lenivec je napisal/-a:jao kak eni komplicirate... zakaj pa potem delajo turbo dizle če so tak hudo problematični..
prav pretiravate že z tem, kot da je turbina iz kartona...
ko bos enkrat vozu turbodizelico vsak dan kksn let al pa vec, bos vidu da pac ni tko k bencinar k kr vzges pa ze tiscis, pac tm se stroj segreva mal dlje, in tud komplet masina je mal bol obcutljiva kot bencinarjeva. od centra do bezigrada pa nazaj, pa ti js povem k sm vozu se vec ko eno leto z omego 2.3TD, torej je masina dost podobna sploh pa je oplova, da avto nikakor ni biu za tok kratko relacijo, ker se v tistih par km niti prblizn ne ogreje masina na delovno temperaturo.
to ni tko k skuter amak je kr velik stroj, in vrjams lahko da mu ne pase da se ga skos uziga pa ugasa, pa diesel je, torej mors pazt da te noga ne zasrbi prezgodi, ker tega ne prenasa dobr. po drugi strani pa bencinarja lahk mrzlega tiscis po mili volji in bo delu k za dobrojutro.
pa tud sploh ni fora sam v turbini, diesel ze na splosno zlo zlo zlo izrazito ne mara da se ga obremenjuje na mrzlo. torej kaj ti bo avto k ga niti mal nebos mogu prtisnt v tistih 4 najvec 5 km vsakodnevne voznje, in ga bos mogu pelat na dalsi sprehod da bos sploh lahk na gas posteno stopu.
turbodizli so stroji sam pr takih relacijah ne pride do izraza niti prblizn, dost bolsa izbira je bencin, pa se ce se ne motim dobis pri bencinarju genuine saab agregat not ne pa neke opel pa fiat zadeve.