Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
buco
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 66
Pridružen: To mar 11, 2003 10:21 am

razlika med audi allroad in audi a6 avant quattro

Napisal/-a buco To jan 11, 2005 3:21 pm

zanima ce je med tema dvana avtomobiloma kaksna razlika razen blatnikov in podobnih lepotnih zadev in zadeve ko se karoserija pri all roadu spusca in dviga.

hvala ze v naprej,

lp buco
 
Uporabniški avatar
Fullback
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1736
Pridružen: Sr maj 05, 2004 7:40 pm
Kraj: Največkrat...Na trdih tleh...ali mehkem blatu...
 
Uporabniški avatar
Avalon
Novinec
 
Prispevkov: 414
Pridružen: Ne nov 28, 2004 12:22 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Avalon To jan 11, 2005 7:41 pm

Razlike so v raznih dodatkih (večinoma v notranjosti avtomobila... obešalniki, razni žepi,...) drugače pa z izjemo tega, da se Allroad dviguje in spušča se pravi mal bolj "fancy" vzmetenje ni razlike popolnoma nič pa sem imel že oba pod ritjo kr neki časa. Razlika je še, da ti da Allroad občutek "varnosti" pač vizualna varka.
Glede motorja nima veze kle debatirat ker sta ista. Poraba pa to je vse isto.
Varno vožnjo vam želi Avalon.
 
Uporabniški avatar
CST™accim
Uporabnik
 
Prispevkov: 1305
Pridružen: To mar 12, 2002 10:08 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a CST™accim To jan 11, 2005 10:14 pm

včasih je ta razlika popolnoma zanemarjliva, včasih še kako pomembna. če se velik voziš po cesti, kjer je visok sneg, kjer so slabe ceste oz. makadam oz. kar kamenje po cesti je kr luštno met allroada. ;)

če pa se voziš po normalnih cestah in se srečuješ samo s snegom (normalnim) na cesti je verjetno "navadni" boljša izbira? + končna mal večja + manjša poraba.

ubistvu..krneky :D
 
Uporabniški avatar
Omelo
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2051
Pridružen: Ne jun 29, 2003 7:26 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a Omelo To jan 11, 2005 10:20 pm

Smo se vozil po Rogli predlani (ko je mel Audi na Rogli nek miting). Allroad ma precej precej predelano podvozje. Je zelo zelo dobr terenski avto. Na testih je nascal Porša in BMWja X5. Mi smo se vozil z enim norcm, ke je ta bogi avto vozu gor in dol, navpično in vodoravno, čez blato kamne in use. To je tako letelo, sm mislu da bo avto razpadu.

Je le razlika med A6 in Allroadom. Tut Allroad nima zastonj plastike okol, je bolj terenc kot pa A6.
 
Uporabniški avatar
Avalon
Novinec
 
Prispevkov: 414
Pridružen: Ne nov 28, 2004 12:22 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Avalon To jan 11, 2005 10:28 pm

Jah sej to je to Allroad je terenski A6. Če rabi za na teren je Allroad al pa XC70 (če mal zaidem). Če se pa dec pele po cestah pa navadn A6 mašina je ista. Terenske sposobnosti so pa zavidljive.. se razni SUV kr mal po glavi praskajo vem da je XC70 nascal XC90 če smo že na tem, v terenskih preizkušnjah seveda.
Varno vožnjo vam želi Avalon.
 
Uporabniški avatar
Rjuhar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2634
Pridružen: Po jan 13, 2003 2:39 pm

Napisal/-a Rjuhar Sr jan 12, 2005 8:33 am

sam se vedno A6 allroad nikol ne more met takega ground clearenca kot Cayenne.
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Sr jan 12, 2005 9:38 am

Joj a bi se lahko kdo poglobu v ojačitve in zaščito podvozja, zračno vzmetenje. Pa ostale offroad dobrote v zvezi s pogonom. Nima kr za brezveze ful kil več.. Allroad je majka od avta! Men je zlo všeč, tako oblikovno kot tehnično. Za offroad je najbolše met 2.5TDI z avtomatikom... Za cesto 2.7biT z ročnim..
Slika
 
Uporabniški avatar
Avalon
Novinec
 
Prispevkov: 414
Pridružen: Ne nov 28, 2004 12:22 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Avalon Sr jan 12, 2005 11:13 am

The Audi allroad quattro is a comfortable leisure vehicle with seating for up to five people.
Its load area can be increased to a maximum volume of 1590 litres and the payload has a limit of 630 kilograms.
An additional strength: with a stabilising device, the allroad quattro is allowed to tow loads of up to 2300kg on a maximum gradient of 12%.
The allroad quattro 2.5 TDI has a power output of 132kW and torque is 370Nm. This turbodiesel is available with a six-speed manual gearbox or a five-speed Tiptronic transmission.
Exclusive to the allroad quattro is the driver-engaged low range ratio, an option on the 2.7 T and 2.5 TDI versions with manual-shift gearbox, for optimum progress across tough terrain and on extreme uphill gradients.
In terms of ground clearance Audi' has developed an electronically regulated air suspension system.
This system enables the ground clearance to be varied by as much as 66mm, with four distinct ride heights between 142 and 208mm at the driver's disposal: a broad basis for all driving conditions, with either a low centre of gravity or extra ground clearance available as the situation demands.
Integrated ride height control keeps the selected level constant automatically, regardless of changes in the vehicle's payload or weight distribution. The intelligent control unit selects ground clearance according to road speed.
An extensive list of optional equipment is also available on the allroad.

Še nekaj o podvozju Allroada
Perhaps the most significant component of the allroad is its new dashboard-adjustable suspension system. This electronically controlled system makes use of an air bladder to raise and lower the car for variable ground clearance. Key components of the system include an air compressor unit and the electronic control system, both of which are installed at the rear of the allroad. The pneumatic suspension, unlike anything else on the market, has four distinct ride heights. Level 1 is set for highway and spirited driving with a clearance of 5.6-inches (142mm). Level 2, designed for urban driving, is set to 6.6-inches (167mm) and Level 3, at 7.6-inches (192mm), is for moderate off-road driving. The highest setting, at 8.2-inches (208mm) is for the most serious off-road applications, matching full-on sport-utes like the Land Rover Discovery and beating the BMW X5.

Volvo XC70 (saj je ista fora kot Allroad in A6)
http://www.audiworld.com/news/01/allroa ... ent3.shtml
Razlika mes tema dvema avtomobiloma je da Volvo nima "nastavljevega podvozja" ali je to slabost ali prednost... to se še danes kregajo prodajalci teh dveh znamk.
Da malo ocenim avtomobila:
izgled: (subjektivno) Volvo
motor: Audi
notranjost: Volvo
vozne lastnosti: Audi
servisiranje: Audi
če ti še kaj pade na misel kako vprašanje ti kr pogumno.

Sicer imaš pa tukaj teste teh dveh hibridnih vozil.
http://www.audiworld.com/news/01/allroa ... tent.shtml
http://www.channel4.com/4car/road-tests ... ad01-.html
Varno vožnjo vam želi Avalon.
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Sr jan 12, 2005 12:39 pm

Omelo je napisal/-a:Smo se vozil po Rogli predlani (ko je mel Audi na Rogli nek miting). Allroad ma precej precej predelano podvozje. Je zelo zelo dobr terenski avto. Na testih je nascal Porša in BMWja X5. Mi smo se vozil z enim norcm, ke je ta bogi avto vozu gor in dol, navpično in vodoravno, čez blato kamne in use. To je tako letelo, sm mislu da bo avto razpadu.

Je le razlika med A6 in Allroadom. Tut Allroad nima zastonj plastike okol, je bolj terenc kot pa A6.


Hehe, se spomnim enega teksta iz nemške revije autobild. Eni tipi so šli staviti, da je možno allroad zrihtat, da orje njivo. in res beseda je dala stavo, stava pa delo. Tip je naredu zadaj nosilec za ogromen plug in brez problema, dvignu avto in zoral kompletno njivo - quattro TDI dela svoje :lol:
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
rok46
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2861
Pridružen: Ne avg 01, 2004 6:32 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a rok46 Sr jan 12, 2005 1:22 pm

INFINITI je napisal/-a:
Omelo je napisal/-a:Smo se vozil po Rogli predlani (ko je mel Audi na Rogli nek miting). Allroad ma precej precej predelano podvozje. Je zelo zelo dobr terenski avto. Na testih je nascal Porša in BMWja X5. Mi smo se vozil z enim norcm, ke je ta bogi avto vozu gor in dol, navpično in vodoravno, čez blato kamne in use. To je tako letelo, sm mislu da bo avto razpadu.

Je le razlika med A6 in Allroadom. Tut Allroad nima zastonj plastike okol, je bolj terenc kot pa A6.


Hehe, se spomnim enega teksta iz nemške revije autobild. Eni tipi so šli staviti, da je možno allroad zrihtat, da orje njivo. in res beseda je dala stavo, stava pa delo. Tip je naredu zadaj nosilec za ogromen plug in brez problema, dvignu avto in zoral kompletno njivo - quattro TDI dela svoje :lol:


:D :rofl :rofl :lol: hehe,za to morš bit pa usekan :)

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Sr jan 12, 2005 1:33 pm

2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan Sr jan 12, 2005 1:49 pm

rok46 je napisal/-a:
INFINITI je napisal/-a:
Omelo je napisal/-a:Smo se vozil po Rogli predlani (ko je mel Audi na Rogli nek miting). Allroad ma precej precej predelano podvozje. Je zelo zelo dobr terenski avto. Na testih je nascal Porša in BMWja X5. Mi smo se vozil z enim norcm, ke je ta bogi avto vozu gor in dol, navpično in vodoravno, čez blato kamne in use. To je tako letelo, sm mislu da bo avto razpadu.

Je le razlika med A6 in Allroadom. Tut Allroad nima zastonj plastike okol, je bolj terenc kot pa A6.


Hehe, se spomnim enega teksta iz nemške revije autobild. Eni tipi so šli staviti, da je možno allroad zrihtat, da orje njivo. in res beseda je dala stavo, stava pa delo. Tip je naredu zadaj nosilec za ogromen plug in brez problema, dvignu avto in zoral kompletno njivo - quattro TDI dela svoje :lol:


:D :rofl :rofl :lol: hehe,za to morš bit pa usekan :)



LP
:twisted: :lol: :lol:
podpis
 
buco
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 66
Pridružen: To mar 11, 2003 10:21 am

Napisal/-a buco Pe jan 14, 2005 11:23 am

ja hvala za tele podatke. me je ful zanimal ker je v ceni precej razlike.ubistvu sm vedu da je to priblizn ena in ista zadeva sam tko sm reku da mau povrasam ker se s fotram menva neki glede tega.


lp

buco
 
Uporabniški avatar
Avalon
Novinec
 
Prispevkov: 414
Pridružen: Ne nov 28, 2004 12:22 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Avalon Pe jan 14, 2005 12:09 pm

@buco.. dej fotru reč naj raje da milijon ali dva več pa vzamte Audi Allroad 2.5TDI lowrange. Čudovit avto, pele se ko bomba, poraba sploh ni tako grozljiva, servisi so pač "Audijevi". Prideš pa kamor hočeš, jaz z Allroadom nisem nasedu tam kjer sem s KIA Sorento... vojaškem polignu na Vrhniki. Res ga priporočam.
Varno vožnjo vam želi Avalon.
 
buco
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 66
Pridružen: To mar 11, 2003 10:21 am

Napisal/-a buco Pe jan 14, 2005 12:14 pm

ker allroad pa je to? sori sam js nism tok v tem da bi vedu .a mas mogoce ksno sliko al pa kej?a to je nova zadeva zj al rableno se da dobit?


lp

buco
 
Uporabniški avatar
Avalon
Novinec
 
Prispevkov: 414
Pridružen: Ne nov 28, 2004 12:22 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Avalon Pe jan 14, 2005 12:28 pm

Allroad-a ne delajo več, tko da je rabljen avto. Lowrange je različica motorja:
http://www.najdi.si/avtomobili/avtopoda ... +low+range
Varno vožnjo vam želi Avalon.
 
buco
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 66
Pridružen: To mar 11, 2003 10:21 am

Napisal/-a buco To jan 18, 2005 3:55 pm

Avalon je napisal/-a:Allroad-a ne delajo več, tko da je rabljen avto. Lowrange je različica motorja:
http://www.najdi.si/avtomobili/avtopoda ... +low+range


in v cem je razlika? karakteristike so enake!cena je za za 1mio vec.v cem pa je razlika
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker To jan 18, 2005 4:14 pm

buco je napisal/-a:
Avalon je napisal/-a:Allroad-a ne delajo več, tko da je rabljen avto. Lowrange je različica motorja:
http://www.najdi.si/avtomobili/avtopoda ... +low+range


in v cem je razlika? karakteristike so enake!cena je za za 1mio vec.v cem pa je razlika


Maš celo temo napisano o razliki med A6 pa Allroad.
Če je ravno, ni zabavno.
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi To jan 18, 2005 4:15 pm

Demo je napisal/-a:
buco je napisal/-a:
Avalon je napisal/-a:Allroad-a ne delajo več, tko da je rabljen avto. Lowrange je različica motorja:
http://www.najdi.si/avtomobili/avtopoda ... +low+range


in v cem je razlika? karakteristike so enake!cena je za za 1mio vec.v cem pa je razlika


Maš celo temo napisano o razliki med A6 pa Allroad.


Beri - razlika med allroad in lowrange! :idea:
Slika
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov