
PureTNT je napisal/-a:Težko bo karkoli spremenit, ker je javno mnenje še kar naklonjeno novemu zakonu - vse dokler koga ne ustavijo, potem pa nihče več ne benti čez "divjake" ampak se pozornost usmeri na policiste. Če bi pri nas obstajala stvar, ki se ji reče vozniška kultura, bi bilo vse veliko lažje. Danes dopoldan sem se peljal po Linhartovi cesti v Ljubljani s smeri Žal proti Centru. Na prehodu na nasprotni strani ceste je čakal cel razred prvošolčkov z rumenimi rutami okoli vratu, pa mislite da jim je kdo ustavil? Mimo je peljalo reci in piši SEDEM (7!) avtomobilov. Šele, ko sem na nasprotnem pasu ustavil jaz in je učiteljica stopila na cestišče, je naslednji avtomobil ustavil. Skrajni čas je, da se policiste spravi na ceste, pa ne z merilniki hitrosti, ampak s kombinacijo para oči in zdrave pameti. Neupoštevanje sistema zadrge, neustavitev pešcem na prehodu (in enako za pešce, ki ne upoštevajo rdeče luči), neupoštevanje prednostne ceste, nepravilna uporaba pospeševalnega pasu (kako se nekdo misli na avtocesto vključiti pri 60 km/h mi ne bo nikoli jasno) in še cel kup drugih prekrškov bi morali po mojem mnenju biti veliko ostreje kaznovani, enako velja tudi za že ponarodele Gheisterfahrerje, ki bi jim na mestu odvzel izpit in naložil kazen najmanj 120.000 SIT. Takšna je praksa po ostalih evropskih državah. Za prekoračitve hitrosti imajo neke normalne tolerance (predvsem pa lahko policist kazen tudi zmanjša ali ne izreče, če meni da z vožnjo prek omejitve nisi ogrožal varnosti), medtem ko za zgoraj naštete prekrške izrekajo astronomske kazni (kar je edino pravilno). Je pa vsekakor lažje poslati ekipo na teren z Rieglom in nabirati lahko prislužen denar za proračun, kakor kaznovati ostale (in po mojem mnenju resnično nevarne) prekrškarje.
Lp
jrk0 je napisal/-a:PureTNT je napisal/-a:Težko bo karkoli spremenit, ker je javno mnenje še kar naklonjeno novemu zakonu - vse dokler koga ne ustavijo, potem pa nihče več ne benti čez "divjake" ampak se pozornost usmeri na policiste. Če bi pri nas obstajala stvar, ki se ji reče vozniška kultura, bi bilo vse veliko lažje. Danes dopoldan sem se peljal po Linhartovi cesti v Ljubljani s smeri Žal proti Centru. Na prehodu na nasprotni strani ceste je čakal cel razred prvošolčkov z rumenimi rutami okoli vratu, pa mislite da jim je kdo ustavil? Mimo je peljalo reci in piši SEDEM (7!) avtomobilov. Šele, ko sem na nasprotnem pasu ustavil jaz in je učiteljica stopila na cestišče, je naslednji avtomobil ustavil. Skrajni čas je, da se policiste spravi na ceste, pa ne z merilniki hitrosti, ampak s kombinacijo para oči in zdrave pameti. Neupoštevanje sistema zadrge, neustavitev pešcem na prehodu (in enako za pešce, ki ne upoštevajo rdeče luči), neupoštevanje prednostne ceste, nepravilna uporaba pospeševalnega pasu (kako se nekdo misli na avtocesto vključiti pri 60 km/h mi ne bo nikoli jasno) in še cel kup drugih prekrškov bi morali po mojem mnenju biti veliko ostreje kaznovani, enako velja tudi za že ponarodele Gheisterfahrerje, ki bi jim na mestu odvzel izpit in naložil kazen najmanj 120.000 SIT. Takšna je praksa po ostalih evropskih državah. Za prekoračitve hitrosti imajo neke normalne tolerance (predvsem pa lahko policist kazen tudi zmanjša ali ne izreče, če meni da z vožnjo prek omejitve nisi ogrožal varnosti), medtem ko za zgoraj naštete prekrške izrekajo astronomske kazni (kar je edino pravilno). Je pa vsekakor lažje poslati ekipo na teren z Rieglom in nabirati lahko prislužen denar za proračun, kakor kaznovati ostale (in po mojem mnenju resnično nevarne) prekrškarje.
Lp
clio15 je napisal/-a:jrk0 je napisal/-a:PureTNT je napisal/-a:Težko bo karkoli spremenit, ker je javno mnenje še kar naklonjeno novemu zakonu - vse dokler koga ne ustavijo, potem pa nihče več ne benti čez "divjake" ampak se pozornost usmeri na policiste. Če bi pri nas obstajala stvar, ki se ji reče vozniška kultura, bi bilo vse veliko lažje. Danes dopoldan sem se peljal po Linhartovi cesti v Ljubljani s smeri Žal proti Centru. Na prehodu na nasprotni strani ceste je čakal cel razred prvošolčkov z rumenimi rutami okoli vratu, pa mislite da jim je kdo ustavil? Mimo je peljalo reci in piši SEDEM (7!) avtomobilov. Šele, ko sem na nasprotnem pasu ustavil jaz in je učiteljica stopila na cestišče, je naslednji avtomobil ustavil. Skrajni čas je, da se policiste spravi na ceste, pa ne z merilniki hitrosti, ampak s kombinacijo para oči in zdrave pameti. Neupoštevanje sistema zadrge, neustavitev pešcem na prehodu (in enako za pešce, ki ne upoštevajo rdeče luči), neupoštevanje prednostne ceste, nepravilna uporaba pospeševalnega pasu (kako se nekdo misli na avtocesto vključiti pri 60 km/h mi ne bo nikoli jasno) in še cel kup drugih prekrškov bi morali po mojem mnenju biti veliko ostreje kaznovani, enako velja tudi za že ponarodele Gheisterfahrerje, ki bi jim na mestu odvzel izpit in naložil kazen najmanj 120.000 SIT. Takšna je praksa po ostalih evropskih državah. Za prekoračitve hitrosti imajo neke normalne tolerance (predvsem pa lahko policist kazen tudi zmanjša ali ne izreče, če meni da z vožnjo prek omejitve nisi ogrožal varnosti), medtem ko za zgoraj naštete prekrške izrekajo astronomske kazni (kar je edino pravilno). Je pa vsekakor lažje poslati ekipo na teren z Rieglom in nabirati lahko prislužen denar za proračun, kakor kaznovati ostale (in po mojem mnenju resnično nevarne) prekrškarje.
Lp
WORD MAN
W|zz je napisal/-a:Še ena za primerjavo...sm se spomnu k je prej en tovornjakarje omenu.
Če ma šofer kamjona v Slo preveč ur vožnje se podjetje kaznuje z 300-400.000sit.
V Austriji al Nemčiji je pa za isti prekršek 14-30.000sit. Če pretvorš v našo valuto. Pa nism nobene nule pozabu, razn če so se na tv zmotil, kjer sm to vidu.
![]()
![]()
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov