Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Bunny
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: Če jun 03, 2004 7:43 am
Kraj: Ljubljana

Accord - kurilno olje

Napisal/-a Bunny To dec 21, 2004 1:34 am

Informativno me zanima, kakšne posledice so možne na Hondi Accord i-CTDI in po kakšnem času se pokažejo?
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 To dec 21, 2004 1:41 am

Ta avto ma zelo sodoben dizelski motor s common rail tehnologijo. Ta sistem vbrizga zahteva zelo kvalitetno in čisto dizelsko gorivo. Sam skupni vod je narjen s filigransko natančnostjo in ne dopušča odstopanj.
Jaz ti odsvetujem upaorabo kurilca v tem avtu, možna je okvara samega voda, pumpe...
TJUNING PA TO...
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith To dec 21, 2004 1:41 am

kurilno olje pa nafta je eno te isto gorivo. sam v kurilca dodajajo barvo.

najbolsa varianta ti je da zamasis spodi ceu za tankat pa not nafto natocis, nekje na tanku pa se en zamasek, dosegljiv v prtlazniku, ker edine posledice bojo pomoje ce te dobijo cariniki da mas v tanku rdece ;)
 
Uporabniški avatar
_VeNoM_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3086
Pridružen: To apr 29, 2003 11:30 pm
Kraj: Lj-Krško

Napisal/-a _VeNoM_ To dec 21, 2004 1:43 am

super98 je napisal/-a:Ta avto ma zelo sodoben dizelski motor s common rail tehnologijo. Ta sistem vbrizga zahteva zelo kvalitetno in čisto dizelsko gorivo. Sam skupni vod je narjen s filigransko natančnostjo in ne dopušča odstopanj.
Jaz ti odsvetujem upaorabo kurilca v tem avtu, možna je okvara samega voda, pumpe...


majku kradeš besede!


se pa podpišem!

lp venom
Zadnjič spremenil _VeNoM_, dne To dec 21, 2004 1:44 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith To dec 21, 2004 1:43 am

super98 je napisal/-a:Ta avto ma zelo sodoben dizelski motor s common rail tehnologijo. Ta sistem vbrizga zahteva zelo kvalitetno in čisto dizelsko gorivo. Sam skupni vod je narjen s filigransko natančnostjo in ne dopušča odstopanj.
Jaz ti odsvetujem upaorabo kurilca v tem avtu, možna je okvara samega voda, pumpe...


na kurilca laufajo nekatere zlo sofisticirane masine brez problema, sam ce ni vode not.
 
Uporabniški avatar
_VeNoM_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3086
Pridružen: To apr 29, 2003 11:30 pm
Kraj: Lj-Krško

Napisal/-a _VeNoM_ To dec 21, 2004 1:46 am

sam koliko cajta laufajo!voda je pa kr prisotna vrjem,no saj na pumpi k sm delu je bila pa na drugih tud!voda je prisotna takrat ko je cisterna od kurilca prazna,No voda je pristna v vsaki cisterni kokr vem!
 
Uporabniški avatar
Bunny
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: Če jun 03, 2004 7:43 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Bunny To dec 21, 2004 1:47 am

OK, sej vem, da mam "glup" nick, sam če bi mela Accorda 100% nebi kurilca niti od daleč vidu - tko da jz (na žalost) nimam Accorda.
Moje mnjenje je, da če maš tak avto, maš denar vsaj za DIZLA. :roll:
Zadnjič spremenil Bunny, dne Sr dec 22, 2004 11:48 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 To dec 21, 2004 1:54 am

Voith je napisal/-a:kurilno olje pa nafta je eno te isto gorivo. sam v kurilca dodajajo barvo.


No vidš pol pa že ni isto če mu dodajo barvo... Lih barvilo je največji problem. Razlika ni velka ampak je. Barvilo se s časom začne nabirat na bosh pumpi, vodih itd. Common rail sistem pa ne dopušča teh oblog in avto ne dela več kot bi mogu.

Jst mam TDIja pa si kdaj pa kdaj privoščim kurilca, sam tm ni take panike...
TJUNING PA TO...
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith To dec 21, 2004 2:05 am

pomoje da so pr izbiri barve za kurilca, racunal na to da bi se ta kurilc znau pretakat po kksnih tankih cevkah, in se pod pritiskom vbrizgavat km. misls da ne?


v koncni fazi je se tako zakompliciran dovod goriva do izgorevalnega prostora samo cevcica, ventil ali vec njih, pumpa in soba.
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 To dec 21, 2004 2:14 am

Voith je napisal/-a:pomoje da so pr izbiri barve za kurilca, racunal na to da bi se ta kurilc znau pretakat po kksnih tankih cevkah, in se pod pritiskom vbrizgavat km. misls da ne?


v koncni fazi je se tako zakompliciran dovod goriva do izgorevalnega prostora samo cevcica, ventil ali vec njih, pumpa in soba.


Ne niso ker je namenjen za ogrevanje in v pečeh za kurjavo ni tkih delov...daleč od tega.

Pozabljaš da je v modernih dizlih veliko senzorjev in ostalih gluposti.
Za TDIja ti bom reku k vem: v sami bosch pumpi maš senzor gostote goriva, senzor temperature goriva... Na teh delih se sčasoma naredi obloga (od barvila) in pumpa je zrela za obnovo. Sicer tam ni take panike ker morš res enga kurilca pretankat da se ti to nardi.
TJUNING PA TO...
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI To dec 21, 2004 3:33 am

Dej ne seritega - kakega kurilca v komonrejl dizle :roll:
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
dejvi
Uporabnik
 
Prispevkov: 1003
Pridružen: Po avg 30, 2004 3:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a dejvi To dec 21, 2004 8:16 am

menjekul je napisal/-a:zakaj zapravljat denar za avto in potem šparat na gorivu? :ue če šparaš šparaj an celi črti. kupiš a8 da potem tankaš kurilca? joj koje jadne fore :roll: . ne poznam primera, ki bi prišparal vsaj tolar na račun "goriva, ki se bolj splača".


Se popolnoma strinjam!
Matr mate eni ideje.
 
Uporabniški avatar
kalbo
Novinec
 
Prispevkov: 176
Pridružen: Če nov 18, 2004 11:48 am

Napisal/-a kalbo To dec 21, 2004 8:47 am

A A8 bi nabavu, pol bi bil pa tak revček, da bi kurilca not tanku :shock:

Ajde zastopu bi Liskota, da bi v svojo petko kurilca tanku, al pa kšn čika u starga golfa, ne pa u nov avto. Če maš za A8 keš, pol bi te mogl zapret, ker šparaš na nafti!!!
 
Uporabniški avatar
RR
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 647
Pridružen: To mar 09, 2004 8:52 am

Napisal/-a RR To dec 21, 2004 11:06 am

Jao folk, ne se zajebavat z sodobnimi motorji, kupte si golfa II pa tankajte kurilca... :roll: (enkrat vmes med servisi še zamenjaš filter, pa mu ne bo nič)

V vednost: Honda Accord je bila na spisku avtomobilov takrat, ko je bila piz....... na hrvaških pumpah........

Pa ne bit tok prepričani, da TDI pa vse to prenese... :P

Pamet v glavo, če maš keš za Accorda mu privošči vsaj pravo gorivo.....

Lp ;)
 
s_mande
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 740
Pridružen: Sr nov 24, 2004 11:17 am
Kraj: Koroska

Napisal/-a s_mande To dec 21, 2004 11:11 am

RR je napisal/-a:Jao folk, ne se zajebavat z sodobnimi motorji, kupte si golfa II pa tankajte kurilca... :roll: (enkrat vmes med servisi še zamenjaš filter, pa mu ne bo nič)

V vednost: Honda Accord je bila na spisku avtomobilov takrat, ko je bila piz....... na hrvaških pumpah........

Pa ne bit tok prepričani, da TDI pa vse to prenese... :P

Pamet v glavo, če maš keš za Accorda mu privošči vsaj pravo gorivo.....

Lp ;)


PODOBNEGA MISLJENJA!!!
Podpis!s_mande
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan To dec 21, 2004 11:48 am

Voith je napisal/-a:kurilno olje pa nafta je eno te isto gorivo. sam v kurilca dodajajo barvo.

najbolsa varianta ti je da zamasis spodi ceu za tankat pa not nafto natocis, nekje na tanku pa se en zamasek, dosegljiv v prtlazniku, ker edine posledice bojo pomoje ce te dobijo cariniki da mas v tanku rdece ;)


kurilc ni enak dizlu

v kurilcu je barva ki maši filtre in ostalo
kurilc ma nižjo cetansko vrednost kot dizl
rezultat je da ti auto ne gre nikamr, ga zamori...
to je lih tko k če bi namest 98 oktanskega benza tanku 89 oktanskega

model, če maš dnar za hondo, boš meu tud tistih 200 sit za dizla
podpis
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide To dec 21, 2004 12:02 pm

A je tle kak kemik???...vam lahko strokovno obrazloži, da NAFTA oziroma dizelsko gorivo NI ENAKO kurilnemu olju, v srednji šoli sem to znal, zdaj se žal ne spomnim več, je pa tak nekako, da pri pridobivanju goriva iz surove nafte, najprej pridobijo (od NAJMANJ do NAJBOLJ kvalitetnega) odpadne snovi--->maziva--->nevemkajševsevmes-->kurilno olje--->nafta--->bencin--->itd...skratka tud brez tistega barvila pravo kurilno olje ni isto dizelskemu gorivu! Je manj kvalitetno...
Zanimivost...kerozin je manj kvaliteten kot bencin...pa ne se stepst :D
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith To dec 21, 2004 12:08 pm

lublancan je napisal/-a:kurilc ni enak dizlu

v kurilcu je barva ki maši filtre in ostalo
kurilc ma nižjo cetansko vrednost kot dizl
rezultat je da ti auto ne gre nikamr, ga zamori...
to je lih tko k če bi namest 98 oktanskega benza tanku 89 oktanskega

model, če maš dnar za hondo, boš meu tud tistih 200 sit za dizla


cetanska vrednost je enaka, in se vrti od 45-55 cetanov, tako pri dizlu kot kurilcu.


Kakovost KO EL določa standard SIS 1011, dieselskega goriva pa SIST EN 590.

Praktično pa je razlika v naslednjem:
- nizkotemeperaturne lastnosti diesla so boljše in se prilagajajo letnemu času (zimsko obdobje in dve prehodni obdobji). Pri KO EL so te zahteve (lastnosti) enake preko celega leta (strdišče min. -9 st.C.) Razlog: vozila so bolj izpostavljena vremenskim vplivom, KO EL pa se skladišči v stacionarnih rezervoarjih, ki morajo biti po gradbenih zahtevah za njihovo postavitev zaščiteni pred neposrednim vplivom nizkih temperatur.

- vsebnost žvepla:
diesel: max.350 ppm (od 1.1.05 max 50 ppm),
KO EL: max.2000 ppm

- KO EL je zaradi trošarinske zakonodaje dodatno označen in obarvan s posebnim markerjem, ki omogoča kontrolo uporabnikov v primeru zlorabe (KO EL se namreč ne sme uporabljati za pogon motorjev).

To so glavne razlike med tema gorivoma, ki izhajajo iz obstoječih slovenskih oz. evropskih standardov. Seveda pa obstajajo tudi razlike med kakovostjo teh goriv pri različnih dobaviteljev oz. prodajlcih. Svetujemo vam, da se za nakupe goriv odločate le pri priznanih in zanesljivih prodajalcih, ki vam zagotavljajo garantirano in stalno kakovost goriv poleg tega pa tudi ustrezno tehnično podporo pri njihovi uporabi.


Sektor kakovost, okolje in varnost
Silvan Simčič, pomočnik direktorja druzbe Petrol
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide To dec 21, 2004 12:16 pm

Voith je napisal/-a:
lublancan je napisal/-a:kurilc ni enak dizlu

v kurilcu je barva ki maši filtre in ostalo
kurilc ma nižjo cetansko vrednost kot dizl
rezultat je da ti auto ne gre nikamr, ga zamori...
to je lih tko k če bi namest 98 oktanskega benza tanku 89 oktanskega

model, če maš dnar za hondo, boš meu tud tistih 200 sit za dizla


cetanska vrednost je enaka, in se vrti od 45-55 cetanov, tako pri dizlu kot kurilcu.


Kakovost KO EL določa standard SIS 1011, dieselskega goriva pa SIST EN 590.

Praktično pa je razlika v naslednjem:
- nizkotemeperaturne lastnosti diesla so boljše in se prilagajajo letnemu času (zimsko obdobje in dve prehodni obdobji). Pri KO EL so te zahteve (lastnosti) enake preko celega leta (strdišče min. -9 st.C.) Razlog: vozila so bolj izpostavljena vremenskim vplivom, KO EL pa se skladišči v stacionarnih rezervoarjih, ki morajo biti po gradbenih zahtevah za njihovo postavitev zaščiteni pred neposrednim vplivom nizkih temperatur.

- vsebnost žvepla:
diesel: max.350 ppm (od 1.1.05 max 50 ppm),
KO EL: max.2000 ppm

- KO EL je zaradi trošarinske zakonodaje dodatno označen in obarvan s posebnim markerjem, ki omogoča kontrolo uporabnikov v primeru zlorabe (KO EL se namreč ne sme uporabljati za pogon motorjev).

To so glavne razlike med tema gorivoma, ki izhajajo iz obstoječih slovenskih oz. evropskih standardov. Seveda pa obstajajo tudi razlike med kakovostjo teh goriv pri različnih dobaviteljev oz. prodajlcih. Svetujemo vam, da se za nakupe goriv odločate le pri priznanih in zanesljivih prodajalcih, ki vam zagotavljajo garantirano in stalno kakovost goriv poleg tega pa tudi ustrezno tehnično podporo pri njihovi uporabi.


Sektor kakovost, okolje in varnost
Silvan Simčič, pomočnik direktorja druzbe Petrol


Torej ni isto...ista je cetanska vrednost, kaj pa sama kakovost? Sej pravim...srednješolski učbenik govori tako kot sem napisal, če se je pa zmotil(dvomim) nek Dr.Kemik, ki je pisal ta učbenik... ;) Bog ve :D
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
dejan84
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2918
Pridružen: Po feb 23, 2004 11:08 pm
Kraj: Cesta moj duma

Napisal/-a dejan84 To dec 21, 2004 12:33 pm

menjekul je napisal/-a:ne poznam človeka, ki bi po 4-ih letih prihranil 1.600.000 izključno zato, ker je prešaltal na diesla. ta denar vmes gre za druge neumnosti tko da govorjenje o tem koliko prišparaš je bolj tako tako.


Maš prav! :P
Jst sm tud trahtar nabavu, da bom kao šparu, sam se je izkazal, da se zdej precej več vozm (porabm isto al pa še več denarja), tko da sm še na slabšm, ker se je dizl tolk podražu :evil:
Zakaj vozniki hond v dežju vozijo tako hitro? Ker bežijo pred rjo :D
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost