lublancan je napisal/-a:sam res
drgač pa pokuri avto več goriva v prostem teku, kot med normalno vožnjo
avto je narjen za 3500 obratou, ne za 900
lublancan je napisal/-a:zkaj pa mislš da je mestna poraba večja?
ker stojiš u gužvi (no pa pospešuješ in bremzaš, pa vozš v čudnih obratih)
mišleno je blo na uro, čeprou je to mau zaj**** zmert
ker ni blema met auto 1 uro prmer
zaj**** je vozt auto 1 uro pr konstantni hitrosti/gasu
lublancan je napisal/-a:zkaj pa mislš da je mestna poraba večja?
ker stojiš u gužvi (no pa pospešuješ in bremzaš, pa vozš v čudnih obratih)
mišleno je blo na uro, čeprou je to mau zaj**** zmert
ker ni blema met auto 1 uro prmer
zaj**** je vozt auto 1 uro pr konstantni hitrosti/gasu
meganeman je napisal/-a:Jst mislim, da je najboljsi tale test, ce mas seveda potovalni racunalnik:
Avto pustis v prostem teku in reseteras na nulo, nato pa stopas kako dolgo bo rablo, da ti napise da je porabil avto 0,1 l in seveda se poraba na mestu steje kot litri na uro:)
Kolikor se jaz spomnem je poraba okol 1 l/uro kar je precej malo, tako da se sploh ne splaca avta ugasat, ce ne stojiz zelo dolgo, seveda ce ne gledas onesnazevanja okolja, vendar pri vsakem zagonu se bolj onesnazis okolje, vsaj po mojem mnenju. Sploh pa z vsakim uzigom,p ravijo, avto zgubi 1 euro na vrednosti:) ker se unici masina, cist en mal:)
krentip je napisal/-a:lublancan je napisal/-a:sam res
drgač pa pokuri avto več goriva v prostem teku, kot med normalno vožnjo
avto je narjen za 3500 obratou, ne za 900
Kako lahko rečeš da pokuri avto več goriva v prostem teku kot med normalno vožnjo? Primerjaš statiko (ko si na mestu in se ne premikaš - prosti tek) z dinamiko (ko se premikaš - vožnja) - to ne gre. Jabolke in hruške ne moreš skupi štet (edin če je tutti fruti)
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 19 gostov