Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Serđo™
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2412
Pridružen: Če mar 21, 2002 10:03 pm
Kraj: Ljubljana

kje bi našel močnejši alternator?

Napisal/-a Serđo™ Sr jun 08, 2005 6:20 pm

Zanima me, če ma kdo kake info, v katerih kombijih pa tovornjakih se nahajajo (če se sploh) večji/močnejši alternatorji (150A pa naprej, najraje 250A-300A)?

Da vem kaj iskat na odpadih ;)

tnx


p.s.

pa prosim brez neumestnih. Vem točno kok me pride, če mi ali mojega napedenajo na tako amperažo oz. da dobim takega, ki bo direkt pasal pa da bo imel približno tako moč in iščem cenejšo alternativo, ker je danes spet moj spustu dušo, da mu j***m mater (pa ni 2 mesca odkar sm prakitčno vse zamenjal na njemu :roll: )
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Sr jun 08, 2005 6:25 pm

itak je v vsakem kombiju močnejši kot pa v tvojem avtu...sam nevem kako boš pol to skup skombiniru,ker je vse precej večje itd. al pa od kakega tovornjaka vzem alternator da ga komi dvigneš :)
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
seicento
Novinec
 
Prispevkov: 419
Pridružen: Če apr 15, 2004 6:25 pm
Kraj: mb

Napisal/-a seicento Sr jun 08, 2005 7:30 pm

ja probaj od kakega dizla istega tipa vozila

ker jaz moram tudi vgradit v avto ( fiat )

ajde
 
Uporabniški avatar
Serđo™
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2412
Pridružen: Če mar 21, 2002 10:03 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Serđo™ Sr jun 08, 2005 8:17 pm

fiat bravo dizel ma po mojih info nekje 10-15A vecji alternator kot moj.

to mi je brezveze ;) :D 8)
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Sr jun 08, 2005 8:22 pm

kaj pa fiat scudo (d) ta bi pa znal biti že malce boljši
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
reber
Uporabnik
 
Prispevkov: 836
Pridružen: Pe maj 16, 2003 12:12 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a reber Sr jun 08, 2005 8:23 pm

Več kot 120A dvomim da boš dobu, tudi od kombija ni nič močnejši kot pri večjih avtih, ker tudi ni potrebe. Od tovornjaka pa je 24V in je pri isti amperaži že itak dvojna moč, tako da imajo amperažo ponavadi še manjšo kot 12V.
Ne bom pa trdil kaj je in kaj ni na trgu, saj obstaja skoraj vse mogoče ...

In koliko močan alternator imaš sedaj, če ni skrivnost?
Kaj pa montaža še enega alternatorja, če je slučajno kaj placa na mašini?
www.reber.si - www.elektron.si - www.pastir.info
 
Uporabniški avatar
Serđo™
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2412
Pridružen: Če mar 21, 2002 10:03 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Serđo™ Sr jun 08, 2005 8:40 pm

hmm, zdej mam 65 ali 75 (ne spomnim se vec, ceprov nej bi bla gor nalepka 85A, a dvomim), nucam pa vsaj nekih 180A ce ne vec.

Za zdej sm najdu ceno od VW obnovljenega 180A za drobiz pod 400 eur, kar mi je dokaj solidna cena ;) (dobim ga pri nas seveda)
 
Uporabniški avatar
reber
Uporabnik
 
Prispevkov: 836
Pridružen: Pe maj 16, 2003 12:12 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a reber Če jun 09, 2005 5:31 am

180A :shock: nism vedu da so tut tolk močni, kakšne pa so dimenzije na zunaj, najbrž ne kaj dosti večji?

To bi pa že moglo zadostovat, a ne? A maš tko hudo fršerkarijo notr?
No, če imaš pa original alternator notr pa verjetno da je res prešvoh, če je 65A, seveda za tvoje potrebe za normalno pa je več kot dost.
Samo tole boš pa mogu kr fajn štrom predelat, debel kabel na alternator, debel kabel za maso .... no, pa saj to sigurno veš.
www.reber.si - www.elektron.si - www.pastir.info
 
Uporabniški avatar
Serđo™
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2412
Pridružen: Če mar 21, 2002 10:03 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Serđo™ Pe jun 10, 2005 4:41 pm

vem ja :D

sej za zdej mam kable lepo porihtane (edin z alternatorja naprej so bli original, pa ce bom menju bom se njih zamenju) in mam za akustiko 95mm2 ;)

mas pa tud 200A pa 250A pa 300A pa mal nazaj sm najdu enga k ma 500A ko je v prostem teku pa 1600A ko se pac furas :lol:

sam je bla neka iber cena pa mi je zgledal fake :D



btw, copy/paste z drugega foruma (od danes, ne da se mi spet tipkat)

Objavljeno: 10 jun 2005 16:57 Pošlji temo:

--------------------------------------------------------------------------------

hmm...alternator podrt...ma men ne zgleda nic narobe. Je pa res da ga ne zmorem cist cist podret (en del ohisja pa notranjost -"ta vrteci del"- ne morem dat narazen :S).

scetke so kul, samo nimam pa ideje kako sploh zgledajo te diode in kje se nahajajo.

pa zdi se mi da vem kje je bil problem, samo rad bi se te diode vidu a so ok al ne (btw, kaj morem sploh gledat oz. a se to vidi s prostim ucom).

1 more thing: ho se zadeva notri vrti, a je ok da cist u izi drgne (pomoje je ) al bi mogl cist gladko tect brez dotikanja "navitja" k je po notranjem robu ohisja??

tnx


tnx za pomoc ;)
 
Uporabniški avatar
bravura
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: So maj 11, 2002 7:53 pm
Kraj: Ilirska Bistrica - okolica

Napisal/-a bravura So jun 11, 2005 12:24 am

diode so črne do 1cm dolge ""cevke"", ki majo na eni strani narisano črto, nahajajo se pa ponavadi na zadnjem pokrovu altenatorja...
vrteča stvar je rotor, navitje ki stoji je pa stator.. in ne, ne smeta se dotikat, ker se poškoduje izolacija navitij(lak) in potem prebije in dela ne spljoh ;) Rotor se more vrtet v magnetnem polju..( v bistvu dela obratno kot elektromotor)
Diode pomeriš tako da priključiš instrument gor, nastaviš na oznako kjer je narisana dioda -i>I in v eno stran mora prevajat, v drugo pa ne (piska in ne piska)

upam da sm pomagal, če ne pa me pokliči.. ;)
Never drive faster, than your guardian angel can fly.
 
Uporabniški avatar
Serđo™
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2412
Pridružen: Če mar 21, 2002 10:03 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Serđo™ So jun 11, 2005 9:07 am

prevajat ko je zadeva prkloplena in laufa?k to ni sans, ne pridem zraven :)

grem pa zdele po lokalnih odpadih iskat ce majo kej pametnega zame ;)
 
Uporabniški avatar
bravura
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: So maj 11, 2002 7:53 pm
Kraj: Ilirska Bistrica - okolica

Napisal/-a bravura So jun 11, 2005 12:26 pm

Zmeriš kadar imaš razmontirano, ddddaaah ;) Dioda je element, ki prepušča napetost samo v eno smer (na hitro povedano) in njena naloga je da pri izmenični napetosti odreže spodnji(negativni del) sinusa..
Ko instrument spusti skozi nekaj V napetosti pač testira če dobi čez napetost al je blokira... če v obeh smereh prevaja, al pa v nobeni je skurjena in jo morač menjat... najbolje kar vse 4
Never drive faster, than your guardian angel can fly.
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1945
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko So jun 11, 2005 12:39 pm

bravura je napisal/-a:diode so črne do 1cm dolge ""cevke"", ki majo na eni strani narisano črto

ja to si že prov povedal - nasplošno!!

drugače jih maš tudi c smd obliki, maš steklene.......

pri alternatorjih so pa ponavadi delane po meri in so na pogled ko kake bunkice....seveda je odvisno kako so vkompenzirane v diodno ploščo....
 
Uporabniški avatar
reber
Uporabnik
 
Prispevkov: 836
Pridružen: Pe maj 16, 2003 12:12 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a reber So jun 11, 2005 8:13 pm

V prilogi nekaj diod ... tako za lažjo predstavo kaj je kaj ...

In še nekaj, alternator je 3 fazni generator, rotor je v bistvu stalni magnet, in ker je ta magnet elektromagnet, se mu lahko magnetenje spreminja, tako da se s tem regulira napetost. Alternator vsebuje 6 diod zelo močnih, ki so vprešane v ploščo, podobno kot tiste na sliki, s to razliko da so tiste na sliki od švasaparata, ker tistih iz alternatorja nimam pri roki. Na sliki so tudi primerki manjših diod, prva na traku je 0,1A druga je 6A, tretja je 3A, četrta je 1A, potem peta je smd 1A ista kot predhodnja in šesta spet smd ista kor tiste na traku, potem je ena steklena germanijeva točkasta, zelo švoh, potem je ena ploščata 5A usmerniška dioda in tista kovinska na vijak je 25A dioda, in še zadnja je od švasaparata, nekako tako kot tiste v pleh zaprešane, podatka ne vem, so pa verjetno cca 50A.
Hlajenje je tu problem, zato sem za alternatorje 150A in več precej skeptičen, kako to sploh gre. Prej bi trdil da kratkotrajne obremenitve po nekaj sekund da to gre, za stalno obratovanje s takšnim tokom pa nikoli. poleg 6 močnih diod v alternatorju so še 3 švoh diode, običajno 1-3A za vzbujanje ... in prav tiste so črne s črtico.
Slike so v veliki resoluciji, da se sploh kaj vidi ...
Priponke
diode_02.jpg
diode_01.jpg
www.reber.si - www.elektron.si - www.pastir.info
 
VET
Novinec
 
Prispevkov: 411
Pridružen: To okt 05, 2004 1:03 am
Kraj: LJ

Napisal/-a VET So jun 11, 2005 8:55 pm

če boš isku po odpadih glej na kakšnih terencih al pa na takih ki so imel gor montirano kakšno hidravliko (nakladalne rampe, manjša dvigala, ipd. ) ... na take se za pogon vitla in hidravličnih pump daje močnejš alternatorje ;)
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1945
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko So jun 11, 2005 9:23 pm

reber je napisal/-a: poleg 6 močnih diod v alternatorju so še 3 švoh diode, običajno 1-3A za vzbujanje ... in prav tiste so črne s črtico.

lepo napisano!
tle te popravim oz dopolnim!
za vzbujanje imaš 3 diode, ki pa so ponavadi zaprešane v eno ohišje ali pa zalite v eno ohišje , kjer je ena skupna nogica, ostale tri pa grejo vsaka na svoje navitje...

sem pa tudi že videl od iskre alternator, kjer so bile čisto navadne 1N4001 diode (6 komadov) kar neki po čez zlotane, pa nobenih 3 dodatnih za vzbujanje, ampak en kondlc pa ne vem kaj še zraven (že mal pozabu...). spolh ne vem kako točjo je delalo, lahko pa da sem še kaj spregledal...
 
Uporabniški avatar
reber
Uporabnik
 
Prispevkov: 836
Pridružen: Pe maj 16, 2003 12:12 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a reber Ne jun 12, 2005 12:22 pm

Vseh sort alternatorji obstajajo, tudi taki, ki imajo več priključkov za vzbujanje in ločen regulator, po večini pa je regulator kar integriran v nosilec krtačk. Še najboljši so najbolj enostavni alternatorji, ker jih je lažje popravit, pa še manj možnosti za kakšno okvaro je. Po mojem mnenju je najbolj enostaven in najbolj uporaben Bosch-ev sistem.
www.reber.si - www.elektron.si - www.pastir.info
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 14 gostov