Kako je ta tehnolohija drugačna od navadnega bencinca? recimo 1.6FSI 115KM in 1.6 102KM
Kako je z performansami, vzdržljivostjo, vzdrževanjem in ekonomičnostjo?
lp t

-tomi- je napisal/-a:recimo 1.6FSI 115KM in 1.6 102KM
-tomi- je napisal/-a:-tomi- je napisal/-a:recimo 1.6FSI 115KM in 1.6 102KM
a kdo ve a je tale "navaden" vw bencinc 1.6 102KM 16 ali 8 ventilc ?
Caterham je napisal/-a:Pa ce se ne motm je treba v FSI motorje tankat bencin s cimvec oktani pa da je cimbolj bolj cist...torej al 98-oktanskega al pa 99-oktanskega. V Italiji majo tut 100-oktanskega, sam pomoje se ne bo folk glih tja pelu tankat...
Drgac pa so nardil test med dvega golfoma....1.6, 1.6 FSI in niso odkril neke posebne razlike...razn tko k slide prau...mors bit res nezn z gasom za mn porabe....Je pa boljse izgorevanje, ce je kej okoljevarstvenika v teb...
LP
Mihc je napisal/-a:1.6 je 16v
opis tehnologije fsi http://193.77.159.138/Lucas22/car/fsi.htm
opis 2.0 fsi http://193.77.159.138/Lucas22/car/20fsi.htm
RedBaron je napisal/-a:Caterham je napisal/-a:Pa ce se ne motm je treba v FSI motorje tankat bencin s cimvec oktani pa da je cimbolj bolj cist...torej al 98-oktanskega al pa 99-oktanskega. V Italiji majo tut 100-oktanskega, sam pomoje se ne bo folk glih tja pelu tankat...
Drgac pa so nardil test med dvega golfoma....1.6, 1.6 FSI in niso odkril neke posebne razlike...razn tko k slide prau...mors bit res nezn z gasom za mn porabe....Je pa boljse izgorevanje, ce je kej okoljevarstvenika v teb...
LP
Hja glede varstva okolja je tako, da sam motor niti ni tako zelo čist, sploh kadar deluje v področju revne zmesi (presežek zraka - nastajajo zelo strupeni izpuhi, ki jih navaden katalizator ne "prebavi", zato imajo FSI, JTS, GDI... dva katalizatorja), takrat se gorivo vbrizga v kompresijskem taktu (tako kot pri dizlu) z ozkim curkom v posebno vdolbino v batu, da je tik pred svečko dovolj bogata mešanica goriva in zraka, da jo lahko svečka vžge.
Pri večjih obremenitvah pa motor deluje "normalno", gorivo se vbrizga v sesalnem taktu in se čimbolj razprši, da ohladi zrak v cilindru.
Je pa (pri golfu) ralika med 1.6 102KM in 1.6 FSI 115KM okoli 500 kSIT, med 1.4 75KM in 1.4 FSI 90KM pa okoli 200 kSIT.
M3 je napisal/-a:Mihc je napisal/-a:1.6 je 16v
opis tehnologije fsi http://193.77.159.138/Lucas22/car/fsi.htm
opis 2.0 fsi http://193.77.159.138/Lucas22/car/20fsi.htm
hvala za link!
samo vseeno bom šel na test drive preden ga kupim ker v revijah sem bral
da je ubčutek med vožnjo tak kot da bi mašina bila podhranjenam,
ne vem no. v nasprotnem primeru pride 2.0 tdi
M3 je napisal/-a:Mihc je napisal/-a:1.6 je 16v
opis tehnologije fsi http://193.77.159.138/Lucas22/car/fsi.htm
opis 2.0 fsi http://193.77.159.138/Lucas22/car/20fsi.htm
hvala za link!
samo vseeno bom šel na test drive preden ga kupim ker v revijah sem bral
da je ubčutek med vožnjo tak kot da bi mašina bila podhranjenam,
ne vem no. v nasprotnem primeru pride 2.0 tdi
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov