Slide je napisal/-a:mrcina...če je menjalnik trd, si lahko pomagaš tudi z "double-clutching-om"
Ko prestavljaš višje, stisneš sklopko, prestaviš najprej v ler, spustiš sklopko, jo ponovno stisneš in prestaviš prestavo višje...recimo...ampak tukaj trd menjalnik ne pride tok do izraza kot pri menjanju nižje...torej:
Pri prestavljanju nižje pa recimo s tretje v drugo...stistneš sklopko, prestaviš v ler, spustiš sklopko, nabiješ gas, stisneš sklopko in prestaviš v drugo, spustiš sklopko...tukaj pa to MOČNO pomaga, predvsem ko je menjalnik mrzel, gre pa veliko lažje...seveda to delaj počasi, ni fora v hitrosti v primeru hladnega menjalnika![]()
Podobno kot pri tovornjakih torej![]()
Tukaj sinhroni nimajo dela! Pri heel&toe pomagaš samo sklopki in menjalniku, skratka prenosu moči, da ne trpi pri sunkih, ker izenačiš obrate...
LP
jakaracman je napisal/-a:Treba je ločit dve zadevi
- če daješ vmesni plin ob stisnjeni sklopki, to nima vpliva na delovanje menjalnika smega, le poskrbi za to, da ni sunka, ko spustiš sklopko
- če pa daš menjalnik iz prestave v ler, spustiš sklopko in takrat dodaš vmesni plin (in potem spet stisneš sklopko in daš v nižjo prestavo, to je double clutching, ki ga je omenil Slide), pa s tem zavrtiš zobnike v menjalniku - in če to storiš prav, so njihove hitrosti izenačene, tako da sinhroni ne trpijo, menjalnik pa teče lepše/hitreje. Sam ob normalni vožnji slednjega ne počnem, rezen pri kakem avtu s počanim menjalnikom iz 3. v 2. in pri vseh avtih iz 2. v 1. (stara navada, še iz časpov, ko nekateri avti niso meli sihronizirane 1. prestave).
Kje so prsti in kje je peta? Kakor ti paše. Sam uporabljam leva polovica prstov na zavori, desna na gasu, peta pa lepo na tleh, če maš ožjo nogo, pa bo treba dat prste na bremzo, peta (oz desna stran stopala dol proti peti) na gas. Poznam pa ljudi, ki zelo uspešno bremzahjo s peto, pa po gasu s prsti ...
NeRo je napisal/-a:Točno. Te tehnike se ne uporablja samo pri dirkanju. S tem razbremeniš nekaj sil ki delujejo na avto in s tem prišparaš na kakšnem materialu. Sicer pa, ko se enkrat navadiš tega ti pride v podzavest in stalno to počneš tudi v vsakdanjem prometu med semaforji
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov