_Jerry_ je napisal/-a:Golden eye je napisal/-a:to naj bi mel kot služben avto. Kaj je boljš dizla al bencinar v tem primere BMW 520I ali 530d, če na dan nardiš okol 50km + dodatne fure, ki niso vsak dan??
Raje 3.0 kot 2.2 pa ceprav na nafto ali na drva, vseeno...
kljukec je napisal/-a:Gti-Driver je napisal/-a:Mislim, če si že lahko tak avto privoščiš, potem je malo čudno gledat na porabo(ali potroši 10,11,12 ali pa še kaj več
kva ma pa to veze, pol sploh 3.0 d ne bi obstaju
valda je važn kolk ponuca, sploh če delaš velik kilometrov
lp
Miholl je napisal/-a:kljukec je napisal/-a:Gti-Driver je napisal/-a:Mislim, če si že lahko tak avto privoščiš, potem je malo čudno gledat na porabo(ali potroši 10,11,12 ali pa še kaj več
kva ma pa to veze, pol sploh 3.0 d ne bi obstaju
valda je važn kolk ponuca, sploh če delaš velik kilometrov
lp
Ta je pa mal bosa...kupš avto k stane tok k flat u lj. pa boš gledu kok porab; ja to je ta... sej tut tale dizl ne kur prou mal,to da registracija stane za en mali avto pa sploh ni omembe vredn...
kljukec je napisal/-a:Miholl je napisal/-a:kljukec je napisal/-a:Gti-Driver je napisal/-a:blabla
blablabla
blablablabla
po pozabu si oment da se lepš voz
zakva so pa vse jahte dizl
če stane kot eno stanovanje- ah kje pa raj kot ena al pa dve vili
res je da je tm razlika v porabi še večja ampak za neko ekstremno primerjavo pa je
sam neki si morš zapomnit tvoje mnenje je da če maš mio eur na računu ni treba gledat na porabo
jst jih žal nimam, vem pa da če si jih imaš še ne pomeni da moraš razsipat z denarjem- hočeš pa se pa ZELO udobno vozt in zato kupš avto namesto stanovanja
s tem se pa strinjam
Slide je napisal/-a:kljukec je napisal/-a:Miholl je napisal/-a:kljukec je napisal/-a:Gti-Driver je napisal/-a:blabla
blablabla
blablablabla
po pozabu si oment da se lepš voz
zakva so pa vse jahte dizl
če stane kot eno stanovanje- ah kje pa raj kot ena al pa dve vili
res je da je tm razlika v porabi še večja ampak za neko ekstremno primerjavo pa je
sam neki si morš zapomnit tvoje mnenje je da če maš mio eur na računu ni treba gledat na porabo
jst jih žal nimam, vem pa da če si jih imaš še ne pomeni da moraš razsipat z denarjem- hočeš pa se pa ZELO udobno vozt in zato kupš avto namesto stanovanja
s tem se pa strinjam
Z prvo izjavo s pa ne...
Od kdaj se pa hudiča dizel tok lepše vozi kot bencinarSploh ko se pogovarjamo o +200KM a so vas dizli res tok prevzeli...ja pijejo dost manj, kot primerljiv bencinar...ampak da se lepše vozi...zakaj in od kdaj? Vem, zdaj me boste napadli da se še nisem vozil s sodobnimi dizli... to tudi ne drži, ampak hudiča, res me zanima, v kakem smislu se pa lepše pelje? (pa ne zdej naštevat 4 valjnih mlinčkov od kakega xx proizvajalca, ki trese vibrira itd...od takega tud dizel povzroča potrese na posočju...
OK, v tem primeru je 520i res takšen motor, da ga je treba zvrtet da pokaže vse konje, ampak primerjate ga pa z recimo 530d, ki je cenovno par rangov višje...Pejte se zapelat z vsaj 528i ali še bolje 530i, pa potem govorte kateri se lepše pelje...tam pa ni pomanjkanja navora, cenovno pa je v istem rangu...Pa peljeta od 1000obratov,do omejevalnika lepo, mehko enakomerno...vleče, gre...povsem svilnato predeta...brez kakršnega koli tresljaja...pa naj vas ne zavede preveč tisti učinek turbine pri dizlu...občutek vara
P.S Zgoraj je "blablabla" samo zato, da ni predolg post, da ne bo pomote in razburjanja...
Miholl je napisal/-a:Ja sej ti cifra navora vse pove ane,brbencinarju šaltaš tokrat, pr dizlu pa tokrat...sej vsi vemo da se dizl bl lagano pele....
Slide je napisal/-a:Miholl je napisal/-a:Ja sej ti cifra navora vse pove ane,brbencinarju šaltaš tokrat, pr dizlu pa tokrat...sej vsi vemo da se dizl bl lagano pele....
A res? Ni nujno...Dizel ma uporabno območje bistveno manjše kot bencinar...Takšen motor, kot je 3,0 od BMW precej vleče že od prostega teka ali pa recimo od 1500 pa vse prek 6000 vrtljajev...Dizel pa vleče v ozkem območju...recimo 2000-4000, 100 obratov gor ali dol...Ampak takrat pač lima...
In če pri dizlu pozabiš menjalnik v previsoki prestavi, se ne premakneš ama nikamor...sicer se to zgodi redko zaradi večinoma dobro preračunanega menjalnika, ampak se pa...torej je treba ravno tko pretikat...ker še enkrat, govorimo o bencincih, ki imajo močne motorje in dovolj prostornine, da že iz kleti vrtljajev potegnejo...in tam tudi ni treba prestavljati kot pri kaki VTEC Hondi, da se avtu zmeša...
kljukec je napisal/-a:Slide je napisal/-a:Miholl je napisal/-a:Ja sej ti cifra navora vse pove ane,brbencinarju šaltaš tokrat, pr dizlu pa tokrat...sej vsi vemo da se dizl bl lagano pele....
A res? Ni nujno...Dizel ma uporabno območje bistveno manjše kot bencinar...Takšen motor, kot je 3,0 od BMW precej vleče že od prostega teka ali pa recimo od 1500 pa vse prek 6000 vrtljajev...Dizel pa vleče v ozkem območju...recimo 2000-4000, 100 obratov gor ali dol...Ampak takrat pač lima...
In če pri dizlu pozabiš menjalnik v previsoki prestavi, se ne premakneš ama nikamor...sicer se to zgodi redko zaradi večinoma dobro preračunanega menjalnika, ampak se pa...torej je treba ravno tko pretikat...ker še enkrat, govorimo o bencincih, ki imajo močne motorje in dovolj prostornine, da že iz kleti vrtljajev potegnejo...in tam tudi ni treba prestavljati kot pri kaki VTEC Hondi, da se avtu zmeša...
od kdaj pa bencinar vleče pr nižjih vrtljajih?
pa 2000 obratov pr dizlu ni 2000 obratov pr bencinarju, ampak kr nekaj več oz za približno tretjino- 4500 obratov pr dizlu je isto kot slabih 7000 pr bencinarju (odvisno do kolk se vrti)
1000 je pa 1000- prosti tek kao
zdej pa mi dob ti tisto ozko območje vrtljajev- po številkah obratov že, po kilometrih na uro pa ne
lp
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov