Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
BMW Motorsport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 630
Pridružen: To nov 30, 2004 7:04 pm
Kraj: LJ-Center

MERCEDES has gone MAD!!!

Napisal/-a BMW Motorsport Pe mar 11, 2005 7:27 pm

Zadnje čase v velik člankih zasledujem čudne novosti ki bojo prišle iz Stuttgarta..

Prvi primer: MB SLK 320 CDI AMG ( 3 L Triturbodiesel ) 286 KM, 630 Nm, 5,3 do 100 km/h!!

http://www.auto-motor-und-sport.de/sixc ... me_120.jpg

http://www.auto-motor-und-sport.de/sixc ... or_450.jpg

http://www.auto-motor-und-sport.de/sixc ... .81748.jpg

Drugi: MB SL Facelift (2006) Vključno z naslednikom 55 AMG: 63 AMG (6,3l V8, 582 KM, 700 Nm, nevem podatke)

http://www.jesdc.de/news/news/pics/r230mo1.jpg

http://www.jesdc.de/news/news/pics/r230mo2.jpg

Kr hudo..

Pa še ML v AMG stylingu:

http://www.jesdc.de/news/news/pics/164amg2.jpg

Predvsem sta me impresionirala nora dva motorja, 320 CDI Triturbo (prej sm mislu da to sploh ne gre), ter 63 AMG (kakšen zvok bo to s kompresorjem...) premiera 63 amg bo septembra v S-ki..

Jaz mislim da bo to podlaga za naslednika SLR-a, če bo seveda narejen, v izvedbi z najmanj 700 konji!!! ... in gromozanskim zvokom!!!

Ja Mercedes mi je zmerm bol všeč, sam še zmer sm zvest BMW-ju, k upam da bo sledil temu trendu norih motorjev.. pa nj bo turbo al brez!! 8)
Bayerische Motoren Werke fuer immer!!!

P.S.: Need $ for Bavaria: Please donate... ;)
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT So mar 12, 2005 2:12 am

Brez prisilnega polnjenja ne bo možno slediti Mercedesovim podvigom. Se mi pa postavlja zelo legitimno vprašanje čemu toliko moči? Že modeli AMG 55 imajo s 500 konji krepko preveč moči za zadnji par pogonskih koles, sploh z visokim navorom pri nizkih obratih, pa se MB še kar ni naveličal. Stvar je v tem, da MB tekmuje le še sam s seboj, ostali se v to ne spuščajo. Kar pa se tiče naslednika SLRa le-tega ne bo.
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar So mar 12, 2005 8:19 am

Morem priznat da so mi atmosferski motorji ljubši! Če pogledamo recimo BMW so vsi serijski bencinarji vključno s M verzijami atmosferski kar je predvsem zaradi enakomernejše raporeditve moči in navora boljše ker nimaš kot je pri turbini nenadnih presenečenj ko se zalaufa turbina in avto zbezlja....

Poleg tega je po moje večja umetnost delat ne-turbirane mašine močne kot pa samo lepit turbino na turbino na turbino. Se je res da lahko nekoga lažje ubiješ s bombo ampak z žlico pa je že izziv! :twisted:
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha So mar 12, 2005 9:20 am

Te zadeve s temi turbinami si še nisem natančno ogledal – ampak, če stvar deluje kot vsi njihovi “kompresorji” – potem gre tu za t.i. mehansko gnano turbino – moč, navor in vsi ostali “posladki” se večajo oz manjšajo s številom obratov in naraščajo oz padajo linearno. Na vsak način drugače, kot večina preostalih turbo motorjev, ki uporabljajo in izkoriščajo izpušne pline.
Čemu taka moč – to je dobro vprašanje. Vendar le za nas navadne smrtnike – pri takih močeh gre za čisto navaden prestiž, torej nekdo, ki kupi tako “zverino” se bo posnosno postavljal s toliko in toliko “konji” – samo, da jih ima več kot prijatelj. Absurd pri vsem tem je to, da ima večina držav EU stroge hitrostne omejitve na AC (“svetla” izjema je del Nemčije) in si v prekršku zlahka s čisto navadim osnovnim modelom “malčka” (POLO, CLIO, CORSA …) z okrog 60 “konji”. Torej še to ubogo “konjenico” ne moreš izkoristiti.
In sveda je večja umetnost izdelovati “čistokrvne” atmosferske motorje – vendar to nujno vodi v večjanje motornih vrtljajev, poseldično tudi motorni navor “premakne” v višje vrtljaje. Pri turbo motorjih (predvsem MADE IN GERMANY) pa dodana turbina posledično “premakne” območje največjega navora v za bencinski motor razmeroma nizke vrtljaje (okrog 2000 vrtljajev v minuti).


LP
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso So mar 12, 2005 11:43 am

kljub vsemu pri mB vsa ta moč ne pride prav do izraza.

Samo Cl 63AMG poglejte, kako s eje odrezal med vožnjo. Večina novinarjev ja samo rekla, pač še eden močan mercedes, ki ga je brez veze voziti. Tudi časi na kakšnih progah so bili glede na moč katastrofalni.
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT So mar 12, 2005 12:27 pm

Izdelati atmosferske motorje ni nobena večja umetnost kot izdelati turbomotor. Izdelati uravnotežen, gladko vozen in trpežen turbomotor je prav tako težko, če ne še težje, kot izdelati atmosferski motor. So pa nagrade vsekakor večje.
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha So mar 12, 2005 1:06 pm

Preden si pogledaš rezultate merjenj in ocene moraš razumeti filozofijo MB-ja. To je v prvi vrsti udoben, hiter in varen potovalni avtomobil, s pripadajočim imidžem.
Tipičen kupec MB-ja to ve in se s tem ne obremenjuje. To si želi, zahteva in uživa v tem. Nasprotniki sledjih MB-jevih lastnosti, si avto s primerljivim imidžem izbirajo med konkurenčnimi Bavarci.
Glede izdelave atmosferskega motorja napram turbo motorju. Tako atmosferski kot turbo motorji imajo med seboj zelo različne karakteristike in bi bilo neko splošno ocenjevanje zelo pristransko. Dobro bi bilo vzeti dva tipična predstavnika enega in drugega, ki dosegata neke primerljive zmogljivosti in potem stvar ocenit.
Glede mirnega teka pa so motorji današnjih dni prave “ropotulje” proti motorjem, ki jih vidiš, predvsem pa slišiš na kakšnem srečanju starodobnikov.

LP
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec So mar 12, 2005 1:28 pm

pa fantje a ste se že kdaj pelal v amgju
ne rabš nobenga 63 amg
E 55AMG je ubitačno hitra, udobna,.....
to ni dirkalnik, ampak je v prvi vrsti pomemdno udobje, potem šele športnost
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT So mar 12, 2005 3:19 pm

kljukec je napisal/-a:pa fantje a ste se že kdaj pelal v amgju
ne rabš nobenga 63 amg
E 55AMG je ubitačno hitra, udobna,.....
to ni dirkalnik, ampak je v prvi vrsti pomemdno udobje, potem šele športnost


E55, ki sem ga preizkusil, je kljub LSDju ob ugasnjenem TC vrtel v prazno. In to stalno. S prižganim TC pa je vožnja neprijetna, saj avtomobil stalno omejuje moč, ki pride na kolesa. Ti avtomobili so primerni le za avtocesto, saj tam blestijo, medtem ko za drugod niso priporočljivi.
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith So mar 12, 2005 4:25 pm

ja js bi tud su na lsdju vozt mecko :D
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide So mar 12, 2005 4:33 pm

PureTNT je napisal/-a:
kljukec je napisal/-a:pa fantje a ste se že kdaj pelal v amgju
ne rabš nobenga 63 amg
E 55AMG je ubitačno hitra, udobna,.....
to ni dirkalnik, ampak je v prvi vrsti pomemdno udobje, potem šele športnost


E55, ki sem ga preizkusil, je kljub LSDju ob ugasnjenem TC vrtel v prazno. In to stalno. S prižganim TC pa je vožnja neprijetna, saj avtomobil stalno omejuje moč, ki pride na kolesa. Ti avtomobili so primerni le za avtocesto, saj tam blestijo, medtem ko za drugod niso priporočljivi.


A E55 je mel LSD?...
Svašta dela ta Mercedes...SLR pa kao ohinsplohmodel, pa brez špere... :noro
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Janez Blond
Novinec
 
Prispevkov: 231
Pridružen: Sr feb 09, 2005 9:00 pm

Napisal/-a Janez Blond So mar 12, 2005 4:41 pm

Se strinjam z postom kaj so ti taki avtomobili če se ne more izkosristiti moč motorja, pa ne samo zarad omejitev hitrosti, ampak tud zarad same tehnike.
DA ti pri pospeških dela sam elektronika ki te omejuje tud nikamor ne pele, z E320 CDI se glih tako peleš skor 250 kokr z E 55 AMG, več je pa blokada.
Pospeški pa so v CDI-ju za vsakdanjo vožnjo več kot dovolj...

Sej ne rečem lepi avtomobili sam MB ni doteran, čeprav hočjo športne avtomobile delat...
 
alfaromeo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 34
Pridružen: Ne sep 19, 2004 8:59 pm

Napisal/-a alfaromeo Po mar 14, 2005 4:35 pm

Janez Blond je napisal/-a:Se strinjam z postom kaj so ti taki avtomobili če se ne more izkosristiti moč motorja, pa ne samo zarad omejitev hitrosti, ampak tud zarad same tehnike.
DA ti pri pospeških dela sam elektronika ki te omejuje tud nikamor ne pele, z E320 CDI se glih tako peleš skor 250 kokr z E 55 AMG, več je pa blokada.
Pospeški pa so v CDI-ju za vsakdanjo vožnjo več kot dovolj...

Sej ne rečem lepi avtomobili sam MB ni doteran, čeprav hočjo športne avtomobile delat...


Elektronika je v teh avtombilh zato, da so avtomobili dostopni širšemu krogu kupcev in predvsem uprabni čez vse leto in v vseh pogojih! To mislim zato, ker so motorji svinjsko močni in jih brez teh pomagal mi navadni smrtniki ne bi obvladali! Seveda pa se tu postavi vprašanje kdo koga vozi ?!? :shock:

Kateri avtomobili pa so potem doterani in na podlagi česa to sklepaš, da MB ni doteran ?!?

lp
 
BMW Motorsport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 630
Pridružen: To nov 30, 2004 7:04 pm
Kraj: LJ-Center

Napisal/-a BMW Motorsport Po mar 14, 2005 5:35 pm

Fantje elektronka ti še kako prav pride..
Verjemte, sm probu brez nje (s tem mislm vse out- vključno z ABS, CBC, ESP,...) v komi 170 konjskem SLK-ju in mi je zadek non-stop odnašal, celo v tretji prestavi, poleg tega pa če bremzaš na cesti pr 130 km/h se je brez pomoči elektronke prava umetnost ustavt!! Bremze so pač tok dobre da vsak manjši dotik pedala pr taki hitrosti trga gume.. Jst sm se takrat komaj ujel na cesti k me je najprej skor u pločnik odnesel, pol u nasprot vozeč avto pol pa še enkrat skor u pločnik..
Pol sm si pa raj spet vse nazaj vklopu k je vse skp preveč nevarn za 14 mil. vredn avto..

Pa si pol predstavlate kok je elektronka pol pomembna pr 500, 600 konjskih modelih, da o navoru sploh ne govorim... 8)
Bayerische Motoren Werke fuer immer!!!

P.S.: Need $ for Bavaria: Please donate... ;)
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Po mar 14, 2005 8:02 pm

BMW Motorsport je napisal/-a:Fantje elektronka ti še kako prav pride..
Verjemte, sm probu brez nje (s tem mislm vse out- vključno z ABS, CBC, ESP,...) v komi 170 konjskem SLK-ju in mi je zadek non-stop odnašal, celo v tretji prestavi, poleg tega pa če bremzaš na cesti pr 130 km/h se je brez pomoči elektronke prava umetnost ustavt!! Bremze so pač tok dobre da vsak manjši dotik pedala pr taki hitrosti trga gume.. Jst sm se takrat komaj ujel na cesti k me je najprej skor u pločnik odnesel, pol u nasprot vozeč avto pol pa še enkrat skor u pločnik..
Pol sm si pa raj spet vse nazaj vklopu k je vse skp preveč nevarn za 14 mil. vredn avto..

Pa si pol predstavlate kok je elektronka pol pomembna pr 500, 600 konjskih modelih, da o navoru sploh ne govorim... 8)


A mi verjameš, da nisem imel težav obvladovat 600-konjskega modela s samo ABS? Občutek in finese, ne pa grobo nažiganje. Sam sem prepričanja, da če se avtomobila ne da udobno voziti brez elektronike, bo tudi vožnja z elektroniko neprijetno delo.
 
BMW Motorsport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 630
Pridružen: To nov 30, 2004 7:04 pm
Kraj: LJ-Center

Napisal/-a BMW Motorsport Če mar 17, 2005 11:09 am

Kaj pa vem - glede na to da se je mal mn k 200 konjev že dobr odzval na vsak dotik gaspedala ne vem kako bi blo pr 600 konjskem modelu! Najbrž strašljivo in ZELO težko obvladljivo, nevem če sploh ma kdo tok nežno nogo da bi loh kontroliru tok moči naenkrat! najbrž večina folka nebi znala, zato pa elektronka... ;)
Bayerische Motoren Werke fuer immer!!!

P.S.: Need $ for Bavaria: Please donate... ;)
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Pe mar 18, 2005 8:50 am

Slide je napisal/-a:
PureTNT je napisal/-a:
kljukec je napisal/-a:pa fantje a ste se že kdaj pelal v amgju
ne rabš nobenga 63 amg
E 55AMG je ubitačno hitra, udobna,.....
to ni dirkalnik, ampak je v prvi vrsti pomemdno udobje, potem šele športnost


E55, ki sem ga preizkusil, je kljub LSDju ob ugasnjenem TC vrtel v prazno. In to stalno. S prižganim TC pa je vožnja neprijetna, saj avtomobil stalno omejuje moč, ki pride na kolesa. Ti avtomobili so primerni le za avtocesto, saj tam blestijo, medtem ko za drugod niso priporočljivi.


A E55 je mel LSD?...
Svašta dela ta Mercedes...SLR pa kao ohinsplohmodel, pa brez špere... :noro


Kolikor vem nima noben AMG špere, vsaj mehanske ne. Samo elektroniko, pa še ta se ne da izklopit.
Slika
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Pe mar 18, 2005 12:41 pm

Sej sem tud jaz tko mislu...edini ki jo ima DANES je CLK DTM AMG, drugi modeli ziher nimajo mehanske, le tale jo ima...mogoče jo je imel stari E55AMG. Samo še vedno, če jo je tale imel, zdaj jo pa SLR nima...kot sem reku, svašta...
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon So mar 19, 2005 12:44 pm

Sej so rekl. Mercedesi so uiber mašine za avtocesto. Za ostalo pa ... ne tolk.
Slika
 
Andy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2122
Pridružen: Pe nov 29, 2002 7:41 pm
Kraj: sLOVEnija

Napisal/-a Andy So mar 19, 2005 1:15 pm

Mercedes je zakon, če bom mel kdaj tok keša da si ga bom lahko privoščil, sploh ne bi razmišljal, ker je res po tehnologiji in razvoju daleč pred konkurenco ;) 8)
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 16 gostov