podobne zadeve se je lotilo tudi mongolsko podjetje Bars Motors, ki pod znamko MOZO ponuja Zotye T500
tudi večkrat omenjeni italijanski DR motor je obogatil ponudbo s svojo verzijo električnega JAC iEV S4 (obljubljen NEDC doseg je 355 kilometrov). Sosedska različica se imenuje DR Evo
Verjetno ni veliko avtov in kombijev, ki bi obstajal s toliko različnimi značkami. Sprva kot Opel in Renault, potem tudi kot Nissan in še nekoliko kasneje kot Fiat. Po novem pa tudi kot Mitsubishi:
Peugeot 405 še živi. Z zaključkom njegove proizvodnje v obratih iranskega Iran Khodro, je PSA lani podpisal pogodbo z azerbajdžanskim podjetjem Khazar o izdelavi 10.000 vozil na leto v njihovi tovarni pod imenom Peugeot Khazar 406. Notranjost je enaka iranski izvedenki, samo da je obdana z imitacijo lesa. Motorja sta 99 konjski 1,8 bencinar in 104 konjski 1,9 dizel. Kot opcija bo na voljo tudi avtomatik.
Alfa Romeo je po licenci proizvajala Renaultova modela 4 in Dauphine. Avta sta imela tudi nekaj italjanskih delov. Zunaj sta se od francoskih originalov razlikovala po značkah, katrca je imela zadnje luči iz Giuliette. Celotna zgodba: http://www.avtomanija.com/default.asp?rb=4&id=509
ID.4 se že proizvaja na Kitajskem. SAICova verzija se imenuje ID.4X, v pogonih FAW pa nastaja ID.4 Crozz. Podobno kot ostali globalni proizvajalci (Toyota, Honda), tudi VW namenja vse manj pozornosti oblikovni diferenciaciji med modeloma, razlike so komaj opazne, se pa nadaljujejo tudi v notranjosti. Kot gledam prve fotografije, bo evropski podoben Crozzu (in kasneje R-line z odbijači X?).
Fordu na Kitajskem nikakor ne uspeva, a še ni obupal. Novi modeli (od Kuge dalje) imajo že malce drugačen stil oblikovanja od globalnih verzij, tudi notranjosti so ponavadi bolj prestižne. Temu sta se pridružila še:
osveženi Edge s kitajskim obrazom in (po vzoru na Mercedese) združenima zaslonoma
Na Kitajskem pa je debitiral še en električni folki, 7 sedežni ID.6. Seveda v dveh verzijah, SAIC ID.6x in FAW ID 6 CROZZ. Na voljo je več verzij z dosegom od 430 do 590 kilometrov.