metallic je napisal/-a:Zakaj pa nihče ne izdeluje wanklov? Bojda so izredno majhni in lahki motorji, da moči na liter sploh ne omenjam...
metallic je napisal/-a:Zakaj pa nihče ne izdeluje wanklov? Bojda so izredno majhni in lahki motorji, da moči na liter sploh ne omenjam...
music_man je napisal/-a:Dej sm gledu eno knigo (ubistvu natisnjena celotna stran avtozine) in se mi ful zanimiv zdi motor od volkswagna VR 6 ki ima izjemno majhen kot med vrstama samo 15 stopinj men se zdi. S tem je motor ful bol kompakten kot navadni v6 pa ni potrebe po 4ih odmičnih gredeh pač po 2 na vsako glavo ampak ima samo 2 odmični na sredini ki potem prek uzvodov poganjata vseh 24 vetilov.
Se pravi ce ma motor 2 dokaj veliki prednosti vecjo kompaktnost in s tem nižjo težo ter manj gibljivih delov zakaj teh motorjev praktično nikjer ni. Edin znan avto meni s takim motorjem je golf 3 VR6 vsi ostali majo pa navadne v6. Zakaj to? A ma ta vr6 masina kesne probleme oz je tezavna za proizvodnjo oz nasplošno problematična ali kaj ?
Pa na splošno kašne so razlike pri postavivah pod različnimi koti recimo med 90 in 72 stopinj. Kakšne so prednosti enega in drugega. In kakšne so prednosti teh bolj "klasično" zasnovanih v6 motorjev pred ozkokotno zasnovo Vr ki ima samo 15 stopinjski kot med glavama?
De_Tomaso je napisal/-a:Glede wankla pa skoraj nihče še ni omenil porabe in majhnega navora, ki tudi nista prednosti pri tem motorju
m power je napisal/-a:Tukaj je vse lepo razlozeno, men se ne da vec pisat![]()
http://eurotuned.com/vw/VR6tech.htm
_Jerry_ je napisal/-a:m power je napisal/-a:Tukaj je vse lepo razlozeno, men se ne da vec pisat![]()
http://eurotuned.com/vw/VR6tech.htm
Tole je bolj o tuningu kot o konstrukciji, poleg tega je pa se bel tekst na crni podlagi...
music_man je napisal/-a:tle mate link do autozine technical school pa si poglejte
http://www.geocities.com/gkurka2001/Car ... #24v%20VR6
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov