svadreb je napisal/-a:Uredu, če se na terence manj gleda. Samo ko bo država enkrat pogruntala, da bi bilo dobro pa tud terence mal pogledat, bo pa jok in stok. Pomislite: če je treba npr. zadnje lexuske ali pa sprednje engel eyes luči homologirat, čeprav proizvajajo predpisane svetlobne signale, pol ni hudič, da ne bojo začeli srat tud z gumami pri terencih. Sploh pa pri "cestnih" terencih. Sej je treba še na traktorju imet žmigavce pa se tud po njivi ne kaže kravam kam se bo zavilo? Na splošno pa po komentarjih na tem forumu ugotavljam, da je "sranje" osebja na tehničnem pregledu v največji meri odvisno od tega, kje se ta tehnični dela in kdo ti ga dela. Če maš srečo, lahko tudi s kako nedovoljeno predelavo prideš čez.
Recimo da je 80% terencev v boljšem stanju kot večina starejših osebnih avtomobilov. S terenci se tudi ne nori po cestah in ponavadi jih imajo bolj umirjene osebe, tko da je tudi odnos do teh ljudi drugačen. Tudi ti bi kot osebje na enem izmed tehničnih pregledov sigurno bolj pogledal avto enga mulca, ki ima vse predelano in se mu že na daleč vidi, da ima težko nogo(tudi zaradi njegove in svoje osebne varnosti, ker če ima tak osebek napake na avtu se te hitro tudi pokažejo na cesti in lahko ogroža soudeležence v prometu), kakor pa avto ene starejše osebe, ki se umirjeno pripelje z enim terencem in ima gor nehomologiram bullbar in 10cm liftkit, ter namesto 215/75/16 velike gume ima 235/75/16 na svojem terencu. Tukaj se že pozna razlika. U bistvu pa se najbolj pozna nastop - mladina vsa neučakana teži ljudem na tehničnih in oni potem vračajo z isto mero. Če bi recimo prišel en 60 let star ata z full upedenanim avtom, pa tut če nebi bilo vse homologirano, si upam it stavit, da bi mu v zelo hitrem roku vse papirje poštimal oni sami. Pa tut policaji na cesti ga nebi zajebaval.