Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

polnjenje klime

Napisal/-a RedBull™ Če mar 10, 2005 6:22 pm

Torej zanima me,če mi nekdo bolj podrobno napiše cel postopek kako to poteka...če pa kdo ve mogoče za slo. stran kjer je to napisano naj mi pa prosim prilima semkaj.

pa res mi prosm napišite tisti ki veste kako to gre in ne pišiti tisti ki samo približno veste (tako kot jst :oops: zaenkrat :) )
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8424
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Re: polnjenje klime

Napisal/-a MacTron Če mar 10, 2005 6:33 pm

šmeks je napisal/-a:Torej zanima me,če mi nekdo bolj podrobno napiše cel postopek kako to poteka...če pa kdo ve mogoče za slo. stran kjer je to napisano naj mi pa prosim prilima semkaj.

pa res mi prosm napišite tisti ki veste kako to gre in ne pišiti tisti ki samo približno veste (tako kot jst :oops: zaenkrat :) )


kaj ko bi poklical koga, ki se vsakodnevno (ne ravno sedaj ampak spomladi, poleti...)
ukvarja s tem... a?
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 Če mar 10, 2005 6:36 pm

Ja če nameravaš sam zrihtat si mogu nekje dobit plin, Tako da bi lahko tut tam uprašal kaj in kako. Drugače pa tut če nekam zapelješ de bo drago. Večina dnarja je itak plin ki ga plačaš v vsakem primeru.

Mi drugač velikrat na busu kej klimo rihtamo in filamo samo ker nisem 100% raj ne bom preveč govoru.
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Če mar 10, 2005 6:36 pm

Ti postopek okoli rega ni ravno nekaj kaj se dela v domači garaži; amzs centri imajo to zadevo 10-15 ksit v ponudbi skupaj z dezinfekcijo in podmazovanjem sitema - raj ne šlataj sam
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Če mar 10, 2005 6:43 pm

ok narobe smo se razumel....ne mislim sam nič čarat...sam tko informativno me zanima,ker do sedaj nimam kaj preveč pojma o tem,ampak imam kmal predavanje o tem tako da bi že prej rad mal o tem zvedu...da ne bom takrat kot en nevednež tm :D
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan Če mar 10, 2005 6:48 pm

prklopjo 2 cevi, izčrpajo plin, ga prečistjo in nazaj nafilajo
pol je pa dobr še filter kabine zamenat pa z uno peno počistt klimo, da ne bo smrdel
podpis
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Pe mar 11, 2005 3:40 pm

tole je čist osnovno kar si napisu...no vsaj potrudu si se lublančan,sj tko na easy tud jst vem,sam zdaj me pa še bolj podrobno zanima. vem da se plin vn potegne,se ga stehta oz. izmeri kolk ga je,ter pravo količino nazaj not... (zdj nevem kolk za kakšn avto) pa še to mi ni jasn kdaj je treba dat ampulo z barvilom (a samo takrat ko sumiš da spušča ali se daje tudi preventivno?) aja pa med plinom je tudi neka predpisana količina olja....če kdo ve za te podrobnejše podatke naj napiše oz. kje na netu se da to najdit.
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
NoName
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 770
Pridružen: Po jan 27, 2003 1:04 pm

Napisal/-a NoName Pe mar 11, 2005 4:26 pm

torej... ce govorimo o r134a plinu, se potegne ven, oz. strokovno se rece, da se zvakumira... to se dela ene pol ure... pol se pogleda, kolk plina je blo not (v g), v mojga clarusa recimo gre 700+-30g. in ce ga je bilo ven potegnjenega dosti manj, pol je fajn, da se plin zamenja, zraven se pa doda barvilo, ki je take fluorescentno zelene barve in pod uv svetlobo se kr dobr vidi ce kje pusca. plinu je ponavadi treba dodati se olje, ki maze kompresor. plin z oljem in po moznosti z barvilom se vcrpa nazaj, in to je to.. pol sledi proba, s termometrom se preveri, ce klima hladi, in to je to. kolicina plina je odvisna od avta do avta, nekateri mehaniki te podatke drzijo zase, js sm pa nasu tocno kolicino na autodata cdju. aja.. po potrebi se lahko menja se mikrofilter, ce klima 'smrdi', lahk se pa kupi tud dezinfektor, ki je dejansko nek sprej, pa se mikrofilter posprica, pa je pol mal boljsi luft...
I can see dumb people...They're all around us... Look, they're even on this forum!
 
Uporabniški avatar
Neo32
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 591
Pridružen: Ne feb 09, 2003 12:55 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Neo32 Pe mar 11, 2005 4:43 pm

ja noname je kr zadel oz. kr obvlada zadevo, jest ti lahko povem kako sm jest delov to sicr ne glih za klime ampak za frigote (kamione z hladilniki). In sicer gre tkole odpre se servisni ventil in se na tlacno in sesalno stran kompresorja vn potegne star plin (R134a al pa R404), potem je treba blo kompletno zadevo dat na vakuum (zej mi smo mel kamion na vakuumu kr celo noc, to seprav okol 8 ur), na vakuum se da za to ker je treba iz cevi izpumpat vlago, ker vlaga ni bas dobra za kompresor in ostale sestavne dele klime ali frigota. Preden smo zadevo dal na vakuum smo zamenjal dehidrator (filter vlage in smetnih delcov ki pridejo v sistem u bisvtu je pa to en valj ki ma prklucke na vsakmu koncu notr je pa tist materjal, ki ga ponavad dobis zravn ce kups kaksno elektronko al pa v cevljih je dostkrat tista vrecka z zrni). K se je zadeva zvakumirala smo na sesalno in tlacno stran nasopal notr oplin dokler indikator ni pokazal da je sistem poln. Ce pa sistem ni bil dalj casa na servisu se pa je iz kompresorja izlil onje in se ob zacetku vakumiranja staknil cev ki je na sesalni strani kompresorja tolk casa dokler ni posesal ves olje iz posodice. Star plin se ni recikliral ampak se je v sistem dajal popolnoma nov plin. Tko sm delov na frigotih za klimo je pa delovanje popolnoma enako razn da je dodan se filtracija zrakak ki gre v kabino.
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
Neo32
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 591
Pridružen: Ne feb 09, 2003 12:55 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Neo32 Pe mar 11, 2005 4:59 pm

aja vidm da te zanima za puscanje:

jah frigo je bil narjen tako da je po vseh ceveh imu tlacne senzorje za podtlak in nadtlak, to se prav al je plina prevec al pa premal in je ze sistem sam vrgu kodo alarma vn tko da koj vedu kaj je blo narobe z sistemom in ce je bil plin pod normalno mejo tlaka ki je predpisan je blo treba prevert vse spoje ce kej pusca sistem, vsacism smo imel tako napravo LEAK FInder, k multimeter z eno sondo na podaljsani roki in si su lepo okol spojev in ce je kej puscal je zacel piskat, ker pa so vajenci to uporabljal za zajebancije (dobr sej sm jest tud vajenc sam se mi ni glih jebal za orodje) je ta zadeva kmal crklna, pol smo pa mogl odlschool nacin uporabt, nardis mislco z full mehurcki, vzames copic in gre pospojih in ce kje spusca se zacnejo baloncki delat. Zej tehtanja mi nsimo nikol prakticiral ker majo figoti indikator polnosti sistema in ni blo nikol treba tehtat plina ki je bil notr ker si ga dofilavov do takrat k je bil indikator polhn, pr novih sistemih je pa v specifikacijah pisal kolicino oplina ki gre v sistem in smo najprej iz jeklenke presvercal plin v merilni valj in ga nafilal do zarezice ki je bla dolocena v knjigci pol pa brez problema dalje v sistem.

ce te se kej zanima pa prasi, sicr mam sam informacije za frigoti ampak sej pravm sistemi delovanja in menjave plina so si zlo slicni
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Pe mar 11, 2005 5:48 pm

ok hvala,vidva sta mi pa dala takšen komentar ki sem si ga nekako želel....se bom že nauču ;) sam vsekakor je boljš da že prej kaj vem da ne bom čist brez pojma na predavanju :D
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith So mar 12, 2005 3:40 am

no k je ze glih ta tema, mene tud neki zanima.

namrec ker sm kupu razbit avto, z zvitim hladilnikom klime, sm hladilnik klime tud odsraufu dol, in not ni blo nc plina, potem sm hladilnik zravnal, in ga nasraufal nazaj gor, in probal ce pusca tako da sm naredu s kompresorjem v sistemu neki nadtlaka, pol sm pa drug dan preveru ce je se not in je bil. zanima me pa, a je kksn posebn postopek za spojit cevke skup, al sam zasraufas tist cudn priklop in to je to?

nekak mam obcutek da je blo tist prej nekak zaleplen skupi.

zanima pa se ce se da to kje najprej sam prevert ce sistem pusca, predn dejansko dam to nafilat, ker nebi blo lih najbols da dam filat in, da pol ugotovim da pusca.
 
Uporabniški avatar
Žune
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: So jun 21, 2003 10:16 am
Kraj: LJUBLJANA

Napisal/-a Žune So mar 12, 2005 8:38 am

A ni ta plin hudo kancerogen? Če je kancerogen, jaz ne bi skakal okoli s čopičem in milnico. :?
SlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
Neo32
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 591
Pridružen: Ne feb 09, 2003 12:55 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Neo32 So mar 12, 2005 12:08 pm

Voith je napisal/-a:no k je ze glih ta tema, mene tud neki zanima.

namrec ker sm kupu razbit avto, z zvitim hladilnikom klime, sm hladilnik klime tud odsraufu dol, in not ni blo nc plina, potem sm hladilnik zravnal, in ga nasraufal nazaj gor, in probal ce pusca tako da sm naredu s kompresorjem v sistemu neki nadtlaka, pol sm pa drug dan preveru ce je se not in je bil. zanima me pa, a je kksn posebn postopek za spojit cevke skup, al sam zasraufas tist cudn priklop in to je to?

nekak mam obcutek da je blo tist prej nekak zaleplen skupi.

zanima pa se ce se da to kje najprej sam prevert ce sistem pusca, predn dejansko dam to nafilat, ker nebi blo lih najbols da dam filat in, da pol ugotovim da pusca.



lej jest sm testirov sistem z dusikovo bombo in sicr sm notr nasopov dusik tm okol 20 barov in pol zapres dovod dusika in gres preverjat z milnico, ce pa spusca ti je pa kmal jasn ker ce mas notr v sistemu plin z tlakom 20 barov in ti cez 10 min kaze 2 al p a3 bare manj, pol ves da spusca. Za spoje je pa tko mi nismo uporablajl nobenga lepila, ker je bil sistem narjen na dihtungo in smo u bistvu spoj sam zategnil notr je bla pa z oljem namazana gumijasta dihtunga in tist ni spuscal, zej pr avto klimah in teh hladilnikih je vrjetn drgac.
Slika Slika
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov