Napisal/-a vision Če jan 13, 2005 9:10 pm
Dragi prijatelji avtomobilizma!
zgodilo se je tisto, kar smo tako dolgo pričakovali, o čem smo debatirali na forumu, Ac je pripravil izjemno podrobno anketo o zadovoljstvu uporabnikov.
Kot mi je znano so mišljeniuporabniki znamke mercedes.
Prav danes me je poklicala gospodična in mi postavila naslednja vprašanja.
1.Ali ste kupili nov avto?
2.Leto prve registracije?
3.te opravili servis v zadnjih dveh mesecih?
4.Kakšne vrste servis ste opravili?
5.Ste upporabili ugodnosti simbio kartice?
6.Koliko km ima vaše vozilo?
7.Koliko rednih servisov ste opravili?
8.Ali ste uporabili kartico 24urne pomoči na cesti?
9.Kako ste se prijavili na servis?
10.So bili z vami prijazni?
11.Koliko časa ste čakali, da so vaše vozilo prevzeli v servis?
12.Ali ste zadovoljni z predhodno časom dviga vašega vozila?
13.Ali so vam vozilo izročili pravočasno?
14.So vam morda ponudili nadomestno vozilo?
15.Si želite nadomestnega vozila?
16.So vam ponudili dodatno opremo?
17.Ste zadovoljni z predlogom prevzemnika avtomobila o potrebnih posegih na vozilu?
18.Ste zadovoljni z storitvijo servisa?
19.Če niste bili zadovoljni, ali ste to prijavili?
20.Se ujemajo storitve servisa z vašimi pričakovanji?
21.Ali boste v prihodnje servisiravli vaše vozilo pri AC?
22.Kaj bi izboljšali pri AC servisu?
Anketa naj bi pripomogla k popolni reorganizaciji tako servisa kot prodajnega sektorja. Povprašal sem po splošnem zadovoljstvu uporabnikov AC servisa, pravijo da je porazno..., torej mislim da so se zadeve lotili resno.
Prosim ostale uporabnike, servisa AC Commerca, da se javijo s svojimi izkušnjami.
Lp.D.
Zadnjič spremenil
vision, dne Če jan 13, 2005 9:19 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
So far, so good, so what? Definitely not a diesel