andrej777 je napisal/-a:Sem iz prospektov od nove trojke skeniral eno lepo sliko.
Pomoje dost lepo pokaže zakaj BMW na uporablja turbine. To so karakteristike od 6celinderkega vrstnega 3.0 motorja z 258KM in 300Nm navora.

Krivulja navora in moči pove vse. Če ne veste kaj mislm s tem povedat poglejte karakteristiko kakšnega turbo motorja. Bi sam nalimal kaj od konkurence za primerjavo pa sem doma na Dial-up pa je škoda keša.
Žal ima takšna krivulja tudi slabo stran...no kakor za koga seveda, avto je zelo prijazen do uporabnika, moč ima praktično povsod in je posledično odlično vozen, le sunka nikakor ni občutiti

, le nori ples merilnikov pove, kako močno avto praktično vleče...kdor se je vozil že s kakim ornk turbakom, ve o kakšnem sunku govorim...kaaaaaabum u hrbet

Če ti je to všeč seveda, je pa tudi druga stran te zgodbe, da dandanes večina proizvajalcev uporablja male turbine ki le malo pomagajo motorju da laže diha in ogromno razvoja gre ravno v linearnost, v nekaterih VAG motorjih praktično ni občutiti da ima turbino, saj ni ne brce, ne turbo luknje, ampak ravno tako linearno razvijanje moči od praktično prostega teka do rdečega polja...(jz pravim kur* pa tak turbo

)...no, zvoka R6 pa le ne morejo simulirat
