MG-jev dostavnik? Ustanovitelji podjetja se verjetno obračajo v grobu, kitajskim lastnikom pa je pomembnejši dobiček od tradicije in so očitno ugotovili, da je ta znamka zaželena na Tajskem. Le tako si lahko pojasnimo, da je Maxusov kombi V80 tam dobil nove oznake. Drugod v regiji se prodaja ali kot Maxus ali kot LDV.
Samsung pa bo dobil Renaultov kupe-SUV Arkano. Imenuje se XM3 Inspire
MG je krenil tudi v Indijo. A za prvi model niso izbrali ničesar iz obstoječe kitajske ponudbe, ampak so za pomoč zaprosili GM in od njega dobili terenca Baojun 530
530:
in MG Hector. Glavna razlika je v notranjosti, pri Hectorju dominira velik zaslon, zaradi katerega je predrugačena centralna konzola.
tudi sam GM trži Baojuna na drugih trgih. V nekaterih vzhodnoazijskih državah je na voljo kot Wuling Almaz z obema verzijama notranjosti (glede na trg in paket opreme):
Na Tajskem in Južni Ameriki pa bo znan kot Chevrolet Captiva:
Maruti ima v Indiji več kot 50% delež in drugi proizvajalci si želijo njihovega recepta za uspeh. Toyota si je tako sposodila Balena in nastala je Toyota Glanza, ki se bo tudi proizvajala v Suzukijevih obratih.
za južnoameriške trge pa so osvežili Peugeot 2008. Med drugim je dobil črn obraz in vzvratna ogledala, led dnevnih luči pa ne. To pomeni, da bo nova generacija preplavala ocean malce kasneje.
elektrificirani Renault Kwid (mali avto za Indijo) se na Kitajskem prodaja pod kar štirimi znamkami, sicer vse znotraj podjetij, ki sodelujejo z Renaultom.
Tole pa je pakistanski Prince Pearl , ki ga je predstavilo podjetje Regal Automobile Industries. Regal je sestavljal kitajska tovorna vozila, sedaj pa so se odločili vstopiti tudi na trg osebnih avtomobilov. Pearl je v osnovi električni kitajski avtomobilček Yika e7, ki ga poganja bencinski 800 kubični motor s 40 konji.
po upokojitvi Suzukija Mehran, je Pearl eden najcenejših avtomobilov v Pakistanu, konkurenca sta mu Suzuki Alto in še en Kitajec - United Bravo. Tudi v primeru Brava gre za lokalno proizvajani kitajski mestni avto, in sicer Dahe DH350