Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
-tomi-
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Po apr 05, 2004 9:46 pm

FSI ?!

Napisal/-a -tomi- Po feb 21, 2005 10:01 am

A ste tale fsi že kej predebatiral? nisem nobene pametne debate o njem našel z iskanjem - sam pluvanje pa hvaljenje.

Kako je ta tehnolohija drugačna od navadnega bencinca? recimo 1.6FSI 115KM in 1.6 102KM

Kako je z performansami, vzdržljivostjo, vzdrževanjem in ekonomičnostjo?

lp t :)
 
Uporabniški avatar
M3
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1931
Pridružen: Pe sep 05, 2003 9:11 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a M3 Po feb 21, 2005 10:24 am

mene bi tudi to zanimal :oops: še posebej podroben opis o 2.0 fsi.
Slika
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Po feb 21, 2005 10:26 am

FSI ima direktni vbrizg goriva, pomen pa če se ne motim Fuel Stratified Injection...
Fora je da deluje v dveh režimih, v varčnem in zmogljivostnem...Zato NAJ BI bil varčnejši pri počasni vožnji in zmogljivejši pri hitri...O tehniki pa naj kaj več strojniki povejo.
Resnica je da varčnejši ravno niso, saj ko ga tiščiš požre več, prihranek pa je možen le z zares nežno desno nogo, pa še to zelo malo...Ima pa nekoliko boljše zmogljivosti, kar je vidno že iz golih številk...
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
M3
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1931
Pridružen: Pe sep 05, 2003 9:11 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a M3 Po feb 21, 2005 10:33 am

a si ga pa kdo lasti od naših članov? zanimajo me vozne lastnosti.



(mah sej če ne grem lahko na test drive :oops: )
Slika
 
Uporabniški avatar
-tomi-
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Po apr 05, 2004 9:46 pm

Re: FSI ?!

Napisal/-a -tomi- Po feb 21, 2005 10:40 am

-tomi- je napisal/-a:recimo 1.6FSI 115KM in 1.6 102KM

a kdo ve a je tale "navaden" vw bencinc 1.6 102KM 16 ali 8 ventilc ?
 
twingo16v
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 46
Pridružen: To avg 31, 2004 1:14 pm

Re: FSI ?!

Napisal/-a twingo16v Po feb 21, 2005 10:45 am

-tomi- je napisal/-a:
-tomi- je napisal/-a:recimo 1.6FSI 115KM in 1.6 102KM

a kdo ve a je tale "navaden" vw bencinc 1.6 102KM 16 ali 8 ventilc ?


1.6 102KM je 8 ventilc!
 
Mihc
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Sr sep 18, 2002 7:41 pm

Napisal/-a Mihc Po feb 21, 2005 10:46 am

I am kept in place by G-forces, not seatbelts
 
Uporabniški avatar
Caterham
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 535
Pridružen: Sr jul 21, 2004 10:20 pm
Kraj: Doma

Napisal/-a Caterham Po feb 21, 2005 12:00 pm

Pa ce se ne motm je treba v FSI motorje tankat bencin s cimvec oktani pa da je cimbolj bolj cist...torej al 98-oktanskega al pa 99-oktanskega. V Italiji majo tut 100-oktanskega, sam pomoje se ne bo folk glih tja pelu tankat... ;)

Drgac pa so nardil test med dvega golfoma....1.6, 1.6 FSI in niso odkril neke posebne razlike...razn tko k slide prau...mors bit res nezn z gasom za mn porabe....Je pa boljse izgorevanje, ce je kej okoljevarstvenika v teb...;)

LP
No need to be big to go fast......
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3607
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban Po feb 21, 2005 12:05 pm

Drgac pa so nardil test med dvega golfoma....1.6, 1.6 FSI in niso odkril neke posebne razlike...razn tko k slide prau...mors bit res nezn z gasom za mn porabe....

A je ta test kje na netu objavljen'?
 
Uporabniški avatar
RedBaron
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2260
Pridružen: Ne okt 27, 2002 11:56 am
Kraj: Med Velenjem in Slovenj Gradcem

Napisal/-a RedBaron Po feb 21, 2005 12:27 pm

Caterham je napisal/-a:Pa ce se ne motm je treba v FSI motorje tankat bencin s cimvec oktani pa da je cimbolj bolj cist...torej al 98-oktanskega al pa 99-oktanskega. V Italiji majo tut 100-oktanskega, sam pomoje se ne bo folk glih tja pelu tankat... ;)

Drgac pa so nardil test med dvega golfoma....1.6, 1.6 FSI in niso odkril neke posebne razlike...razn tko k slide prau...mors bit res nezn z gasom za mn porabe....Je pa boljse izgorevanje, ce je kej okoljevarstvenika v teb...;)

LP


Hja glede varstva okolja je tako, da sam motor niti ni tako zelo čist, sploh kadar deluje v področju revne zmesi (presežek zraka - nastajajo zelo strupeni izpuhi, ki jih navaden katalizator ne "prebavi", zato imajo FSI, JTS, GDI... dva katalizatorja), takrat se gorivo vbrizga v kompresijskem taktu (tako kot pri dizlu) z ozkim curkom v posebno vdolbino v batu, da je tik pred svečko dovolj bogata mešanica goriva in zraka, da jo lahko svečka vžge.

Pri večjih obremenitvah pa motor deluje "normalno", gorivo se vbrizga v sesalnem taktu in se čimbolj razprši, da ohladi zrak v cilindru.

Je pa (pri golfu) ralika med 1.6 102KM in 1.6 FSI 115KM okoli 500 kSIT :shock: , med 1.4 75KM in 1.4 FSI 90KM pa okoli 200 kSIT.
 
Uporabniški avatar
M3
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1931
Pridružen: Pe sep 05, 2003 9:11 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a M3 Po feb 21, 2005 12:33 pm

Mihc je napisal/-a:1.6 je 16v

opis tehnologije fsi http://193.77.159.138/Lucas22/car/fsi.htm
opis 2.0 fsi http://193.77.159.138/Lucas22/car/20fsi.htm


hvala za link! :tomidelej:

samo vseeno bom šel na test drive preden ga kupim ker v revijah sem bral
da je ubčutek med vožnjo tak kot da bi mašina bila podhranjenam,
ne vem no. v nasprotnem primeru pride 2.0 tdi :D
Slika
 
Uporabniški avatar
Caterham
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 535
Pridružen: Sr jul 21, 2004 10:20 pm
Kraj: Doma

Napisal/-a Caterham Po feb 21, 2005 1:21 pm

RedBaron je napisal/-a:
Caterham je napisal/-a:Pa ce se ne motm je treba v FSI motorje tankat bencin s cimvec oktani pa da je cimbolj bolj cist...torej al 98-oktanskega al pa 99-oktanskega. V Italiji majo tut 100-oktanskega, sam pomoje se ne bo folk glih tja pelu tankat... ;)

Drgac pa so nardil test med dvega golfoma....1.6, 1.6 FSI in niso odkril neke posebne razlike...razn tko k slide prau...mors bit res nezn z gasom za mn porabe....Je pa boljse izgorevanje, ce je kej okoljevarstvenika v teb...;)

LP


Hja glede varstva okolja je tako, da sam motor niti ni tako zelo čist, sploh kadar deluje v področju revne zmesi (presežek zraka - nastajajo zelo strupeni izpuhi, ki jih navaden katalizator ne "prebavi", zato imajo FSI, JTS, GDI... dva katalizatorja), takrat se gorivo vbrizga v kompresijskem taktu (tako kot pri dizlu) z ozkim curkom v posebno vdolbino v batu, da je tik pred svečko dovolj bogata mešanica goriva in zraka, da jo lahko svečka vžge.

Pri večjih obremenitvah pa motor deluje "normalno", gorivo se vbrizga v sesalnem taktu in se čimbolj razprši, da ohladi zrak v cilindru.

Je pa (pri golfu) ralika med 1.6 102KM in 1.6 FSI 115KM okoli 500 kSIT :shock: , med 1.4 75KM in 1.4 FSI 90KM pa okoli 200 kSIT.


Se strinjam...zato so dal 2 katalizatorja...drgac je pa v "normalnem" izgorevnju bolj cist, saj se bencin vbrizga pod visokim tlakom in bolje razprsi, ter posledicno boljse izgorevanje, cistejsi izpuh...je pa res, da v primeru revne zmesi je veliko vec monoksida, dioksida, itd..zato potrebuje 2 katalizatorja.....

LP
No need to be big to go fast......
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker Po feb 21, 2005 3:44 pm

M3 je napisal/-a:
Mihc je napisal/-a:1.6 je 16v

opis tehnologije fsi http://193.77.159.138/Lucas22/car/fsi.htm
opis 2.0 fsi http://193.77.159.138/Lucas22/car/20fsi.htm


hvala za link! :tomidelej:

samo vseeno bom šel na test drive preden ga kupim ker v revijah sem bral
da je ubčutek med vožnjo tak kot da bi mašina bila podhranjenam,
ne vem no. v nasprotnem primeru pride 2.0 tdi :D


Podhranjena mašina? Če bi bila naprimer 2.0 FSI mašina podhranjena potem je nebi vgrajevali v Golf GTI-je ki nikakor ne smejo biti "podhranjeni"!

Sklepam :)
Če je ravno, ni zabavno.
 
Uporabniški avatar
-tomi-
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Po apr 05, 2004 9:46 pm

Napisal/-a -tomi- Po feb 21, 2005 3:49 pm

...zato pa je v golfu gti TFSI motor.
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Po feb 21, 2005 3:53 pm

M3 je napisal/-a:
Mihc je napisal/-a:1.6 je 16v

opis tehnologije fsi http://193.77.159.138/Lucas22/car/fsi.htm
opis 2.0 fsi http://193.77.159.138/Lucas22/car/20fsi.htm


hvala za link! :tomidelej:

samo vseeno bom šel na test drive preden ga kupim ker v revijah sem bral
da je ubčutek med vožnjo tak kot da bi mašina bila podhranjenam,
ne vem no. v nasprotnem primeru pride 2.0 tdi :D


To je res ja, v primerjavi z navadno različico so ugotovili, da fsi res deluje podhranjeno in nevoljno. To piše tudi v Autobildu. I guess you can`t have it all
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar Po feb 21, 2005 3:56 pm

FSI je nemška verzija že dobro poznanega Mitsubishijevega GDI ki je na trgu že precej dlje kot FSI sistem.

Za kaj gre pa so že napisali.

Očitno se je VW odločil kopirat ideje vse konkurence! DSG od porša, FSI od mitsubišija... :roll:
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
 
ale10
Novinec
 
Prispevkov: 106
Pridružen: Po sep 08, 2003 10:08 pm

Napisal/-a ale10 Po feb 21, 2005 4:03 pm

Templar je napisal:
[quote]FSI je nemška verzija že dobro poznanega Mitsubishijevega GDI ki je na trgu že precej dlje kot FSI sistem. [/quote]

Naj ti bo :lol:
 
Uporabniški avatar
-tomi-
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Po apr 05, 2004 9:46 pm

Napisal/-a -tomi- Po feb 21, 2005 4:09 pm

res je fsi je micubišijeva tehnika samo micubiši je svoje gdi motorje ze nekaj casa nazaj potegnu iz prodaje ker so se kvarili in so bili nezanesljivi - bomo vidl ce je vw zadevo kaj izboljšal.
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Po feb 21, 2005 4:16 pm

Naj na kratko razložim razliko med motorji.
Verjetno delovanje 4 taktnega bencinskega motorja poznate, zato preskočimo podrobnosti in se posvetimo razlikam; pri »navadnem« motorju se v valje skozi sesalni ventil napolni mešanica zraka in goriva, mešanica pa se pripravi pred samim vbrizgom. Pri neposrednem vbrizgu v tem »času« vstopi le zrak, gorivo pa se prek vbrizgalnih šob dovaja pred tretjim delovnim taktom.
V praksi pomeni naslednje; »klasični« vbrizg ima naslednjo »logiko« pri manjši obremenitvi dovaja v valje manjšo količino mešanice zraka in goriva, pri večjih večjo. »Problem« nastane pri ohranjanju določene konstantne hitrosti – stopalka za plin je delno pohojena, vbrizg je konstanten, »dihanje« motorja skoraj prekinjeno, motor pa v takem »režimu« porabi veliko energije za vsesavanje mešanice (dotok le delno odprt).
Neposredni vbrizg to nadomesti z omenjenim načinom vbrizga.
Pri vsakdanji uporabi to pomeni, da pri neki konstantni hitrosti in manjših obremenitvah (približno tretjina plina) motor z neposrednim vbrizgom porabi manj goriva, ima pa tudi večjo moč in navor. Pri večjih obremenitvah pa se vsa prednost izniči ali celo »popije« več kot njegov »klasični kolega«.

LP
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker Po feb 21, 2005 4:25 pm

-tomi- je napisal/-a:...zato pa je v golfu gti TFSI motor.


Ja TFSI ima 200KM, FSI pa 150KM (oba s prostornino 2.0) pa kljub temu mislim da tistih 150KM nebi smelo biti "podhranjenih".
Če je ravno, ni zabavno.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov