
šmeks je napisal/-a:hmm jst osebno ne zaupam takim stvarem tko da jih ne uporabljam,lahko pa rečem da če boš to vlil v dokaj nov avto z malo prevoženimi km da lahko poskoduješ motor. kajti motor z veliko km ima na ležajih že neko toleranco zaradi obrabe le teh,nov pa veliko manjško in predstavljaj si da to uliješ v nov motor ter ti naredi še tam en teflonski sloj,in kaj posledično bo večje trenje tko da boš naredil samo škodo. upam da je dovolj razumljivo napisano
meganeman je napisal/-a:ceprav so rekli, da bi se naj taksni aditivi dodajali motorjem z vec kot 80.000 km/ zato ga je potrebno vlivati le na vsakih 80.000 km oziroma po priporocilih proizvajalca
Lp,
VET je napisal/-a:Tudi jest uporabljam že 15 let v bencinarjih, dizlih in Tdizlih. Prisegam na Slick50, ker sem enkrat vmes probal QMI pa nisem opazu pravega efekta ... škodu pa tud ni ...
... Slick50 prodaja AMZ v LJ, kjer so ga pred leti tud testiral v skoraj novem volvotu ... po nekaj 1000km z Slickom so izlili olje iz motorja ... in se eno uro vozil po LJ brez olja... motor je vzdržu brez posledic ... meril so kompresijo, pline, itd. pred in po testu... vse je snemala TV SLO in pred leti je bla o tem tud kratka oddaja.
1.8T je napisal/-a:Ce uporabljate in kupujete poceni in zanic olje, potem bo vsaka taka stvar delovala skoraj magicno.
Kakor je ze zgoraj nekdo povedal, dajte noter dobro olje, pa bo. Dobremu olju ne smemo podirati strukture s taksnimi magicnimi spojinami, v njihovem razvju ze vedo, kako je treba olje narediti, da bo sluzilo svojemu namenu.
olje_ina_delta_super_plus_pa_magic_QMI_zraven.press
/jan
Nu-NRG je napisal/-a:VET je napisal/-a:Tudi jest uporabljam že 15 let v bencinarjih, dizlih in Tdizlih. Prisegam na Slick50, ker sem enkrat vmes probal QMI pa nisem opazu pravega efekta ... škodu pa tud ni ...
... Slick50 prodaja AMZ v LJ, kjer so ga pred leti tud testiral v skoraj novem volvotu ... po nekaj 1000km z Slickom so izlili olje iz motorja ... in se eno uro vozil po LJ brez olja... motor je vzdržu brez posledic ... meril so kompresijo, pline, itd. pred in po testu... vse je snemala TV SLO in pred leti je bla o tem tud kratka oddaja.
Potem pa so menjali vse mozne ojnice, pa lezaje na osi, pa kksno os so dali tudi brusit. Dej lari fari, sem videl kar nekaj motorjev kateri so ribnl. Predvsem so v vseh primerih najebale osi in lezaji. Olje med drugim nosi razne delce kateri se filtrirajo na filtru.
Pa ce sem se malo vulgaren: me prov zanima ce ga lahko kdo rine v suho picko .. mislm da ne .... more bit podmazan
LP, Klemen
PS: potem pa pride svizec pa vse skupaj licno zavije v folijo.
Voith je napisal/-a:Nu-NRG je napisal/-a:VET je napisal/-a:Tudi jest uporabljam že 15 let v bencinarjih, dizlih in Tdizlih. Prisegam na Slick50, ker sem enkrat vmes probal QMI pa nisem opazu pravega efekta ... škodu pa tud ni ...
... Slick50 prodaja AMZ v LJ, kjer so ga pred leti tud testiral v skoraj novem volvotu ... po nekaj 1000km z Slickom so izlili olje iz motorja ... in se eno uro vozil po LJ brez olja... motor je vzdržu brez posledic ... meril so kompresijo, pline, itd. pred in po testu... vse je snemala TV SLO in pred leti je bla o tem tud kratka oddaja.
Potem pa so menjali vse mozne ojnice, pa lezaje na osi, pa kksno os so dali tudi brusit. Dej lari fari, sem videl kar nekaj motorjev kateri so ribnl. Predvsem so v vseh primerih najebale osi in lezaji. Olje med drugim nosi razne delce kateri se filtrirajo na filtru.
Pa ce sem se malo vulgaren: me prov zanima ce ga lahko kdo rine v suho picko .. mislm da ne .... more bit podmazan
LP, Klemen
PS: potem pa pride svizec pa vse skupaj licno zavije v folijo.
ne bluzi no. js sm podobn test osebno naredu pa nism nobenih ojnic menju pa nc.
probi z pa brez tako preizkusnjo narest pol pa povej kj, prej pa raj ne.
aja pa ce picko s ptfe namazes bos lahk rinu vec let pa nebo na suho, uzem doma ponvo pa poglej v cem je fora.
1.8t js sm tanku skos TXT not, pa k sm dau qmi zravn je bla obcutna razlika, tko da dej probi pol pa komentiri.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov