Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

od kod toliko moci na 1x pri dizlih.....?!...

Napisal/-a Dariooo To feb 08, 2005 11:22 pm

Zivjo....
mene interesira kko je prislo do tega da lahko en dizel motor....ker kot vemo so bili nekoc zelo svoh.....so lahko zdaj tko mocni...pa tud tej motorji...1.9 TDI do 160 konjev.....men se to zdi ogromno.......in me zanima kaj so pobolsali in kaj sporemenili pri teh novih dizel motorjih da so tko naviti.....
LP....... Dario...
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso To feb 08, 2005 11:28 pm

Common rail. Pri vseh ostalih dizlih razen VW.

Pri VW, navijanje, večji tlaki goriva, boljše šobe, 16V...
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 To feb 08, 2005 11:29 pm

Čarobna beseda: TURBINA :!: :!:

Sami motoji se pomoje sploh tolk ne izbolšujejo ampak se sama elektronika in turbina s pomočjo katerih dobijo večjo moč.

In tut vzrok da majo dizelni tolk več navora kot bencinarji po večini ni zarad tega ker so dizlni ampak zato ker so turboti. Ker če pogledaš turbo bencinarje so tudi po navoru primerljivi z isto kobitažo turbo dizelni.
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
mevden
Uporabnik
 
Prispevkov: 1328
Pridružen: So okt 18, 2003 6:19 pm
Kraj: Ljubljana-Fužine

Napisal/-a mevden To feb 08, 2005 11:31 pm

glih pred kakim letom sm bral en članek, k je pisal da so se dizli zelo razvil v zadnjih letih, pri bencinskih motorjih pa kot da bi obstal razvoj.
 
Uporabniški avatar
Misak
Uporabnik
 
Prispevkov: 809
Pridružen: To mar 09, 2004 9:13 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Misak To feb 08, 2005 11:49 pm

Pri dizlih je tok vec navora zato, ker zgorevajo pocasneje in posledicno pride glavnina izgorevanja v trenutku, ko je bat na polovici poti, oz v trenutku, ko je rocica glede na pogonsko gred najdalsa in je zato navor toliko vecji... Zal je toliko bolj problem to, da se dizel pac ne bo nikoli zavrtel cez 7000 obratov, ker je sam proces gorenja (in ne eksplozije, kot je to pri bencinarjih) tako pocasen.

Narast moci je dosezen s tem, da se kapljice napte zaradi visokega tlaka (common rail oz. sistem crpalka - soba, kjre tlaki dosegajo tudi 1600 barov) se bolj razprsijo in je zato lahko izgorevanje temeljitejse in hitrejse. S turbino itak dosegajo samo vecjo kompresijo - vec zraka, vec nafte, vec opravljenega dela v enem taktu bata.

Na kratko. Lahko se pa se razpisem.

LP :hi
Da bi zmanjšali število prometnih nesreč na naših cestah,
bi morali moškim prepovedati točiti alkohol.
In ženskam bencin!
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Nu-NRG Sr feb 09, 2005 1:20 pm

Misak :bow

Super napisano.

LP, Klemen
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
 
twingo16v
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 46
Pridružen: To avg 31, 2004 1:14 pm

Napisal/-a twingo16v Sr feb 09, 2005 1:35 pm

Misak je napisal/-a: . . . ker je sam proces gorenja (in ne eksplozije, kot je to pri bencinarjih) tako pocasen.
LP :hi


S temle, da je pri bencinarju eksplozija se glih ne strinjam, namreč želja je, da zgori zmes goriva in zraka postopno, torej začni pri svečki in se nato širi naprej, širjenje zgorevanja pa danes usmerjajo tudi z različnimi oblikami bata, različnimi sistemi vbrizga! V primeru, da pride do zgorenja celotne zmesi v trenutku oz. eksplozije pa govorimo o t.i. klenkanju, kar pa ni zaželjeno! Dizel pa deluje na t.i. klenkanje!
 
Uporabniški avatar
TheCjen
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: So jul 31, 2004 2:16 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a TheCjen Sr feb 09, 2005 1:40 pm

Misak je napisal/-a:Narast moci je dosezen s tem, da se kapljice napte zaradi visokega tlaka (common rail oz. sistem crpalka - soba, kjre tlaki dosegajo tudi 1600 barov) se bolj razprsijo in je zato lahko izgorevanje temeljitejse in hitrejse.


Zanimiva debata ni kej. Me pa vseeno zanima tole. Misak ti si omenil, da tlaki dosegajo 1600 barov. Ne vem ali mam jast napacno informacijo ali ti, vendar mislim, da je ze pri common rail tehniki dosezenih 2000 barov, pri pumpe-duse sistemu pa celo 3000 barov. Zato so common raili tudi cistejsi, ker pri tako "nizkem" pritisku ne izgorijo vsi delci, zato ni dušikovih izpuhov. Nisem pa preprican v to, me pa vsekakor zanima kaj je res.

Lp. TheCjen
The Earth is full - Go home
 
music_man
Novinec
 
Prispevkov: 380
Pridružen: Ne avg 24, 2003 12:45 pm
Kraj: doma

Napisal/-a music_man Sr feb 09, 2005 2:43 pm

Odvisno od generacije common rail sistema
Vsaka generacija ma vecji pritisk. 1600 barov pomoje velja za drugo generacijo sistema.
2000 pa za tretjo, ki je tudi najnovejsa.
Ne more pa commonrail sistem dosegat takih tlakov kot crpalka soba .
VSAKA PALICA IMA DVA KONCA
JE REKEL MODREC, KI ŠE NI VIDEL ROGOVILE
 
Uporabniški avatar
McLaren
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3371
Pridružen: To jul 29, 2003 1:19 pm
Kraj: Cela EU

Napisal/-a McLaren Sr feb 09, 2005 2:47 pm

Enostavno. S trubino :P
 
music_man
Novinec
 
Prispevkov: 380
Pridružen: Ne avg 24, 2003 12:45 pm
Kraj: doma

Napisal/-a music_man Sr feb 09, 2005 2:47 pm

Aja se to vecji je pritisk bolsi je izkoristek in vecja je moc. Ampak se veca tudi onesnazevanje, ker pri visjih tlakih v cilindru in visji temeperaturi (oboje je posledica prej napisange) Se tvorijo zelo strupene NOx spojine. To so razlicni dusikovi oksidi, ki so rakotvorni. Isti problem se pojavlja pri bencinarjih z neposrednim vbrizgom kot sta micubišijev GDI alfin JTS pa tudi VW FSI.
VSAKA PALICA IMA DVA KONCA
JE REKEL MODREC, KI ŠE NI VIDEL ROGOVILE
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Sr feb 09, 2005 5:45 pm

pri zadnji generaciji TDI-ja ni več črpalka-šoba ampak tlačilka-šoba kolkr jsr vem. Tlačilka je gnana z odmično gredjo in deluje samo mehansko se mi zdi. Tlaki nad 2000 bar tuki niso več problem. Grejo do 2050 se mi zdi.
Slika
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Re: od kod toliko moci na 1x pri dizlih.....?!...

Napisal/-a WhiteCell Sr feb 09, 2005 7:17 pm

Dariooo je napisal/-a:Zivjo....
mene interesira kko je prislo do tega da lahko en dizel motor....ker kot vemo so bili nekoc zelo svoh.....so lahko zdaj tko mocni...pa tud tej motorji...1.9 TDI do 160 konjev.....men se to zdi ogromno.......in me zanima kaj so pobolsali in kaj sporemenili pri teh novih dizel motorjih da so tko naviti.....
LP....... Dario...

turbina.....poglej bencinarje s turbinam...dosegajo velik vecje moči

1.9TDI pravš 160km

kaj pa recimo cosword 20.T --220-300km....
V8 POWER
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Re: od kod toliko moci na 1x pri dizlih.....?!...

Napisal/-a Dariooo Sr feb 09, 2005 9:24 pm

TechnoBoy je napisal/-a:
Dariooo je napisal/-a:Zivjo....
mene interesira kko je prislo do tega da lahko en dizel motor....ker kot vemo so bili nekoc zelo svoh.....so lahko zdaj tko mocni...pa tud tej motorji...1.9 TDI do 160 konjev.....men se to zdi ogromno.......in me zanima kaj so pobolsali in kaj sporemenili pri teh novih dizel motorjih da so tko naviti.....
LP....... Dario...

turbina.....poglej bencinarje s turbinam...dosegajo velik vecje moči

1.9TDI pravš 160km

kaj pa recimo cosword 20.T --220-300km....


ja ja vem da je velika razlkika....samo tud kot js vem cosword jih nima tolko...kaj jih nima 200?

no...sm hotu rect....da glede na to da 1x so dizli meli ful manj konjev kot pa zdaj recimo....
aja...pa ze ki si cosworda........ki je starejsi avto.....poglej recimo kakega novega wv...al skodo...al audija....1.8 T......imajo od 15-180 konjev....poglej to razliko...ene verzije majo celo manj konjev..........to primerjavo sm js mislu...
aja.....cosword ima res 220 konjev ja.........300 pa je ze kaka hujsa predelava...poleg filtra in auspuha :P
LP
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Re: od kod toliko moci na 1x pri dizlih.....?!...

Napisal/-a Slide Sr feb 09, 2005 9:36 pm

Dariooo je napisal/-a:
TechnoBoy je napisal/-a:
Dariooo je napisal/-a:Zivjo....
mene interesira kko je prislo do tega da lahko en dizel motor....ker kot vemo so bili nekoc zelo svoh.....so lahko zdaj tko mocni...pa tud tej motorji...1.9 TDI do 160 konjev.....men se to zdi ogromno.......in me zanima kaj so pobolsali in kaj sporemenili pri teh novih dizel motorjih da so tko naviti.....
LP....... Dario...

turbina.....poglej bencinarje s turbinam...dosegajo velik vecje moči

1.9TDI pravš 160km

kaj pa recimo cosword 20.T --220-300km....


ja ja vem da je velika razlkika....samo tud kot js vem cosword jih nima tolko...kaj jih nima 200?

no...sm hotu rect....da glede na to da 1x so dizli meli ful manj konjev kot pa zdaj recimo....
aja...pa ze ki si cosworda........ki je starejsi avto.....poglej recimo kakega novega wv...al skodo...al audija....1.8 T......imajo od 15-180 konjev....poglej to razliko...ene verzije majo celo manj konjev..........to primerjavo sm js mislu...
aja.....cosword ima res 220 konjev ja.........300 pa je ze kaka hujsa predelava...poleg filtra in auspuha :P
LP


Evo 7, 2.0 turbo, serijsko 280 konjev...recimo...turbina dela čudeže ;)
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Re: od kod toliko moci na 1x pri dizlih.....?!...

Napisal/-a Dariooo Sr feb 09, 2005 9:56 pm

Slide je napisal/-a:
Dariooo je napisal/-a:
TechnoBoy je napisal/-a:
Dariooo je napisal/-a:Zivjo....
mene interesira kko je prislo do tega da lahko en dizel motor....ker kot vemo so bili nekoc zelo svoh.....so lahko zdaj tko mocni...pa tud tej motorji...1.9 TDI do 160 konjev.....men se to zdi ogromno.......in me zanima kaj so pobolsali in kaj sporemenili pri teh novih dizel motorjih da so tko naviti.....
LP....... Dario...

turbina.....poglej bencinarje s turbinam...dosegajo velik vecje moči

1.9TDI pravš 160km

kaj pa recimo cosword 20.T --220-300km....


ja ja vem da je velika razlkika....samo tud kot js vem cosword jih nima tolko...kaj jih nima 200?

no...sm hotu rect....da glede na to da 1x so dizli meli ful manj konjev kot pa zdaj recimo....
aja...pa ze ki si cosworda........ki je starejsi avto.....poglej recimo kakega novega wv...al skodo...al audija....1.8 T......imajo od 15-180 konjev....poglej to razliko...ene verzije majo celo manj konjev..........to primerjavo sm js mislu...
aja.....cosword ima res 220 konjev ja.........300 pa je ze kaka hujsa predelava...poleg filtra in auspuha :P
LP


Evo 7, 2.0 turbo, serijsko 280 konjev...recimo...turbina dela čudeže ;)


he he.....cuj ti njega...mi da evo 7...dober primer ;) hehe......to je ze hud avto dej........pol pa lahko tui skylina gledas......ki je 2.8 biturbo....1000konjev...he he...
glej navadne avte....ne une special :vrum
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Re: od kod toliko moci na 1x pri dizlih.....?!...

Napisal/-a Slide Sr feb 09, 2005 9:58 pm

Dariooo je napisal/-a:
Slide je napisal/-a:
Dariooo je napisal/-a:
TechnoBoy je napisal/-a:
Dariooo je napisal/-a:Zivjo....
mene interesira kko je prislo do tega da lahko en dizel motor....ker kot vemo so bili nekoc zelo svoh.....so lahko zdaj tko mocni...pa tud tej motorji...1.9 TDI do 160 konjev.....men se to zdi ogromno.......in me zanima kaj so pobolsali in kaj sporemenili pri teh novih dizel motorjih da so tko naviti.....
LP....... Dario...

turbina.....poglej bencinarje s turbinam...dosegajo velik vecje moči

1.9TDI pravš 160km

kaj pa recimo cosword 20.T --220-300km....


ja ja vem da je velika razlkika....samo tud kot js vem cosword jih nima tolko...kaj jih nima 200?

no...sm hotu rect....da glede na to da 1x so dizli meli ful manj konjev kot pa zdaj recimo....
aja...pa ze ki si cosworda........ki je starejsi avto.....poglej recimo kakega novega wv...al skodo...al audija....1.8 T......imajo od 15-180 konjev....poglej to razliko...ene verzije majo celo manj konjev..........to primerjavo sm js mislu...
aja.....cosword ima res 220 konjev ja.........300 pa je ze kaka hujsa predelava...poleg filtra in auspuha :P
LP


Evo 7, 2.0 turbo, serijsko 280 konjev...recimo...turbina dela čudeže ;)


he he.....cuj ti njega...mi da evo 7...dober primer ;) hehe......to je ze hud avto dej........pol pa lahko tui skylina gledas......ki je 2.8 biturbo....1000konjev...he he...
glej navadne avte....ne une special :vrum


Sem ti napisal serijsko...to je čisto serijsko...skyline pa serijsko nima 1000konjev, tudi Evo ima lahko krepko prek 500konjev...govoril sem ti o serijskem...
Enako ima Impreza WRX STi 265KM, pa še kakšen bi se našel ;)
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Sr feb 09, 2005 10:03 pm

ni glih 280 km je pa kr
Oplov 1.9 CDTI Twin-Turbo dizelski motor z 212 KM
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Sr feb 09, 2005 10:21 pm

ja ja....sorry......serijsko ja...samo tui cosword jih nima 300 serijsko...hehe :P
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov