Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Golden eye
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 637
Pridružen: Če maj 01, 2003 1:20 pm
Kraj: Notranjska

bmw 520i informacije in poraba

Napisal/-a Golden eye Po feb 07, 2005 8:20 pm

Zanima me poraba BMW 520i letnik 2003/2004 in a se ta avto dost kvari??

LP
 
Uporabniški avatar
Need_Power
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 611
Pridružen: Po dec 02, 2002 8:14 pm
Kraj: Lenart

Napisal/-a Need_Power Po feb 07, 2005 8:41 pm

Pod 10 litri pomoje nima niti smisla razmišljat....edino na kake dolge relacije in če nisi divjak, po mestu sigurno 12 litrov (govorim za normalno vožnjo in ne za divjanje od križišča do križišča).
O kakih ekstra problemih ne poročajo, tam pa tam koga kakšna malenkost zajebava (javlja gumidefekt ki ga ni in podobno), pač 3much elektronike in hitro se zgodi da kaj zataji.
Vsekakor pa priporočam avtomatski menjalnik. Za vozit je pa nekaj najboljše za moje pojme (še posebej če ima dynamic drive in aktivni volan).

LP

P.S: priporočam tudi obisk strani www.bmwslo.com
 
Uporabniški avatar
keylone
Novinec
 
Prispevkov: 491
Pridružen: Če jan 09, 2003 5:45 pm
Kraj: primorska

Napisal/-a keylone Po feb 07, 2005 8:43 pm

ja avto ej kar dober kar se okvar tice ce do zdej ni bil nagasu pa redno servisiran lahk nardis preko 400 tisoc km-iskusnje na servisu.drgac pa komentar na avtomatski menjalnik-bo samo vec pilo poraba z navadnim menjalnikom je od 10 navzgor
0-100km/h-2dni vw 1200
 
Golden eye
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 637
Pridružen: Če maj 01, 2003 1:20 pm
Kraj: Notranjska

Napisal/-a Golden eye Po feb 07, 2005 8:50 pm

aha...kaj pa 530d letnik od 2002-2003? A je manjsa poraba, a se kaj turbine kvarjo?
 
Uporabniški avatar
Zm3-D3n
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 514
Pridružen: Če apr 08, 2004 1:50 pm

Napisal/-a Zm3-D3n Po feb 07, 2005 8:54 pm

Ma ga moj fotr 530d....avto dela brez problemov, poraba za karavana je tm nekjr 9.5-10 litrov, na dolge ture je tm okol 7l. Za limuzino je pa povprecna okol 7-8l. Ce das se cipek notr lahko dobis vn 217KM kar je dost (sem obcutu)! To je to....te se kej zanima?
 
Uporabniški avatar
Gti-Driver
Novinec
 
Prispevkov: 250
Pridružen: To apr 13, 2004 9:28 pm

Napisal/-a Gti-Driver Po feb 07, 2005 8:55 pm

Mislim, če si že lahko tak avto privoščiš, potem je malo čudno gledat na porabo(ali potroši 10,11,12 ali pa še kaj več :?
 
Golden eye
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 637
Pridružen: Če maj 01, 2003 1:20 pm
Kraj: Notranjska

Napisal/-a Golden eye Po feb 07, 2005 9:02 pm

to naj bi mel kot služben avto. Kaj je boljš dizla al bencinar v tem primere BMW 520I ali 530d, če na dan nardiš okol 50km + dodatne fure, ki niso vsak dan??
 
Uporabniški avatar
PiLLLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2461
Pridružen: Sr mar 24, 2004 10:33 pm
Kraj: lublana

Napisal/-a PiLLLe Po feb 07, 2005 9:20 pm

Kupovanje avtomobilov mogoce?

LP PiLLLe
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Po feb 07, 2005 9:36 pm

Golden eye je napisal/-a:to naj bi mel kot služben avto. Kaj je boljš dizla al bencinar v tem primere BMW 520I ali 530d, če na dan nardiš okol 50km + dodatne fure, ki niso vsak dan??


Raje 3.0 kot 2.2 pa ceprav na nafto ali na drva, vseeno... :mrgreen:
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Po feb 07, 2005 9:47 pm

Gti-Driver je napisal/-a:Mislim, če si že lahko tak avto privoščiš, potem je malo čudno gledat na porabo(ali potroši 10,11,12 ali pa še kaj več :?

kva ma pa to veze, pol sploh 3.0 d ne bi obstaju
valda je važn kolk ponuca, sploh če delaš velik kilometrov
lp
 
Uporabniški avatar
krofl
Novinec
 
Prispevkov: 498
Pridružen: Sr avg 04, 2004 9:48 pm
Kraj: Zasavje

Napisal/-a krofl Po feb 07, 2005 10:21 pm

_Jerry_ je napisal/-a:
Golden eye je napisal/-a:to naj bi mel kot služben avto. Kaj je boljš dizla al bencinar v tem primere BMW 520I ali 530d, če na dan nardiš okol 50km + dodatne fure, ki niso vsak dan??


Raje 3.0 kot 2.2 pa ceprav na nafto ali na drva, vseeno... :mrgreen:


Verjem, da se ti nafta prikupi po vožnji z 530d, pa sej to vrjetn že veš ;)
SlikaSlika
Bmw 530d and Renault 5 Five
 
Uporabniški avatar
Miholl
Uporabnik
 
Prispevkov: 862
Pridružen: Pe okt 01, 2004 4:32 pm
Kraj: Long Melford, Suffolk, England

Napisal/-a Miholl Po feb 07, 2005 10:50 pm

kljukec je napisal/-a:
Gti-Driver je napisal/-a:Mislim, če si že lahko tak avto privoščiš, potem je malo čudno gledat na porabo(ali potroši 10,11,12 ali pa še kaj več :?

kva ma pa to veze, pol sploh 3.0 d ne bi obstaju
valda je važn kolk ponuca, sploh če delaš velik kilometrov
lp


Ta je pa mal bosa...kupš avto k stane tok k flat u lj. pa boš gledu kok porab; ja to je ta... sej tut tale dizl ne kur prou mal,to da registracija stane za en mali avto pa sploh ni omembe vredn...
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Po feb 07, 2005 11:13 pm

Miholl je napisal/-a:
kljukec je napisal/-a:
Gti-Driver je napisal/-a:Mislim, če si že lahko tak avto privoščiš, potem je malo čudno gledat na porabo(ali potroši 10,11,12 ali pa še kaj več :?

kva ma pa to veze, pol sploh 3.0 d ne bi obstaju
valda je važn kolk ponuca, sploh če delaš velik kilometrov
lp


Ta je pa mal bosa...kupš avto k stane tok k flat u lj. pa boš gledu kok porab; ja to je ta... sej tut tale dizl ne kur prou mal,to da registracija stane za en mali avto pa sploh ni omembe vredn...

po pozabu si oment da se lepš voz
zakva so pa vse jahte dizl
če stane kot eno stanovanje- ah kje pa raj kot ena al pa dve vili
res je da je tm razlika v porabi še večja ampak za neko ekstremno primerjavo pa je
sam neki si morš zapomnit tvoje mnenje je da če maš mio eur na računu ni treba gledat na porabo
jst jih žal nimam :cry: , vem pa da če si jih imaš še ne pomeni da moraš razsipat z denarjem- hočeš pa se pa ZELO udobno vozt in zato kupš avto namesto stanovanja :roll:
 
Uporabniški avatar
Miholl
Uporabnik
 
Prispevkov: 862
Pridružen: Pe okt 01, 2004 4:32 pm
Kraj: Long Melford, Suffolk, England

Napisal/-a Miholl To feb 08, 2005 10:57 am

Če se hočš udobno vozit si lohka kupš tut Mazdo6 al pa Accorda, kako 166ko itd..
Bemwa 5ka je pa že statutn avto zato se o porabi sploh ne sprašuje 3.0d je pa razkazovanje tehnologije ne pa prikakzovanje varčnosti s stranu BMWja...
In kup si ga ata k se rd lagano 160 po avtocesti voz in se mu ne da šaltat, ne pa zato k mu bo ta kuru 12 litrov bencinar pa 15....
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide To feb 08, 2005 11:36 am

kljukec je napisal/-a:
Miholl je napisal/-a:
kljukec je napisal/-a:
Gti-Driver je napisal/-a:blabla

blablabla

blablablabla

po pozabu si oment da se lepš voz
zakva so pa vse jahte dizl
če stane kot eno stanovanje- ah kje pa raj kot ena al pa dve vili
res je da je tm razlika v porabi še večja ampak za neko ekstremno primerjavo pa je
sam neki si morš zapomnit tvoje mnenje je da če maš mio eur na računu ni treba gledat na porabo
jst jih žal nimam :cry: , vem pa da če si jih imaš še ne pomeni da moraš razsipat z denarjem- hočeš pa se pa ZELO udobno vozt in zato kupš avto namesto stanovanja :roll:
s tem se pa strinjam ;)


Z prvo izjavo s pa ne...
Od kdaj se pa hudiča dizel tok lepše vozi kot bencinar :shock: Sploh ko se pogovarjamo o +200KM a so vas dizli res tok prevzeli...ja pijejo dost manj, kot primerljiv bencinar...ampak da se lepše vozi...zakaj in od kdaj? Vem, zdaj me boste napadli da se še nisem vozil s sodobnimi dizli... to tudi ne drži, ampak hudiča, res me zanima, v kakem smislu se pa lepše pelje? (pa ne zdej naštevat 4 valjnih mlinčkov od kakega xx proizvajalca, ki trese vibrira itd...od takega tud dizel povzroča potrese na posočju...
OK, v tem primeru je 520i res takšen motor, da ga je treba zvrtet da pokaže vse konje, ampak primerjate ga pa z recimo 530d, ki je cenovno par rangov višje...Pejte se zapelat z vsaj 528i ali še bolje 530i, pa potem govorte kateri se lepše pelje...tam pa ni pomanjkanja navora, cenovno pa je v istem rangu...Pa peljeta od 1000obratov,do omejevalnika lepo, mehko enakomerno...vleče, gre...povsem svilnato predeta...brez kakršnega koli tresljaja...pa naj vas ne zavede preveč tisti učinek turbine pri dizlu...občutek vara

P.S Zgoraj je "blablabla" samo zato, da ni predolg post, da ne bo pomote in razburjanja... ;)
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 To feb 08, 2005 12:30 pm

Slide je napisal/-a:
kljukec je napisal/-a:
Miholl je napisal/-a:
kljukec je napisal/-a:
Gti-Driver je napisal/-a:blabla

blablabla

blablablabla

po pozabu si oment da se lepš voz
zakva so pa vse jahte dizl
če stane kot eno stanovanje- ah kje pa raj kot ena al pa dve vili
res je da je tm razlika v porabi še večja ampak za neko ekstremno primerjavo pa je
sam neki si morš zapomnit tvoje mnenje je da če maš mio eur na računu ni treba gledat na porabo
jst jih žal nimam :cry: , vem pa da če si jih imaš še ne pomeni da moraš razsipat z denarjem- hočeš pa se pa ZELO udobno vozt in zato kupš avto namesto stanovanja :roll:
s tem se pa strinjam ;)


Z prvo izjavo s pa ne...
Od kdaj se pa hudiča dizel tok lepše vozi kot bencinar :shock: Sploh ko se pogovarjamo o +200KM a so vas dizli res tok prevzeli...ja pijejo dost manj, kot primerljiv bencinar...ampak da se lepše vozi...zakaj in od kdaj? Vem, zdaj me boste napadli da se še nisem vozil s sodobnimi dizli... to tudi ne drži, ampak hudiča, res me zanima, v kakem smislu se pa lepše pelje? (pa ne zdej naštevat 4 valjnih mlinčkov od kakega xx proizvajalca, ki trese vibrira itd...od takega tud dizel povzroča potrese na posočju...
OK, v tem primeru je 520i res takšen motor, da ga je treba zvrtet da pokaže vse konje, ampak primerjate ga pa z recimo 530d, ki je cenovno par rangov višje...Pejte se zapelat z vsaj 528i ali še bolje 530i, pa potem govorte kateri se lepše pelje...tam pa ni pomanjkanja navora, cenovno pa je v istem rangu...Pa peljeta od 1000obratov,do omejevalnika lepo, mehko enakomerno...vleče, gre...povsem svilnato predeta...brez kakršnega koli tresljaja...pa naj vas ne zavede preveč tisti učinek turbine pri dizlu...občutek vara

P.S Zgoraj je "blablabla" samo zato, da ni predolg post, da ne bo pomote in razburjanja... ;)


Se strinjam. Predvsem pa z turbino. Res maš občutek da maš v rokah eno hudo makino k tista turbina zagrab samo v resnici pa sploh ni take moči. No prouzaprov je od vseh dizlov ta pojav še najmanj opazen pri BMW-jih ki tut dizlni vlečejo dost enakomerno. Bencinarji pa sploh. Vleče od nule do blokade čist enakomerno in ma človk občutek kot da nima moči če pa pogledaš kako se dvigata obratomar in hitrost kmal ugotoviš da to ni res.
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
Uporabniški avatar
Miholl
Uporabnik
 
Prispevkov: 862
Pridružen: Pe okt 01, 2004 4:32 pm
Kraj: Long Melford, Suffolk, England

Napisal/-a Miholl To feb 08, 2005 2:03 pm

Ja sej ti cifra navora vse pove ane,brbencinarju šaltaš tokrat, pr dizlu pa tokrat...sej vsi vemo da se dizl bl lagano pele....
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide To feb 08, 2005 2:14 pm

Miholl je napisal/-a:Ja sej ti cifra navora vse pove ane,brbencinarju šaltaš tokrat, pr dizlu pa tokrat...sej vsi vemo da se dizl bl lagano pele....


A res? Ni nujno...Dizel ma uporabno območje bistveno manjše kot bencinar...Takšen motor, kot je 3,0 od BMW precej vleče že od prostega teka ali pa recimo od 1500 pa vse prek 6000 vrtljajev...Dizel pa vleče v ozkem območju...recimo 2000-4000, 100 obratov gor ali dol...Ampak takrat pač lima...
In če pri dizlu pozabiš menjalnik v previsoki prestavi, se ne premakneš ama nikamor...sicer se to zgodi redko zaradi večinoma dobro preračunanega menjalnika, ampak se pa...torej je treba ravno tko pretikat...ker še enkrat, govorimo o bencincih, ki imajo močne motorje in dovolj prostornine, da že iz kleti vrtljajev potegnejo...in tam tudi ni treba prestavljati kot pri kaki VTEC Hondi, da se avtu zmeša... ;)
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec To feb 08, 2005 2:26 pm

Slide je napisal/-a:
Miholl je napisal/-a:Ja sej ti cifra navora vse pove ane,brbencinarju šaltaš tokrat, pr dizlu pa tokrat...sej vsi vemo da se dizl bl lagano pele....


A res? Ni nujno...Dizel ma uporabno območje bistveno manjše kot bencinar...Takšen motor, kot je 3,0 od BMW precej vleče že od prostega teka ali pa recimo od 1500 pa vse prek 6000 vrtljajev...Dizel pa vleče v ozkem območju...recimo 2000-4000, 100 obratov gor ali dol...Ampak takrat pač lima...
In če pri dizlu pozabiš menjalnik v previsoki prestavi, se ne premakneš ama nikamor...sicer se to zgodi redko zaradi večinoma dobro preračunanega menjalnika, ampak se pa...torej je treba ravno tko pretikat...ker še enkrat, govorimo o bencincih, ki imajo močne motorje in dovolj prostornine, da že iz kleti vrtljajev potegnejo...in tam tudi ni treba prestavljati kot pri kaki VTEC Hondi, da se avtu zmeša... ;)

od kdaj pa bencinar vleče pr nižjih vrtljajih?
pa 2000 obratov pr dizlu ni 2000 obratov pr bencinarju, ampak kr nekaj več oz za približno tretjino- 4500 obratov pr dizlu je isto kot slabih 7000 pr bencinarju (odvisno do kolk se vrti)
1000 je pa 1000- prosti tek kao
zdej pa mi dob ti tisto ozko območje vrtljajev- po številkah obratov že, po kilometrih na uro pa ne
lp
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide To feb 08, 2005 2:51 pm

kljukec je napisal/-a:
Slide je napisal/-a:
Miholl je napisal/-a:Ja sej ti cifra navora vse pove ane,brbencinarju šaltaš tokrat, pr dizlu pa tokrat...sej vsi vemo da se dizl bl lagano pele....


A res? Ni nujno...Dizel ma uporabno območje bistveno manjše kot bencinar...Takšen motor, kot je 3,0 od BMW precej vleče že od prostega teka ali pa recimo od 1500 pa vse prek 6000 vrtljajev...Dizel pa vleče v ozkem območju...recimo 2000-4000, 100 obratov gor ali dol...Ampak takrat pač lima...
In če pri dizlu pozabiš menjalnik v previsoki prestavi, se ne premakneš ama nikamor...sicer se to zgodi redko zaradi večinoma dobro preračunanega menjalnika, ampak se pa...torej je treba ravno tko pretikat...ker še enkrat, govorimo o bencincih, ki imajo močne motorje in dovolj prostornine, da že iz kleti vrtljajev potegnejo...in tam tudi ni treba prestavljati kot pri kaki VTEC Hondi, da se avtu zmeša... ;)

od kdaj pa bencinar vleče pr nižjih vrtljajih?
pa 2000 obratov pr dizlu ni 2000 obratov pr bencinarju, ampak kr nekaj več oz za približno tretjino- 4500 obratov pr dizlu je isto kot slabih 7000 pr bencinarju (odvisno do kolk se vrti)
1000 je pa 1000- prosti tek kao
zdej pa mi dob ti tisto ozko območje vrtljajev- po številkah obratov že, po kilometrih na uro pa ne
lp


:?
Dizel pač kompenzira nižje obrate z daljšimi prestavnimi razmerji, tako kot si ti skušal nakazat--->da je hitrost enaka...torej pri 4500 gre v drugi 90 tako kot bencinar pri 7000 recimo, res je, ampak še vedno vleče v ožjem območju vrtljajev, tako da je treba malo bolj pazit kje so obrati...pri previsokih zopet začne umirat, zato je treba temu prilagodit slog vožnje, ampak če je to bolj lagodno...še vedno ne vem v čem...
Torej...močan(prostorninsko velik) bencinar vleče zelo spodobno že pri nizkih obratih...poleg tega pa tudi v visokih, dizlu pa kakor koli pogledaš zmanjkajo obrati...če so prenizki ne gre nikamor, ker se turbina ni zmožna zavrtet, če so previsoki pa zopet ne gre več zaradi zasnove motorja...tam vmes pa pač lima...

Bistvo je to, da atmosferski bencinar pač ne pozna "turbo luknje" in vleče fajn vse do rdečega polja, medtem ko ima dizel turbo luknjo in že kar nekaj pred rdečim poljem izgubi voljo do vrtenje(razen nekaj svetlih izjem)....(recimo da vleče tam od 40-80% območja vrtljajev, medtem ko bencinec izkoristi več obratov 30-95% recimo...
Ampak še enkrat si vzemi na znanje, da govorim o zmogljivih bencinarjih, ne o 1.1 mlinčkih, ampak takih ki premorejo nekaj prostornine iz katere črpajo prožnost pri nizkih obratih...Hotu sm samo povedat, da je treba tudi pri dizlu prestavljat, da se hitro premikaš...načeloma tudi zato čezdalje več tovarn vpeljuje 6 prestav...da je tisto ozko področje bolje pokrito...
Ne vem no...jaz osebno pri dizlu razen porabe ne vidim kakšne druge prednosti...
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov