Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Za Slide-ja, ultimativni drifter

Napisal/-a De_Tomaso Če feb 24, 2005 11:27 pm

Zakaj ultimativni drifter, ker je imel tako turbo luknjo, da je v trenutku, ko je 100% zagrabila turbina imel takšen prirastek navora, da ni bilo gum, ki bi to zdržale in uspele prenesti vso moč na cesto. Da bi zmanjšali turbo luknjo so mu dodali celo še eno manjšo turbino, a je vseeno še vedno vrtelo kolesa.

Torej Slide, najlažji način za drift, samo v ovinku dodaš poln gas in motor opravi vse ostalo. Z dosti vaje se je mogoče celo naučiti loviti to zadevo. ;)

Lancia ECV2

It was powered by a 1759cc twin turbo (two KKK units) engine producing 600+bhp @ 8,000rpm using a new design known as "triflux" where the two turbochargers were used sequentially depending on the engine speed.

Motor:

Slika

Avto:

Slika

Slika


Avtomobil je tehtal 910Kg z utežmi (da je ustrezal pravilom) vred. brez uteži okoli 600Kg.
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Če feb 24, 2005 11:32 pm

:mrgreen:

Ta avto sm mel pa jz na kartah k sm bil majhen...je bla kao supertrumpf al neki tazga...u glavnem največ konjev, najvišja končna pa še neki... :mrgreen:

Zakon :bow
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Če feb 24, 2005 11:35 pm

Se je temu avtu sploh dala zmeriti največja hitrost. Imel je toliko konjev kot enzo in je bil hkrati 300Kg lažji. 8)
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
Uporabniški avatar
Alfa-boxer
Novinec
 
Prispevkov: 174
Pridružen: Ne nov 07, 2004 12:02 pm
Kraj: Ljubljana-Vič

Napisal/-a Alfa-boxer Če feb 24, 2005 11:41 pm

De_Tomaso je napisal/-a:Se je temu avtu sploh dala zmeriti največja hitrost. Imel je toliko konjev kot enzo in je bil hkrati 300Kg lažji. 8)


Ja samo zračnega upora je mel pa malo več kot enzo :) ;)
Prej znan kot Alfa
Slika Slika Slika
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Če feb 24, 2005 11:53 pm

ecv2 je narjena komplet cela iz karbonskih vlaken.

sam mene bol impresionira lancia ECV1 ki je po izgledu dost podobna vecni legendi lancii S4
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Re: Za Slide-ja, ultimativni drifter

Napisal/-a iKst Če feb 24, 2005 11:55 pm

De_Tomaso je napisal/-a:Zakaj ultimativni drifter, ker je imel tako turbo luknjo, da je v trenutku, ko je 100% zagrabila turbina imel takšen prirastek navora, da ni bilo gum, ki bi to zdržale in uspele prenesti vso moč na cesto. Da bi zmanjšali turbo luknjo so mu dodali celo še eno manjšo turbino, a je vseeno še vedno vrtelo kolesa.

Torej Slide, najlažji način za drift, samo v ovinku dodaš poln gas in motor opravi vse ostalo. Z dosti vaje se je mogoče celo naučiti loviti to zadevo. ;)


Nočm bit pikolovski, ampak par stvari me je zmotlo :)

Prvič. Temu, da sredi ovinska pohodiš gas in ti odnese rit se reče power slide ali power over. Če tko mal pomigaš z zadkom še ne pomeni, da driftaš, daleč od tega. Poleg tega ne rabiš ravno take zverine za powerslide. Skoraj vsak avto z cca 200 konji (sploh turbač) lahko v drugi in tretji brez težav zavrti v prazno.

Druga stvar je pa medosna razdalja in postavitev motorja na tem stroju. Kratka medosna razdalja pomeni, da se avto obrača okoli svoje osi zelo hitro, ker za driftanje ni najbolj primerno. Avto je veliko bolj nepredvidljiv in reakcije morajo biti izredno hitre, da lepo oddriftaš kakšno kombinacijo. Poleg tega pa ima avto sredinsko nameščen motor, kar je v kombinaciji s kratko medosno smrt. Rad bi videl človeka ki bi driftal v tej zadevi. Mogoče kakšni dirkači iz časov grupe b, navadni smrtniki pa bi s tole stvarjo leteli iz prvega ovinka.
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Re: Za Slide-ja, ultimativni drifter

Napisal/-a Voith Pe feb 25, 2005 12:10 am

iKst je napisal/-a:Druga stvar je pa medosna razdalja in postavitev motorja na tem stroju. Kratka medosna razdalja pomeni, da se avto obrača okoli svoje osi zelo hitro, ker za driftanje ni najbolj primerno. Avto je veliko bolj nepredvidljiv in reakcije morajo biti izredno hitre, da lepo oddriftaš kakšno kombinacijo. Poleg tega pa ima avto sredinsko nameščen motor, kar je v kombinaciji s kratko medosno smrt. Rad bi videl človeka ki bi driftal v tej zadevi. Mogoče kakšni dirkači iz časov grupe b, navadni smrtniki pa bi s tole stvarjo leteli iz prvega ovinka.


tle pa mal pretiravas no. ta avto je narjen po merah lancie s4. lancia s4 je pa sigurno en izmed najlepse vodljivih avtov vseh casov.

pa ta ecv2 je daljsa kot zgleda na sliki.

to je u bistvu gokart s 600 kavali, s turbo motorjem, brez turbo laga, edini turbo avto na zemlji ki mu krivulja navora in moci teceta enakomerno od najnizjih do najvisjih obratov.

najbol tehnicno dovrsen avto kar je kdaj gazu po nasem lepem planetu in ti pravs da to neb mogl lepo zadriftat? :D nisi resn :P
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Pe feb 25, 2005 12:29 am

Zgleda zlo kratek. Probi enkrat pelat kratek FR avto. 10 cm medosne se ogromno pozna. Če je pa avto kratek pa še MR povrh vsega je pa overkill.

Sej avto zgleda bomba, ampak naslov si pa precej falil :)

Aja, pa tole z dvema sekvenčnima turbinama danes tut ni več nobena znanost. Že sama tehnologija glede turbin je toliko napredovala da takšen TT setup praktično ni potreben. Avtomobili z ball bearing turbinami nimajo zaznavnega turbo laga, turbo luknje pa tudi skoraj ni. Avto vleče od 2000 naprej s polnim navorom.

Kdaj je bla ta lancia sploh narjena ?
 
Uporabniški avatar
D.J.
Uporabnik
 
Prispevkov: 1166
Pridružen: So nov 09, 2002 10:21 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a D.J. Pe feb 25, 2005 12:32 am

Nekje konc 80ih.
Izognite se nerazumnim kaznim za prehitro vožnjo - www.radardetektor.si
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Pe feb 25, 2005 1:33 am

iKst je napisal/-a:Zgleda zlo kratek. Probi enkrat pelat kratek FR avto. 10 cm medosne se ogromno pozna. Če je pa avto kratek pa še MR povrh vsega je pa overkill.

Sej avto zgleda bomba, ampak naslov si pa precej falil :)

Aja, pa tole z dvema sekvenčnima turbinama danes tut ni več nobena znanost. Že sama tehnologija glede turbin je toliko napredovala da takšen TT setup praktično ni potreben. Avtomobili z ball bearing turbinami nimajo zaznavnega turbo laga, turbo luknje pa tudi skoraj ni. Avto vleče od 2000 naprej s polnim navorom.

Kdaj je bla ta lancia sploh narjena ?


bogokletstvo :>


lej tle mas mal ozadja pa to vse preber pol pa prid spet povedat kako turbine na kugllagrje nimajo turbolaga :lol: :lol:

lancia delta s4:
http://freespace.virgin.net/shalco.com/lancia_S4.htm

naslednik s4, lancia ecv (my favourite):
http://freespace.virgin.net/shalco.com/lancia_gp_s.htm

strokovnjaki o tem avtu pravjo :Rallying's equivalent of Star Wars

pol je pa tale k jo je ta zgori omenu, je pa ecv2:
http://www.fast-autos.net/lancia/lanciaecv2.html

pa ecv 2 je biu prvic skonstruiran leta 1988

in ja to je bil tehnolosko najbolj dovrsen avto kar ga je sestavla cloveska roka v tem nasem stetju.

pa se en podatek, od 0 do 200kmh potegne v manj kot 10 sekundah, turbini pa napihata 2.2 bar.

Slika
Slika

enostavno ni avta ki bi se lahko ob bok postavu temu avtu. sploh ne v panogi turbo pa 1.8.
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Pe feb 25, 2005 1:52 am

600 konjev iz 1.8 turbo motorja ni nobena zanost dandanes. To si lahko privošči že malo bolje situiran posameznik, kaj šele lahko nastane s praktično neomejeno finančno podporo. Japonci delajo skyline ki grejo v malo več kot 10 sekundah od 0 do 300.

Sicer pa nevem kaj kompliciraš. Enostavno sem povedal da tale avto niti slučajno ni primeren za driftat. Če misliš da je MR avto s kratko medosno še vedno ultimate drifter si sam kriv. Men se ne da kregat, lahko rečem samo to da probi enkrat MR vozit pa boš pol povedu kako je driftat v takem avtu.

over and out
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Pe feb 25, 2005 2:15 am

hmm kako avto zmaga na rallyu ce ko mal zadrifta leti iz ovinka? ce si kdaj gledu rally pol ves da dobri vozniki driftajo iz ovinka v ovinek in to tud pr 180-200kmh.

in lancia S4 je bla v grupi B domina. al pa drugac povedan je nadvladala vse ostale avtomobile in ce bi se grupa b nadaljevala, bi bila ena in edina kraljica rallya.

no wheelbase in cela zasnova avta je pr teli ecv2 istih dimenzij kot pri S4.

sam itak to kar js tle pisem nima smisla, pac dolgcajt mi je in to pisem, ti bos itak se zmer preprican da je to en star korit, js bom pa vedu da je to avto ki ga do zdj v tehnoloskem vidiku ni prehitu se noben, na cesti pa tud dvomim da se najde kj hitrejsega za po ovinkih. ceprou zunanji design dvojke mi je crapy.

ta avto je cel od feltn do karoserije in vsega iz kompozitnih vlaken. kater danasn avto je cel narjen iz kevlarja pa karbona dons? pa kater avto danes ma iz kevlarja feltne k so tezke 6kil po kosu? pa kater turbac ma enakomerno crto moci in navora?
aja pa ker avto je biturbo linijski 4cilindras?
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Pe feb 25, 2005 10:26 am

@iKst, avto ime 4pogon če se ne motim ;) Tako da je malo bolje kot če bi imel samo zadnjega

@Voith...nihče ni rekel da je avto star korit, ampak da ni ravno za driftat zaradi sredinskega motorje in(sklepam da je iKst mislil) zadnjega pogona. Ko boš imel toliko izkušenj in znanja o driftanju kot iKst, mu boš verjetno verjel kaj govori. Nenazadnje pa malo preberi zakaj je takšen avto(MR-middle rear) zahrbten, vsaka malo bolj spodobna stran o driftanju govori o tem. Tudi ti ne veš vsega in se lahko kaj naučiš...Noben se ni rodil pameten, ne jaz, ne ti, ne iKst ne kdo drug...
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Pe feb 25, 2005 1:11 pm

Slide je napisal/-a:@Voith...nihče ni rekel da je avto star korit, ampak da ni ravno za driftat zaradi sredinskega motorje in(sklepam da je iKst mislil) zadnjega pogona. Ko boš imel toliko izkušenj in znanja o driftanju kot iKst, mu boš verjetno verjel kaj govori. Nenazadnje pa malo preberi zakaj je takšen avto(MR-middle rear) zahrbten, vsaka malo bolj spodobna stran o driftanju govori o tem. Tudi ti ne veš vsega in se lahko kaj naučiš...Noben se ni rodil pameten, ne jaz, ne ti, ne iKst ne kdo drug...


se strinjam popolnoma, sam stvar je glih v tem, da ta avto ma res masino na sredini, ampak ma potem se 300kil utezi ki jih namestis tko da je weight distribution tak ali drugacen. ta avto je bil namensko narejen za nadvlado na vseh podlagah.

nism reku da je to najboljsi drift machine, sam bi si pa upu stavt da ma kljub sredinsko postavljeni masini se vseen zavidljivo sposobnost drifta.

to je pac avto ki je biu grajen z namenom biti najboljsi, in uspelo mu je na celi crti.

tko da bi res rd vidu kako bi se doticni avto odrezu v driftanju, sploh glede na ostale avtomobile sam to bojo itak ostale sanje, ker lancia ecv nazalost ni avto k bi si ga clovek lahko privoscil :(
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Pe feb 25, 2005 4:49 pm

Prvič: to je avtomobil z ločeno šasijo in karoserijo in kot takšen eden najbolj togih avtomobilov na svetu.

Drugič: ima nastavljiv sredinski diferencil, ki omogoča poljuben prenos moči na posamezno os. Lahko bi bil tudi samo RWD, in na zadnji osi ima tudi samozaporni diferencial.

Tretjič: avtomobil ima izračunano najnižje možno težišče in je kot takšen izjemen.

Četrtič: avtomobil ima popolnoma nastavljivo podvozje, ki omogoča pravzaprav vse, saj je mogoče spreminjati tudi celotna vodila in sploh celotno geometrijo.

Petič: avtomobil sam tehta manj kot 600Kg in omogoča namestitev več kot 300kg uteži, da se mu nastavi točno določeno težišče. Lahko ga nastavima za popolno prekrmarjenje ali za popolno podkrmarjenje

Šestič: zaradi ločene karoserije mu lahko spreminjamo aerodinamiko po potrebi in ga tako optimiramo poljubnim pogojem,

Sedmič: mnogo avtomobilov ima več konj, ampak zaradi vsega zgoraj napisanega pa skoraj noben ni tako prilagodljiv vsem podlagam in tako hiter kot ta. Na asfaltu je lahko tako hiter kot takratne formule, na pesku in blatu pa je hitrejši kot današnji WRCji.
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
Uporabniški avatar
M3
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1931
Pridružen: Pe sep 05, 2003 9:11 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a M3 Pe feb 25, 2005 4:57 pm

sej avto je hud ful, re rečem nič, fenomenalen avto, jaz se tudi sprašujem
kam je ta lancia padla dan danes če pogledaš kaj prodajajo danes ypsilon,thesis :bonk
škoda res da lancia ne razvija še vedno take avtomobile.
meni osebno pa se tudi ne zdi tale avto nek hud za driftat, sem prepričan da
veeeeeeeliko bolj služi drugim stvarem, ampak u driftu ga pa res ne vidim.
Slika
 
Uporabniški avatar
swifthead
Novinec
 
Prispevkov: 335
Pridružen: Po sep 20, 2004 4:39 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a swifthead Pe feb 25, 2005 5:02 pm

Kako edini avto brez turbolaga, ko pa jih je ze kopico na svetu od japonskih twinturbo in pa nemski biturbo pa se pa se!!!! ja sekvencne 2 turbini nista skrivnost niti pri dizlih vec (BMW 535d)!!! sicer je bla pa Lancia S4 hujsa ker je mela turbokompresor, dve turbini na izpušne pline poganjata kompresor in to je mel 700km!pol so jo pa prepovedal za dirkanje ker sta se dva ubila v zelo kratkem casu po uvajanju na rally B kategorije na Korziki v osemdesetih!!! zarad takih monstruoznih dirkalnikov je sla slava kategorije samo se navzdol do ukinitve!!SKODA!!!!
Slika
 
Uporabniški avatar
fastfury
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Po sep 23, 2002 11:00 am

Napisal/-a fastfury Pe feb 25, 2005 5:04 pm

De_Tomaso je napisal/-a:Prvič: to je avtomobil z ločeno šasijo in karoserijo in kot takšen eden najbolj togih avtomobilov na svetu.

Drugič: ima nastavljiv sredinski diferencil, ki omogoča poljuben prenos moči na posamezno os. Lahko bi bil tudi samo RWD, in na zadnji osi ima tudi samozaporni diferencial.

Tretjič: avtomobil ima izračunano najnižje možno težišče in je kot takšen izjemen.

Četrtič: avtomobil ima popolnoma nastavljivo podvozje, ki omogoča pravzaprav vse, saj je mogoče spreminjati tudi celotna vodila in sploh celotno geometrijo.

Petič: avtomobil sam tehta manj kot 600Kg in omogoča namestitev več kot 300kg uteži, da se mu nastavi točno določeno težišče. Lahko ga nastavima za popolno prekrmarjenje ali za popolno podkrmarjenje

Šestič: zaradi ločene karoserije mu lahko spreminjamo aerodinamiko po potrebi in ga tako optimiramo poljubnim pogojem,

Sedmič: mnogo avtomobilov ima več konj, ampak zaradi vsega zgoraj napisanega pa skoraj noben ni tako prilagodljiv vsem podlagam in tako hiter kot ta. Na asfaltu je lahko tako hiter kot takratne formule, na pesku in blatu pa je hitrejši kot današnji WRCji.


Hudo. 8)
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Pe feb 25, 2005 5:05 pm

M3 je napisal/-a:sej avto je hud ful, re rečem nič, fenomenalen avto, jaz se tudi sprašujem
kam je ta lancia padla dan danes če pogledaš kaj prodajajo danes ypsilon,thesis :bonk
škoda res da lancia ne razvija še vedno take avtomobile.
meni osebno pa se tudi ne zdi tale avto nek hud za driftat, sem prepričan da
veeeeeeeliko bolj služi drugim stvarem, ampak u driftu ga pa res ne vidim.


pac dandanes so taki cajti da se prodajajo buce, razvoj in sama tehnoloska inovativnost nimata vec nobenga pomena ker je avtomobilska globalizacija premocna. zato se pa tud dogaja to kar se. avtomobili so crap, sam znacko majo gor kksno ekskluzivno, pa polno enih elektricnih retarderjev, masina je pa se cist isti falus kot je bla leta 1930. tud na nobenem drugem mehanskem podrocju ni blo nc pametnga izumljen v zadnjih par 10 letih.

pa kot je ze de tomaso povedu, ta avto je prilagodljiv, ce ga prilagodis driftu bo driftal bolje kot un hachiroku al kva je ze stavm 1:10.
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Pe feb 25, 2005 5:37 pm

Tale lancia je že huda, ampak ti pa očitno nimaš pojma o driftanju. Pa sori, nočm te žalt, sam iz tvojih besed se da sklepat, da v življenju še nisi počez pelu avtomobila in vidiš samo tisto kar je na papirju. Če bi, bi vedel, da driftanje v telem niti slučajno ne more bit šala, kaj šele, da bi bil ultimate drift machine.

Če bi bila bi si jo kakšen od japonskih ali USA drift teamov privoščil za svoj avto, proračune imajo dovolj velike. Tako pa na tekmovanjih vidiš le FR avtomobile. Čudno, verjetno nimajo pojma kaj je fajn za driftat ne ?
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 16 gostov