Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
BMW Motorsport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 630
Pridružen: To nov 30, 2004 7:04 pm
Kraj: LJ-Center

V8 ali V12???

Napisal/-a BMW Motorsport Če feb 17, 2005 4:13 pm

Tkole, moj kolega si je dva mesca nazaj kupu 745i in se jo je že naveliču ker mu ne baje ne zadostuje ta motor notr, prav da hoče dvanajstaka.. pa tko jst gledam podatke, pa vidm da v bistvu sploh ni tok razlike.. recimo: 0-100 ma ta zdej 5,9 sec, V12 ma pa 5,5 pa večja poraba pa take.. Men se to zdi čist nesmisln nakup, aja pa že ta 4,4 V8 je zverina od motorja tko da sploh ne vidm razloga zakaj ga prodat.
Mal pište kaj vi mislte. Menjat al ne?? Tnx
Bayerische Motoren Werke fuer immer!!!

P.S.: Need $ for Bavaria: Please donate... ;)
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Če feb 17, 2005 4:17 pm

M3 oz M5 nej si kup pa bo bolj letel :P
 
BMW Motorsport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 630
Pridružen: To nov 30, 2004 7:04 pm
Kraj: LJ-Center

Napisal/-a BMW Motorsport Če feb 17, 2005 4:18 pm

ej sorry k morm to rečt sam je pa ta luxuz k ga v sedmki dobiš z M-erco neprimerljiv, jebiga..
Bayerische Motoren Werke fuer immer!!!

P.S.: Need $ for Bavaria: Please donate... ;)
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Če feb 17, 2005 4:19 pm

če sam tko hoče naj naredi tko kot mu paše. Itak se pri takem avtu ne gre tolk za pospeške temveč za moč ter navor.

to je tko maš žensko pa ti dostkrat da,ampak jo kljub temu zamenjaš...spremembe ne škodijo ;)
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Če feb 17, 2005 4:19 pm

ce ma zadost fedra zakaj pa ne. navsezadnje se v12 leps slis.
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Če feb 17, 2005 5:19 pm

BMW Motorsport je napisal/-a:ej sorry k morm to rečt sam je pa ta luxuz k ga v sedmki dobiš z M-erco neprimerljiv, jebiga..


Dobr M5-a niti ni tok švoh kar seluksuza tiče. Drgač pa nej v12 ubode če ma denar oz nej V8 pele mal v nemčijo natunat. Glede na želje, mislm da denar ni ovira.
 
Uporabniški avatar
menjekul
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2635
Pridružen: Sr jan 01, 2003 8:14 pm

Napisal/-a menjekul Če feb 17, 2005 5:41 pm

kake ma folk probleme :bow . če ma frajer tok zlo denarja sploh ne vem zakaj ni takoj kakega amg-ja vzel :roll: . lahko bi mel in V8 in V12 s kompressorjem. mar bi na to mislil pred nakupom. če bi pa vzel M5 pa tudi ne bi ne vem kako falil.
V12 poleg moči sabo prinese še težo, ki je seveda ne dobrodošla.

prijavi se na slovenski bmw forum (sam ne s tem nikom, mislim, da ga nekdo že ima :lol: ) pa tam povprašaj glede problema (ali se menjava splača ali ne).
zanimivo. razlika v ceni 745 in 760 je pa celih 11 milj.... leto rabljen M3 mogoče ne bi bil odveč pri hiši...za užitke ob prostem času seveda 8)

še par linkov:
1. http://www.rsportscars.com/slo/avto/g-power_g7.asp
2. http://www.7-forum.com/mein7er/ (forum o bmw 7)
3. http://www.seriouswheels.com/top-2004-BMW-Alpina-B7.htm (pravi naslov za predelavo - drago predelavo kajpak :lol: ) je ALPINA

lp
 
Uporabniški avatar
Eddy-k2
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: Pe dec 03, 2004 11:38 pm

Napisal/-a Eddy-k2 Če feb 17, 2005 6:05 pm

BMW dvanajstvaljniki so drugače uredu motorji,ampak celoten avto (recimo 750 in 850) je pa crap totalen,.....ni je stvari ki ne bi crknila....ko tole pišem naj povem da to velja izključno za avtomobila v oklepaju...in nič drugega...vse ostalo od teha avtov je uredu če ima drugo motorizacijo.....evo ti par stvari ki so se našemu uporabniku pokvarile:

No pa začniva;

Najprej transmisija;
Rečva da je avtomatik; Če ima avto več kot 250.000 (kar jih ZIHER ima)km lahko računaš počasi (ali pa kar hitro)kar na nov menjalnik ali obnovo le tega(min.300.000 SIT za obnovljenega ali rabljenega ali pa še enkrat toliko pa še mal zraven za novega) ;
Rečva da ima ROČNI menjalnik-6 brzin; Sam menjalnik sicer zdrži brez problema ob normalni uporabi vsaj 0,5 miljona kilometrov, je pa dobro vedet da te vsakih 50-80.000 km čaka menjava sklopke (potisni ležaj, lamela in koš), in glede na to, da se avto prodaja ne bi ravno rekel da je bila sklopka menjana pred kratkim...Strošek z materialom in delom je cca 250.000 SIT upoštevajoč da sta oba cilindra (master in slave) še O.K.; v primeru da moraš zamenjat še katerega od dveh hidravličnih cilindrov lahko za vsakega pripraviš še cca 50 K SIT z delom...In ne pozabit da je to strošek ki se ponavlja vsakih 50-80 K kilometrov!
Dalje; Zavore: Na tem avtu preobremenjene kar pomeni da jih boš menjaval spet vsakih 50-max.100 K kilometrov; in to ploščice IN diske; strošek za komplet(material in delo):cca 200 K SIT , upoštevajoč da so brake booster(hidr.cilinder;cena novega cca 200 K SIT), brake accumulator,brake pressure regulator in vsa pripadajoča stikala za pritisk še O.K.(kar je pri teh kilometrih in starosti praktično NEMOGOČE);
Dalje; Podvozje: Spet na tem avtomobilu preobremenjeno, kar pomeni da je menjava rok, končnikov, raznoraznih gumi blokov, puš..itd. spet na "do it" listi vsakih (maximum) 100.000 km (mater sem optimist); primer: 1 roka (od štirih) stane 60 K SIT...Približno 0,5 miljončka boš imel dovolj da obnoviš vse roke, končnike, špurštango,puše, gumi nosilce,pokončne in ležeče stabilizatorje oz. njihove kugle ali puše....In čez cca 100 K km spet isti strošek....
Dalje;motor: M70 motor ob normalni uporabi brez večjih posegov zdrži nekje od 250.000 do 350.000 km (izvzevši letnik 1990 (konec leta),1991,in 1992(začetek leta) kjer so tesnila glav skoraj potrošni material; strošek menjave obeh tesnil glav motorja=dobrega 0,5 miljončka),sicer pa je tudi na vseh ostalih letnikih menjava tesnil glav motorja bolj pravilo kot izjema vsakih 150-200 K km; Pri cca 350.000 km lahko računaš na nove dročnike, teflone, v primerih slabega vzdrževanja tudi na nove batne obročke ker ponavadi stari obročki v kombinaciji z obnovljenima glavama ne zdržijo več dolgo...Strošek ene take male generalke bi ti lahko sedaj napisal v 7 mestni številki, ampak raje sploh ne bom....Pozabil sem omenit še "drosselklapen" - motorčka za odpiranje "gasa" po domače povedano;ta dva brez obnove ne zdržita 300.000 km; 1 novi (rabiš pa 2 komada) stane 150.000 SIT; obnovljen pa...a se jih da obnovit? Potem se mi zdi pomembno da te opozorim da je pri tem motorju vse dvojno: dve bencinski črpalki(1 stane 60 K SIT), 2 zračna filtra, 12 svečk, 8 litrov olja ,2 jermena, 2 bencinska filtra, 2 akumulatorja...skratka vse dvojno, kar pomeni da je strošek vzdrževanja takšnega motorja vsaj 2 krat večji kot normalno....Tukaj bi ti za primer navedel 12 vžigalnih kablov za svečke; komplet teh kablov te stane cca 140.000 SIT !!!!
Dalje; Izpuh: 2 katalizatorja(1 kom.OEM=cca 250K SIT!!!), 2 srednja lonca(120 K SIT), 2 zadnja lonca(200 K SIT), 2 lambdi sondi(2 krat po 30 K SIT)....Pri cca 300 - 400 K km(max) lahko računaš na nova katalizatorja; ostali 4 lonci vsakih 200 K km(max), lambdi sondi vsakih (max) 100 K km....
Dalje; gume: 1 guma 265/45/17 (predpisana za na zadnjo os) te stane cca 60.000 SIT; 1 sprednja guma 235/40/17 te stane cca 50-55 K SIT (odvisno od proizvajalca, ampak na tak avto Save najbrž ne boš tišal..);zadnje gume ti 2 polni sezoni NE BODO zdržale;sprednje mogoče 3 sezone ob res lepi vožnji....Pa računaj še na zimske pnevmatike(in felne, zato ker boš za ožje zimske gume rabil tudi ožje felne);strošek zimskega kompleta cca od 150 K SIT naprej + felne....Tudi zimske pnevmatike ti več kot 3 sezone ne bodo vzdržale....
Dalje;amortizerji:Če boš kupil tak model ki nima EDC sistema (ročno lahko izbiraš med komfortno in športno nastavitvijo trdote amortizerjev) je strošek za nove amortizerje še kar znosen(pri 300.000 km bodi prepričan da prvi amortizerji niso več najboljši...)strošek:cca 200 K SIT vsi štirje.Če pa boš kupil model z EDC sistemom pa te bo komplet 4 amortizerjev (verjem da pri 15 let starem avtu ne opravljajo več svoje funkcije najboljše) stane cca 700 K SIT brez dela...In naj ob tem povdarim še to da v Sloveniji še nisem slišal za osmico z brezhibno delujočim EDC-jem (najbrž je temu tako ravno zaradi velikih stroškov obnove),v glavnem se vsi lastniki osmic z EDC-jem raje odločijo in vgradijo kit ki eliminira EDC in lahko vgradijo navadne amortizerje , kot pa da bi obnavljali obstoječ EDC;
Dalje;elektronika: ABS,tempomat, ASC,klima, kompleten sistem ventilacije, check control, Board computer ...skratka vsa elektronika na tem avtu je veljala za enega od največjih problemov...Če karkoli od tega zgoraj naštetega ne deluje brezhibno, se pripravi na VELIKE stroške...Naj te opozorim na to, da elektronike v osmici ne zna popravljat ravno vsak električar ki je pravkar končal šolo...Enako velja za sam motor; REDKI so mehaniki ki ti ga bodo SPLOH hoteli popravljat oz. servisirat; tisti ki pa so dovolj sposobni in bodo imeli voljo pa ti bodo računali MUCHOS...Verjemi!
Dalje; A je sploh potrebno še kaj dalje pisat...?
Aja, tukaj ne smeš pozabit še na porabo goriva ki je nekje 2 do 3 krat večja kot pri normalnem avtu, in strošek registracije, ki pa je itak maximalno velik (cestnina in zavarovanje)...
Mogoče za na konec še par bonbončkov: REDKO kateri M70 motor (v osmici) je suh vsaj toliko da ne rabiš pod avto dajat lavora ko ga parkiraš...Enako velja za servo pumpo....Olje za hidravlični volan boš kupoval vsaj tako redno kot boš tankal....Olje za motor prav tako oz. še bolj pogosto;računaj na porabo oljo nekje minimalno 1 liter na 2000 km (to je že skoraj malo preoptimistično, ampak O.K)...Potem so tukaj še luči oz. žarometi ki jih vsake toliko prime in se nočejo odpret, če pa se že odprejo pa ti nikakor ni jasno kako ob vklopljenih kratkih lučeh, dvojnih(!!!)dolgih lučeh IN meglenkah cesta pred teboj še zmeraj ni osvetljena tako kot bi si želel....
Vse kar sem zgoraj povedal 99% velja za vse osmice ki jih poznam....SO IZJEME (recimo Danijeva; DANI SVAKA TI ČAST !!!), ampak dvomim da boš takšno izjemo lahko kupil za dober miljon tolarjev.....In potem prideva spet do tistega zaključka ki sem ti ga že omenjal;ČE kupuješ osmico, kupi NAJLEPŠO in NAJBOLJE ohranjeno kar jih boš našel;cena naj te ne skrbi;tudi če bo 1 miljon dražja od drugih in toliko lepše ohranjena jo vseeno brez premisleka vzami.Potem pa moraš imet na strani še cca 3.000.000 SIT. Zakaj? Zato da greš vse te zadeve ki sem ti jih opisal lepo obnovit in pošlihtat...In šele POTEM lahko z osmico začneš uživat (pa še takrat ko bo brezhibna boš rabil letno kar lep kupček denarja da boš jo lahko ohranjal v takšnem stanju)...In tako prideva na cifro cca 5 miljonov SIT za lepo, obnovljeno, brezhibno osmico...ki te kljub temu da je po takem vložku denarja brezhibna zna vsak dan presenetit s kakšno okvarco za katero si niti mislil ne bi da je možna...A jih imaš(5 milj.SIT)? In če jih imaš, a si pripravljen še potem za vzdrževanje plačevat cca 2-3 krat več kot za en drug, "normalen" avto?

Pa pametno kupuj in predvsem veliko sreče ti želim!
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
Eddy-k2
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: Pe dec 03, 2004 11:38 pm

Napisal/-a Eddy-k2 Če feb 17, 2005 6:08 pm

P.S. če se mu bo dalo tole prebrati mi verjemi da ga bo minilo imeti 12valjnika....bo rekel da je osmak zakon :D
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
kochar
Novinec
 
Prispevkov: 244
Pridružen: Pe jan 21, 2005 10:07 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kochar Če feb 17, 2005 7:59 pm

5.9 v luksuzni limuzini mu ni dovolj? :shock: :shock: Jao kake probleme majo eni ;)
I'll be back.
 
Uporabniški avatar
B_M_W
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 511
Pridružen: Ne jul 11, 2004 9:56 am
Kraj: Prekmurje

Napisal/-a B_M_W Če feb 17, 2005 8:07 pm

Ja naj si kup M3 al pa M5 ap pol bo letel.! :-P :twisted:
 
Uporabniški avatar
zupi13
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3297
Pridružen: Sr mar 27, 2002 1:45 pm
Kraj: CE

Napisal/-a zupi13 Če feb 17, 2005 8:10 pm

pomojem je krneki :jy
Slika
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Če feb 17, 2005 8:12 pm

Borko je napisal/-a:Ja naj si kup M3 al pa M5 ap pol bo letel.! :-P :twisted:


he he....ze ce hoce letet naj si kupi kak original avto predelan ki ima kej manj ton kot bmw....in bo imel bolse pospeske...pa pol se kej tuninga.....in bo lahko sel serally dirkat.....recimo kakega cliota...ki ima linijski motor odzadaj....dvosed......ali kako imprezo wrx......ali kakega evo-ta 8.....ipd........
js sm takega menja....saj pri pospeskih niso pomembni le konji in kubikaza...ampak razmerje med kg in konji....!!! :twisted:
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Če feb 17, 2005 8:25 pm

Vem za določen 760Li, že drugi zapovrstjo, ki se kvari tako, da ni res (šel je celo menjalnik). Ne hvala.
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Pe feb 18, 2005 2:01 am

nej kup raj futr za zrtve tsunamija. avto ma ze kul.
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Pe feb 18, 2005 8:53 am

ale10 je napisal/-a:RS6 ki prihaja vn naj kup, bo mel vsaj avto.


tabol izjave so sam klele an.
Slika
 
Uporabniški avatar
Mc Čun
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 41
Pridružen: So jun 19, 2004 8:34 am
Kraj: Kidricevo

Napisal/-a Mc Čun Pe feb 18, 2005 9:09 am

Eni ljudje imajo pač denarja :P
Štajerska zvestoba, VIOLA do groba!!!
 
Uporabniški avatar
AnDrO__
Novinec
 
Prispevkov: 118
Pridružen: To okt 01, 2002 9:44 pm
Kraj: MB

Napisal/-a AnDrO__ Pe feb 18, 2005 9:33 am

Naj si kupi novega Quattroporte pa bo mel luksuz in športno divje srce made by Ferrari:)
Guter Sex ist nur ein Vorspiel fur fahren mit BMW.

AnDrO
 
Disco39
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 41
Pridružen: To avg 17, 2004 9:58 am

Napisal/-a Disco39 Pe feb 18, 2005 12:42 pm

Pr HAMMANU naj naroci 770i in pol naj bo tiho. Ce hoce vec: http://www.boeing.com/flash.html
 
Uporabniški avatar
swifthead
Novinec
 
Prispevkov: 335
Pridružen: Po sep 20, 2004 4:39 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a swifthead Pe feb 18, 2005 1:48 pm

poznam modela o katerem govoriš: recmo kompromis V10!!!!
bolj zares:če hočeš V8 power ti preostane na svetu edino S55 AMG k ma več brutalnosti od vseh ostalih V12 in V8, če pa ostaneš v hiši dobiš uglajenega S600 z malce večjim potencialom od S55 AMG, lahko se ti pa tut strga in si vzameš fotra vseh V12 to je S65 AMG
k pa sesuje karkol, kajti že S55 nima problemov z 2tonama da o tem biturbo V12 ne govorim!!! Da bi bila pa moja izbira ker jaz bi gledu na čimboljše razmerje proti keš bi vzel vrstnega 3,0 šestvaljnika k je tih in uglaje kot osmak in dvanajstvaljnik pa tok manj porabi in še bolj zanesljiv je ker je manj kompliciran in ni obremenjen z 2tonama!sicer so pa vrstni 6 znani kot ene naj motorjev: npr-to oglašuje tako BMW kot vsi japonci (Skyline, Supra ...) tko da pomojm je to toi...!!!Lp Alex
Slika
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov