Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Josephe
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 629
Pridružen: Pe jan 10, 2003 8:25 pm
Kraj: LJ-črnuče

»Čiščenje motorja«

Napisal/-a Josephe Ne mar 09, 2003 9:25 pm

Kolkr jst vem naj bi se če počas vozš, k nedelski voznik se bo mašina polelna in bi jo blo potrebno pucat tko da avto mau tišiš :lol: ( baje ). A mi lahko kdo mau bol podrobno to opiše, zakaj se to zgodi, kolk hitr se to zgodi ( če vozš k en dedk :cry: 200km al je potrebno kej več km) in kako to rešit oziroma kako mašino spravt nazaj v formo. :?:
 
Uporabniški avatar
kdk
Uporabnik
 
Prispevkov: 920
Pridružen: So avg 10, 2002 2:55 pm

Napisal/-a kdk Ne mar 09, 2003 9:42 pm

Mestna vožnja , vožnja z nizkimi obrati v visoki prestavi .... skratka nedeljska vožnja povzroči da motor ne deluje optimalno ( slabše zgorevanje , močnejše nabiranje usedlin v motorju ..) in povzroča lenobnost motorja. Seveda se to pojavi , če se avtomobil uporablja samo na tak način in ni občasnih "obiskov" avtoceste .Če bi dobil takšen avto v roke , bi dejansko najprej utekal motor kot da je nov in ga s tem "navadil " na normalno uporabo.
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Ne mar 09, 2003 11:06 pm

Poslusaj me!!!
Sem jaz kupil avto, pa je bil cisto polenjen, dvomim da je sploh prejsni lastnik se peljal vec kot 100km/h!
Avto ni nikam letel, pospeski so bili tako slabi, da si komaj skopaj na asvaltu!!! Se pravi da ga nad 3000obrati sploh niso najbrz vozil!!!
Avto pa je v peti nabiral zlo pocasi tam do 110kh/h pol pa je se samo po polzevo lezlo skoraj nic!
No pol sem ga pa jaz dobil!!!!

VErjami mi da ko avto stiras ti gre dosti bolje!!!
Zdaj mi gre z avto narediti 10m spur z gumami!!!
V drugi mi je sel 95km/h!
V peti se mi zavrti do 135km/h brez problema!!
Kolk leti nazalost nemorem povedat ker se z njim nisem bil na avtocesti!!!

Uglavnem ce bos avto stiral, ga obvezno pocasi spravljaj do visokih obratov in nikakor ne pa bi se kar enkrat spomnil pa do konca stisnil gas!!!
Vsakic ko ga bos vozil ga nekaj km vozi pri visjih vratljajih, in vedno in vedno pri visjih tako postopoma!!!
Upam da razumes!! Ker ce je masina hudo polenjena lahko da ti masina skup pade!!!
LP monster_d
 
Uporabniški avatar
*bojci*
Novinec
 
Prispevkov: 494
Pridružen: Če feb 27, 2003 4:18 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a *bojci* Po mar 10, 2003 3:44 pm

Mam podobno izkušnjo:
Prej ga je imel 50 letni človek, sicer super, ker je avto ohranjen. Takrat, ko sem ga kupil, sem ga seveda malo šparal in imel najmanjšo porabo 6,25 litra na 100 km. Si to predstavljate? Aja, mašina je 1.4e od R19 cca 80KM.
Pa ga jaz začnem malo turirat v obratih. Rezultat? Potegne bolj :lol: , gre bolj :lol:, poraba večja :( cca 7-7,5)

Avto je dobro tu pa tam malo do blokade nabit, da skuriš vse usedline v izpušnem sistemu --> hitrejši odvod izpušnih plinov. Fajn je slišat, ko ti poka v loncu :lol: :lol:
Slika
Renault Avtomobilistični klub Slovenija
http://www.rk.avtomobilizem.com
 
ferrarist
Novinec
 
Prispevkov: 201
Pridružen: Ne avg 04, 2002 4:13 pm

Napisal/-a ferrarist Po mar 10, 2003 3:57 pm

stric mi je zadnic govoru da je kupu nek stric integro type-r(sam zarad cene itd...k je pac neki grozn dohtar...in po cca 50 000 km je prsu na servis da mu ne vleče mašina-ful majhno kompresijo je kazalo...mogli so menjat ventile k se baje gor nabere obloga in potem ventil ne tesni vredu...avto je pac narjen za ga terat...to mi je reku stric...
in nauk :wink: ...bol mu škodiš,če voziš na nizkih obratih kot ce ga teraš do blokade(za rečt)
in btw...nej povem-stric je tehnik expert za citroen in honda na servisu v novi gorici.
Slika
 
ferrarist
Novinec
 
Prispevkov: 201
Pridružen: Ne avg 04, 2002 4:13 pm

Napisal/-a ferrarist Po mar 10, 2003 3:57 pm

stric mi je zadnic govoru da je kupu nek stric integro type-r(sam zarad cene itd...k je pac neki grozn dohtar...in po cca 50 000 km je prsu na servis da mu ne vleče mašina-ful majhno kompresijo je kazalo...mogli so menjat ventile k se baje gor nabere obloga in potem ventil ne tesni vredu...avto je pac narjen za ga terat...to mi je reku stric...
in nauk :wink: ...bol mu škodiš,če voziš na nizkih obratih kot ce ga teraš do blokade(za rečt)
in btw...nej povem-stric je tehnik expert za citroen in honda na servisu v novi gorici :wink: .
Slika
 
Uporabniški avatar
din
Uporabnik
 
Prispevkov: 1410
Pridružen: Ne jul 21, 2002 9:50 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a din Po mar 10, 2003 7:11 pm

monster_d bolj pravilno ne bi mogel naredit. Polenjeno mašino moraš počasi navajat na grobosti :) . Kolega je kupo od starega čiča hrošča xx let starega v odličnem stanju, ampak len ko polž. In on butl je bil prepričan, da ga bo hitro zrihtal in ga tudi je, po kratkem času mašina papa olje, vse masno zrelo za generalko.
Slika
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Po mar 10, 2003 10:46 pm

din je napisal/-a:monster_d bolj pravilno ne bi mogel naredit. Polenjeno mašino moraš počasi navajat na grobosti :) . Kolega je kupo od starega čiča hrošča xx let starega v odličnem stanju, ampak len ko polž. In on butl je bil prepričan, da ga bo hitro zrihtal in ga tudi je, po kratkem času mašina papa olje, vse masno zrelo za generalko.


Da pocas ampak sigurno, da ne pride do poskodb!
Mojemu mehanikarju je v enem tednu od starega ata motor skup pal, prevec gasa!!!
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Hornet33 in 4 gostov