joj, ne zaidt v napacno smer.
Sirina gume se pozna na oprijemu do neke dolocene meje, naprej pa ne vec. Ta meja pa je odvisna od avtomobila. Sirsa guma za sabo potegne se ogromno drugih negaticnih stvari. Za primerjavo povem svoje iskusnje med dimenzijama 205/55 16 in 225/45 17. Sirse se drzijo nekaj bolje kot ozje, a je razlika precej manjsa kot met 195/65 15 in 205/55 16. V dezju se te (17") gume opazno boljse drzijo kot prejsnje 16" - temu je kriva guma (GY Eagle F1). Slabosti sirsih in nizjih gum pa so slabse udobje, vecja poraba, slabsi pospeski in malenkost spremenjena geometrija podvozja. Zaenkrat sem prisel do odlocitve, da bodo naslednje letne gume verjetno v dimenziji 205/50 17. Ampak to sele cez kaksni dve leti, morda tri (ce bom priden

). Bolj kot sirina se pri oprijemu pozna visina. Nizja ko je guma, manj se deformira v ovniku, bolje se drzi in obratno.
Glede gum na biciklih je pa tko na dirkalcih so zelo ozke gume z zelo malo ali nic profila in so namenjene izkljucno voznji po asfaltnih povrsinah - kako se drzijo pa ve vsak, ki je ze kdaj gledu kaksen giro - se precej dobro drzijo. Ozje so zaradi manjsih izgub in posledicno doseganja visje hitrosti ob manjsi moci. Pri gorskih kolesih so pa gume sirse zaradi voznje po blatu, pesku, ... Vsak si lahko predstavlja, da z dirkalcem ne bi dalec prisel po brezpotjih, ker bi se pogreznil v podlago pa se kopal bi, da bremzanja ne omenjam. Enako pa se gume za gorska kolesa z vec profila na asfaltu precej slabo drzijo.