barvo.
Voith je napisal/-a:pomoje da so pr izbiri barve za kurilca, racunal na to da bi se ta kurilc znau pretakat po kksnih tankih cevkah, in se pod pritiskom vbrizgavat km. misls da ne?
v koncni fazi je se tako zakompliciran dovod goriva do izgorevalnega prostora samo cevcica, ventil ali vec njih, pumpa in soba.
RR je napisal/-a:Jao folk, ne se zajebavat z sodobnimi motorji, kupte si golfa II pa tankajte kurilca...(enkrat vmes med servisi še zamenjaš filter, pa mu ne bo nič)
V vednost: Honda Accord je bila na spisku avtomobilov takrat, ko je bila piz....... na hrvaških pumpah........
Pa ne bit tok prepričani, da TDI pa vse to prenese... :P
Pamet v glavo, če maš keš za Accorda mu privošči vsaj pravo gorivo.....
Lp
Voith je napisal/-a:kurilno olje pa nafta je eno te isto gorivo. sam v kurilca dodajajo barvo.
najbolsa varianta ti je da zamasis spodi ceu za tankat pa not nafto natocis, nekje na tanku pa se en zamasek, dosegljiv v prtlazniku, ker edine posledice bojo pomoje ce te dobijo cariniki da mas v tanku rdece
lublancan je napisal/-a:kurilc ni enak dizlu
v kurilcu je barva ki maši filtre in ostalo
kurilc ma nižjo cetansko vrednost kot dizl
rezultat je da ti auto ne gre nikamr, ga zamori...
to je lih tko k če bi namest 98 oktanskega benza tanku 89 oktanskega
model, če maš dnar za hondo, boš meu tud tistih 200 sit za dizla
Voith je napisal/-a:lublancan je napisal/-a:kurilc ni enak dizlu
v kurilcu je barva ki maši filtre in ostalo
kurilc ma nižjo cetansko vrednost kot dizl
rezultat je da ti auto ne gre nikamr, ga zamori...
to je lih tko k če bi namest 98 oktanskega benza tanku 89 oktanskega
model, če maš dnar za hondo, boš meu tud tistih 200 sit za dizla
cetanska vrednost je enaka, in se vrti od 45-55 cetanov, tako pri dizlu kot kurilcu.
Kakovost KO EL določa standard SIS 1011, dieselskega goriva pa SIST EN 590.
Praktično pa je razlika v naslednjem:
- nizkotemeperaturne lastnosti diesla so boljše in se prilagajajo letnemu času (zimsko obdobje in dve prehodni obdobji). Pri KO EL so te zahteve (lastnosti) enake preko celega leta (strdišče min. -9 st.C.) Razlog: vozila so bolj izpostavljena vremenskim vplivom, KO EL pa se skladišči v stacionarnih rezervoarjih, ki morajo biti po gradbenih zahtevah za njihovo postavitev zaščiteni pred neposrednim vplivom nizkih temperatur.
- vsebnost žvepla:
diesel: max.350 ppm (od 1.1.05 max 50 ppm),
KO EL: max.2000 ppm
- KO EL je zaradi trošarinske zakonodaje dodatno označen in obarvan s posebnim markerjem, ki omogoča kontrolo uporabnikov v primeru zlorabe (KO EL se namreč ne sme uporabljati za pogon motorjev).
To so glavne razlike med tema gorivoma, ki izhajajo iz obstoječih slovenskih oz. evropskih standardov. Seveda pa obstajajo tudi razlike med kakovostjo teh goriv pri različnih dobaviteljev oz. prodajlcih. Svetujemo vam, da se za nakupe goriv odločate le pri priznanih in zanesljivih prodajalcih, ki vam zagotavljajo garantirano in stalno kakovost goriv poleg tega pa tudi ustrezno tehnično podporo pri njihovi uporabi.
Sektor kakovost, okolje in varnost
Silvan Simčič, pomočnik direktorja druzbe Petrol
menjekul je napisal/-a:ne poznam človeka, ki bi po 4-ih letih prihranil 1.600.000 izključno zato, ker je prešaltal na diesla. ta denar vmes gre za druge neumnosti tko da govorjenje o tem koliko prišparaš je bolj tako tako.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost