Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Golden eye
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 637
Pridružen: Če maj 01, 2003 1:20 pm
Kraj: Notranjska

Kako vidš če so gume nalite?

Napisal/-a Golden eye Pe feb 25, 2005 10:23 am

:roll:
 
Uporabniški avatar
PiLLLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2461
Pridružen: Sr mar 24, 2004 10:33 pm
Kraj: lublana

Napisal/-a PiLLLe Pe feb 25, 2005 10:27 am

So v kozarcu in tekocina zgleda crne barve :D :D :D :bonk

LP PiLLLe
p.s mislm jao jao
 
s_mande
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 740
Pridružen: Sr nov 24, 2004 11:17 am
Kraj: Koroska

Napisal/-a s_mande Pe feb 25, 2005 10:29 am

:EE :jao: Pise OBNOVLJEN PROFIL in OKOLJU PRIJAZNO,sploh se pa vidi po strni profila. :jao: :EE
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1945
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko Pe feb 25, 2005 10:48 am

sejne vem če se sploh še prodajajo :roll: ???
nekje sem slišal da ne več!
da so zdej samo še obnovljene, nalitih pa ni več.
Samo nisem ziher!!

Glede nalite--iz strani se vidi "rob" oz profil, ki je na novo nalit-nalepljen na prejšno gumo! Pri večjih hitrostih se to rado odlepi...........Lahko ratajo zelo drage gume!!!
 
Uporabniški avatar
Stuhec
Novinec
 
Prispevkov: 277
Pridružen: Ne mar 21, 2004 10:42 pm
Kraj: M. Sobota

Napisal/-a Stuhec Pe feb 25, 2005 12:36 pm

kasna je razlika med obnovljenimi in nalitimi gumami :?:
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Pe feb 25, 2005 1:04 pm

Stuhec je napisal/-a:kasna je razlika med obnovljenimi in nalitimi gumami :?:

Nalite naj bi mele sam novo povrsino po kateri se vozi (mislim da se ji rece tekalna), obnovljene pa naj bi ble cele
 
Golden eye
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 637
Pridružen: Če maj 01, 2003 1:20 pm
Kraj: Notranjska

Napisal/-a Golden eye Pe feb 25, 2005 1:16 pm

sam če so gume nalite so čisat v kur*u,. ane?!!
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Pe feb 25, 2005 1:22 pm

gume obnavljajo v protekt ljubljana se zmer, in obnovljene al pa nalite gume to je eno te isto.

postopek je pa tak, da stari gumi ce ma karkaso se uredu, odbrusjo tekalno povrsino dol, gor dajo nov profil, gumo pa pol skuhajo in vulkanizirajo, in gor vtisnejo svoj simbol. guma je potem kot nova.

ce je guma dobr narjena je tud popolnoma varna, problem je samo v tem, da nov profil ma na povrsini ki se lepi na karkaso folijo, in ce mal te folije ostane umes med profilom in gumo, pol se zna zgodit da ti na avtocesti odtrga profil z gume.
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Pe feb 25, 2005 1:22 pm

Tako kot je ze nekdo omeno, se nalitih skor vec ne dobi pac pa obnovljene.
Moje obnovljene mam zdaj ze huh 3tje leto, vozo sem jih skor tri zime pa eno sezono cez poletje.
Dobo komad za 4500sit 8)
Skratka glede na ceno sem zadovoljen. profila so mele vec kot centi, za sneg so bomba za posuhem pa drek, ce si umirjeni voznik ti bojo odgovarjale.
Mene osebno je edino zelo motilo da ko sem mal hitreje se peljal v ovinek so se zvile ko elastika, avto pa je se zamajal ko sajtrga.
Mogoce se je tudi tolko bolj poznalo ker so fedre pa amortizerji sportno naravnani :-P
 
Uporabniški avatar
MALIJOHN
Novinec
 
Prispevkov: 445
Pridružen: Sr jan 21, 2004 9:15 pm

Napisal/-a MALIJOHN Pe feb 25, 2005 1:36 pm

:vc :vc :vc :vc
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1945
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko Pe feb 25, 2005 1:49 pm

Voith je napisal/-a:gume obnavljajo v protekt ljubljana se zmer, in obnovljene al pa nalite gume to je eno te isto.
postopek je pa tak, da stari gumi ce ma karkaso se uredu, odbrusjo tekalno povrsino dol, gor dajo nov profil, gumo pa pol skuhajo in vulkanizirajo, in gor vtisnejo svoj simbol. guma je potem kot nova.

ce je guma dobr narjena je tud popolnoma varna, problem je samo v tem, da nov profil ma na povrsini ki se lepi na karkaso folijo, in ce mal te folije ostane umes med profilom in gumo, pol se zna zgodit da ti na avtocesti odtrga profil z gume.

nikakor NE !!!

nalite-- to je to kar si povedal, da je TEKALNA površina na novo gor dana-prilepljena!!
če je dobro narjeno je dokaj vredu, če pa je slabše, se lahko odlepi!!

obnovljene-- Je pa cela zunanjost gume do kletke "spucana " in na novo nalita!!
Tudi bok gume je nov!!!
In na pogled sploh ne vidiš, da bi bilo kaj delano na gumi, razen po napisih!!!

pri nalitih, pa bok ostane isti, zato vidiš vse mogoče napise na boku (michelin, sava, pireli...., profil je pa povsod isti!!

seveda so gume pred obnovo pregledane, da ni kletka poškodovana!!Poškodovane se zavrže!

lp
 
Uporabniški avatar
Japan tuning
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 44
Pridružen: Sr feb 23, 2005 11:41 am
Kraj: Logatec

Napisal/-a Japan tuning Pe feb 25, 2005 1:56 pm

Voith je napisal/-a:gume obnavljajo v protekt ljubljana se zmer, in obnovljene al pa nalite gume to je eno te isto.

postopek je pa tak, da stari gumi ce ma karkaso se uredu, odbrusjo tekalno povrsino dol, gor dajo nov profil, gumo pa pol skuhajo in vulkanizirajo, in gor vtisnejo svoj simbol. guma je potem kot nova.

ce je guma dobr narjena je tud popolnoma varna, problem je samo v tem, da nov profil ma na povrsini ki se lepi na karkaso folijo, in ce mal te folije ostane umes med profilom in gumo, pol se zna zgodit da ti na avtocesti odtrga profil z gume.


:D Ocitno je da obvladas zadevo v marsikateri debati, svaka cast, ampak se tu ne strinjsm popolnoma s teboj glede nalite in obnovljene gume, ker so o tej ocitni razliki pisali tudi v enem od izvodov Avto magazina!! Tako da se strinjam z komentarjem Gricka !!" Konishua" :D
Cim hitreje skozi ovinke !!!
 
Uporabniški avatar
sinke
Novinec
 
Prispevkov: 186
Pridružen: Pe dec 10, 2004 11:34 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sinke Pe feb 25, 2005 2:07 pm

Gricko je napisal/-a:
Voith je napisal/-a:gume obnavljajo v protekt ljubljana se zmer, in obnovljene al pa nalite gume to je eno te isto.
postopek je pa tak, da stari gumi ce ma karkaso se uredu, odbrusjo tekalno povrsino dol, gor dajo nov profil, gumo pa pol skuhajo in vulkanizirajo, in gor vtisnejo svoj simbol. guma je potem kot nova.

ce je guma dobr narjena je tud popolnoma varna, problem je samo v tem, da nov profil ma na povrsini ki se lepi na karkaso folijo, in ce mal te folije ostane umes med profilom in gumo, pol se zna zgodit da ti na avtocesti odtrga profil z gume.

nikakor NE !!!

nalite-- to je to kar si povedal, da je TEKALNA površina na novo gor dana-prilepljena!!
če je dobro narjeno je dokaj vredu, če pa je slabše, se lahko odlepi!!

obnovljene-- Je pa cela zunanjost gume do kletke "spucana " in na novo nalita!!
Tudi bok gume je nov!!!
In na pogled sploh ne vidiš, da bi bilo kaj delano na gumi, razen po napisih!!!

pri nalitih, pa bok ostane isti, zato vidiš vse mogoče napise na boku (michelin, sava, pireli...., profil je pa povsod isti!!

seveda so gume pred obnovo pregledane, da ni kletka poškodovana!!Poškodovane se zavrže!

lp


O, tukaj se pa motiš :P
Pa še kako vidiš, in ne samo po napisih ampak ma vsaka obnovljena guma nekje na svoji tekalni površini zelo dobro viden rob kjer se obnavljanje zaključi :-P
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1945
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko Pe feb 25, 2005 2:11 pm

sinke je napisal/-a:
Gricko je napisal/-a:
Voith je napisal/-a:gume obnavljajo v protekt ljubljana se zmer, in obnovljene al pa nalite gume to je eno te isto.
postopek je pa tak, da stari gumi ce ma karkaso se uredu, odbrusjo tekalno povrsino dol, gor dajo nov profil, gumo pa pol skuhajo in vulkanizirajo, in gor vtisnejo svoj simbol. guma je potem kot nova.

ce je guma dobr narjena je tud popolnoma varna, problem je samo v tem, da nov profil ma na povrsini ki se lepi na karkaso folijo, in ce mal te folije ostane umes med profilom in gumo, pol se zna zgodit da ti na avtocesti odtrga profil z gume.

nikakor NE !!!

nalite-- to je to kar si povedal, da je TEKALNA površina na novo gor dana-prilepljena!!
če je dobro narjeno je dokaj vredu, če pa je slabše, se lahko odlepi!!

obnovljene-- Je pa cela zunanjost gume do kletke "spucana " in na novo nalita!!
Tudi bok gume je nov!!!
In na pogled sploh ne vidiš, da bi bilo kaj delano na gumi, razen po napisih!!!

pri nalitih, pa bok ostane isti, zato vidiš vse mogoče napise na boku (michelin, sava, pireli...., profil je pa povsod isti!!

seveda so gume pred obnovo pregledane, da ni kletka poškodovana!!Poškodovane se zavrže!

lp


O, tukaj se pa motiš :P
Pa še kako vidiš, in ne samo po napisih ampak ma vsaka obnovljena guma nekje na svoji tekalni površini zelo dobro viden rob kjer se obnavljanje zaključi :-P

NE NE VIDIŠ!!!!
to kjer se vidi je NALITA!!! /tekalna površina)

OBNOVLJENA pnevamtika pa kot sem reku je sela "spucana" do kletke (tekalna in bok!!!) in nato je nova plast POVSOD (na boku in na tekalni površini) zato se ti obnovljena NE MORE odlepit!!!
pri obnovljeni ostane staro le na notranji strani gumiran del in celotna žičnata kletka!!Pol pa pride čez na novo cela guma!!!
 
Uporabniški avatar
sinke
Novinec
 
Prispevkov: 186
Pridružen: Pe dec 10, 2004 11:34 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sinke Pe feb 25, 2005 2:17 pm

Gricko je napisal/-a:NE NE VIDIŠ!!!!
to kjer se vidi je NALITA!!! /tekalna površina)

OBNOVLJENA pnevamtika pa kot sem reku je sela "spucana" do kletke (tekalna in bok!!!) in nato je nova plast POVSOD (na boku in na tekalni površini) zato se ti obnovljena NE MORE odlepit!!!
pri obnovljeni ostane staro le na notranji strani gumiran del in celotna žičnata kletka!!Pol pa pride čez na novo cela guma!!!


Žal, bi ti dal za prav pa ne morem :P
Oče in sestra mata oba obnovljene gume in se vidi črta
So pa čisto obnovljene od roba do roba in kokr sem se pelu z njimi moram priznat da
se kar dobr držijo ;)
Pa zgleda da si me narobe razumel
črta ki se vidi gre od roba do roba ne pa ob tekalni površini
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1945
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko Pe feb 25, 2005 2:21 pm

sinke je napisal/-a:obnovljene gume in se vidi črta

kje se vidi črta???

Res se vidi črta oz kako je limano na robu gume, kjer se notranji del gume zlije z zunanjim!Ampak ta del je pod robom feltne, tako da če imaš gumo na feltni se ne vidi nobenga roba!

nevem kakšno črto ti misliš??
Če misliš tiste ostanke gume po celi gumi, je to normalno, saj morajo gumo nekako naliti na kletko!Ampak to imajo tudi nove gume!
 
Uporabniški avatar
Lesane Parish Crooks
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Ne dec 19, 2004 2:12 pm

Napisal/-a Lesane Parish Crooks Pe feb 25, 2005 2:25 pm

jst bi pa sam povedu da nalite gume tut tistih pet jurjev niso vredne.
še za po suhem niso dobre,žvižgajo k s..... če se pa peleš mal hitrej pa mislš da se reaktivc za tabo poja,kaj šele na mokri cesti,da o ledu in snegu sploh ne govorim.(pa ne da žvižgajo ;) )
LP
 
EdgE
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 54
Pridružen: Ne dec 12, 2004 10:28 pm
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a EdgE Pe feb 25, 2005 2:42 pm

Strinjam se z Grickom.

Slika
To je nalita guma, katera ima obnovljeno samo tekalno površino in se vidi rob.

Obnovljena guma pa je cela ponovno toplotno in pod pritiskom obdelana, tako da ima
obnovljeno tekalno površino in tudi bočnico.

LP
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1945
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko Pe feb 25, 2005 2:57 pm

no tuki je pa še OBNOVLJENA gume, kjer ni nobenega leplenja!!
Slika
 
bsmuk31
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Pe jul 11, 2003 7:39 pm

Napisal/-a bsmuk31 So feb 26, 2005 12:08 am

obnovljene ali nalite gume so za en k****, kdor pravi da so uredu se verjetno še nikoli ni peljal s kvalitetnimi gumami!
Klikni za povezavo na salon.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 3 gostov