
Ker je moj zadnji razgled zelo reven delno razmišljam, da bi si vgradil park senzorje. Kolikor sem uspel izvedeti iz a.com in ostalih forumov naj bi se dobile tri variante:
1) "trak" ki se ga nalima za zadnji odbijač, ~ 25kSIT (to sem zasledil samo sistem, ki ga je omenjal uporabnik na tem forumu, mislim da G-4S)
2) senzorji, ki jih vstaviš v odbijač, ~ 45 - 75 kSIT (zasledil sem Laserline, MetaSystem, MaxiTex)
3) senzorja, ki jih pripneš na vsako stran okvirja od tablice, ?~45kSIT? (tole sem videl samo od MetaSystem-a)
Zdej pa mene zanima, če je kdo imel izkušnje s temi zadevami in kako so se različni sistemi obnesejo. Slišal sem namreč marsikaj.
Za tisti "trak" sem po eni strani slišal, da je super. Po drugi strani pa, da se odlepi dol, da se mu hitro zmeša (mraz, vlaga), da je zelo občutljiv in mora biti montiran vsaj 5cm od kovinskih delov in da u bistvu vidiš, če zadeva deluje šele, ko jo na konkreten avto namontiraš. Potem sem nekam skeptičen zaradi cene... Zakaj je pol cnej od stvari, ki imajo 2x bolj zapleteno inštalacijo (morš si prevrtat odbijač pa štrihat pol).
No nad tistimi senzorji, ki se jih vgradi v odbijač pa nisem najbolj navdušen... Res je, da se jih večino da prebarvati, da je potem vse skupaj malo opazno, ampak vseeno nekako ne morem živeti s štirimi luknjami v odbijaču. Ko sem gledal na MaxiTex strani kako so to not dajal mi je postalo kar slabo... Peki na delu. Uničili so pol avtomobila.
Problem je še pri določenih enotah ker moraš vlečt drate čez celo kabino, da imaš potem spredaj nek displej, ki kaže bodisi razdaljo od ovire bodisi samo kaže kateri senzor zaznava to oviro (oz. kateri je najbližji le-tej). Obstajajo tud taki, ki so "wireless", sam to je pol ful drago, skor 100kSIT.
Sistem, ki ga pritrdiš na tablico se mi zdi po eni strani še najbolj privlačen, samo zadeva zna skazit izgled avtomobila. Recimo ena slikca

Kolk pa ta stvar zaznava je pa spet drugo vprašanje.
Mi pa to tudi ni toliko pomembno. Jaz bi rad videl samo, da bi mi ta stvarca piskala če imam za sabo znano veliko oviro - avto ali pa betonski zid, da bi vedel, kdaj se moram ustavit. Razni količki in robniki me niti ne skrbijo, nisem še imel nobenih problemov pa itak vedno prej pogledam kam bom šu rikverc preden to počnem, za robnike imam avto dovolj visok. Tudi kar se tiče diagonale ni problemov, ker se v špeglih vidi vse. Zaradi visoke pozicije zadnje šipe in dolgega zadka je enostavno nemogoče precenit razdaljo od ovire, da bi se ji lahko približal recimo na 30cm in vedel, da jo neboš butnil.
Se opravičujem ker sem se toliko razpisal


Na tem forumu sem nov, tko da upam, da tale topic ni neprimeren, čene ga pa zbrište.
LP!
