Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
pugi405
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1970
Pridružen: Pe okt 11, 2002 4:01 pm

Prosim, a mi razložite?

Napisal/-a pugi405 Sr jun 08, 2005 7:54 pm

Obrnil sem forum že 2X okoli, pa mi še zdej ni jasno kaj pomeni, da so amortizerji dvostranski :shock: - (Monroe Reflex)
Bi bil hvaležen za razlago. Danes sem slišal, da naj bi bili taki zelo trdi :shock: :shock: ......
 
Uporabniški avatar
Eddis
Novinec
 
Prispevkov: 377
Pridružen: Sr feb 02, 2005 12:31 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Eddis Sr jun 08, 2005 7:56 pm

Jst bi tud dodal se eno vprasanjce: Kaj pomeni ce avto ima dvojne diske spredaj in zadaj, kako to deluje?
...ima se - može se, nema se - folira se...
 
Uporabniški avatar
Pro2Type
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 535
Pridružen: Sr okt 29, 2003 4:25 pm
Kraj: Povsod me je dost!

Napisal/-a Pro2Type Sr jun 08, 2005 8:03 pm

Ja kuker jaz vem so to mal boljši amortizerji, ki so polnjeni z oljem tako kot vsi amoritzerji, zraven majo pa še cca 35 bar plina, tako da uravnava trdoto samega amortizerja, in so zelo priporočljivi za znižane avtomobile, in so nekoliko bolj trdi!

Cena pa je tudi temu primerna. Za moj avto CITROEN AX je cena komada 13.000 sit!
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Sr jun 08, 2005 8:06 pm

Eddis je napisal/-a:Jst bi tud dodal se eno vprasanjce: Kaj pomeni ce avto ima dvojne diske spredaj in zadaj, kako to deluje?


dvojni disk pomeni, da ploscice disk zagrabjo iz obeh strani - leve in desne, disk pa ni poln,ampak ima na sredini reze za zrak za boljse hlajenje. Moj golf IV ma spredaj dvojne, zadaj pa enojne.
Slika
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Sr jun 08, 2005 8:33 pm

Mate je napisal/-a:
Eddis je napisal/-a:Jst bi tud dodal se eno vprasanjce: Kaj pomeni ce avto ima dvojne diske spredaj in zadaj, kako to deluje?


dvojni disk pomeni, da ploscice disk zagrabjo iz obeh strani - leve in desne, disk pa ni poln,ampak ima na sredini reze za zrak za boljse hlajenje. Moj golf IV ma spredaj dvojne, zadaj pa enojne.

pol so to t.i. prisilno hlajene zavore????? :oops:
 
Uporabniški avatar
pugi405
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1970
Pridružen: Pe okt 11, 2002 4:01 pm

Napisal/-a pugi405 Sr jun 08, 2005 8:39 pm

Pa še eno vprašanje: Cena, ki jo imajo Monroe Reflex... 13k. Govorim za P405 zadnji amort..... je to cena pri Olef s.p. na komad al par? :oops: :oops: :oops: :oops:
 
Uporabniški avatar
black
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1595
Pridružen: Ne jul 13, 2003 8:50 pm

Napisal/-a black Sr jun 08, 2005 8:45 pm

za info.
Za tipota monroe reflex se bli 54k sit
 
Mustang_Girl
Novinec
 
Prispevkov: 217
Pridružen: Sr jul 31, 2002 6:31 pm
Kraj: Mars

Napisal/-a Mustang_Girl Sr jun 08, 2005 9:13 pm

Za Monroe povprašaj na Parmovi pri Dolinarju. Se da velik zment, v zameno za kakšno rundo pijače ti da šef dober popust. :lol:
 
fiat gt
Novinec
 
Prispevkov: 297
Pridružen: Če jul 29, 2004 11:03 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a fiat gt Sr jun 08, 2005 10:37 pm

Js sem imel to moznost pa sem montiral to na bivsega tipota 2.0 16v...use 4 nove amortizerje monrooe reflex in so bomba..ampak vsaj za tipota so bili dragi,imam pa to sreco ker ima bratranec trgovino z avtodeli..in sem dobil bolj poceni so pa vrhunski
 
VET
Novinec
 
Prispevkov: 411
Pridružen: To okt 05, 2004 1:03 am
Kraj: LJ

Napisal/-a VET Sr jun 08, 2005 11:23 pm

Mate je napisal/-a: dvojni disk pomeni, da ploscice disk zagrabjo iz obeh strani - leve in desne -------

a pol obstajajo tud diski, k jih ploščice zagrabjo sam iz ene strani ?
 
Dekletce
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 39
Pridružen: Po maj 30, 2005 8:48 pm

Napisal/-a Dekletce Če jun 09, 2005 5:29 am

Dvostranski amortizerji, tukaj gre predvsem za to da prijemajo v obe smeri, namreč ko recimo zapelješ čez "jamo" ne prime samo na eno stran, pač pa na spodnjo in zgornjo stran blaži. Namreč boljše blaženje..
Pri dvojnih diskih, pa bi rekla defenitivno gre za boljšo varnost pri samem avtomobilu.
 
Uporabniški avatar
Miholl
Uporabnik
 
Prispevkov: 862
Pridružen: Pe okt 01, 2004 4:32 pm
Kraj: Long Melford, Suffolk, England

Napisal/-a Miholl Če jun 09, 2005 6:22 am

Gen|uS je napisal/-a:
Mate je napisal/-a:
Eddis je napisal/-a:Jst bi tud dodal se eno vprasanjce: Kaj pomeni ce avto ima dvojne diske spredaj in zadaj, kako to deluje?


dvojni disk pomeni, da ploscice disk zagrabjo iz obeh strani - leve in desne, disk pa ni poln,ampak ima na sredini reze za zrak za boljse hlajenje. Moj golf IV ma spredaj dvojne, zadaj pa enojne.

pol so to t.i. prisilno hlajene zavore????? :oops:


Ja t "dvojni diski" k majo luft na sred so prisilno hlajeni da.

To da pa na disk prtiska ploščica sam z ene strani pa pomen da k bremzaš jih sam z ene strani skp tišči, zato se tut ploščice pr teh sistemih na eni strani bol obrabijo kot na drugi
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če jun 09, 2005 6:45 am

No jst mam od včeraj amortizerje od kayabe - stane komad 16.600 sit, ampak so polnjeni samo s plinom - so pa tudi dvostranski, tko da blažijo res dobr.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Če jun 09, 2005 7:27 am

Gelde diskov se tole: kljub temu, da so moji potem menda prisilno hlajeni je tega hlajenja se vedno premal za kaksno bolj sportno voznjo - na mobikrogu so bili diski po treh krogih ze posteno vroci, po stirih pa so ze smrdeli. (en krog pa traja priblizno 1.20 - 1.30 minute)

Glede telih amortizerjev mi pa nekaj ni jasno. A niso potem vsi amortizerji dvostranski. Ze iz samega principa delovanja...batek z luknico in olje ki se pocasi pretaka v eno in drugo stran. Pri montazi svojih amortizerjev (od Amortizerja) sem se malo igral z enim... in bremza v obe smeri.
Slika
 
Uporabniški avatar
Asterix
Uporabnik
 
Prispevkov: 1385
Pridružen: To nov 26, 2002 10:11 am

Napisal/-a Asterix Če jun 09, 2005 7:35 am

Na tem forumu je pisalo, da monroe reflex amortizer ob voznji cez luknjo zrak ven spusti, ker navadni pocasneje reagirajo, tale pa hitreje.
Kadim Lord, vozim Ford, v Avstriji mešam mord.
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR Če jun 09, 2005 7:50 am

Bom jst oboje razložil.


Dvostranski amortizer je tisti, ki ima različno močno blaženje ko ga stiska od takrat ko gre narazen. To pomeni, da je amortizer lažje raztegniti kot pa stisniti. Priporočen je za spuščene avte zato ker tak amortizer do neke mere pomaga vzmeti. Uporaba je še posebej priporočljiva pri avtih ki imajo torzije, ker se le ta ob prestavljanju (spuščanju avta) ne otrdi.

Vsi amortizerji so polnjeni z oljem. Razlika med plinskimi in navadnimi je v tem, da imajo plinski to olje pod pritiskom, ki ga ustvarijo z plinom. Seveda je potem tudi plin v amortizerju stisljiv, kar očitno poboljša lastnosti amortizerja.



Dvojni diski = ventilirani diski.

To da se tudi taki diski pregrejejo pa ni nič čudnega, še posebi ko se voziš po Mobikrogu. Ponavadi je problem v dovodu zraka in slabih platiščih.

Primer Clio '96 z 15" OZ Superlagera platiščim nima nikakršnega problema z pregrevanjem bremz, ker že samo platišče poskrbi da se odvečna toplota odvede kakor treba.
Isti avto z jeklenimi 13" platišči kaj hitro izgubi zaviralno moč zaradi pregrevanja bremz.

Problem pri pojemanju bremz, je tudi olje ki pri visokih temperaturah zavre. Pri tem se sprosti plin, ki je pa zelo dobro slisljiv, posledično pa pedal postane mehak oz. pade v prazno.


O.K. Dost sm pisal :D , če je še kej nejasno, pa kr vprašite.
http://www.raceland.si
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR Če jun 09, 2005 7:53 am

Še to:

Monroe Reflex je amortizer, ki ima progreziven način delovanja. Ob manjših obremenitvah je trd (vožnja čez ovinke), v primeru ko pa pride do večje obremenitve (jama) pa amortizer "popusti" in postane mehkejši tako da lahko obesa pobere neravnino.
http://www.raceland.si
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če jun 09, 2005 8:15 am

Jst sm včeri kupu Kayaba EXCEL-G twin tube in so plinski - zadeva res dobr dela.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR Če jun 09, 2005 8:21 am

nebivedu je napisal/-a:Jst sm včeri kupu Kayaba EXCEL-G twin tube in so plinski - zadeva res dobr dela.

Slika

http://www.kyb.co.jp/shock/products/330000.html


Tam ko piše multi lip oil seal, to pomeni da je v amortizerju olje.
http://www.raceland.si
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če jun 09, 2005 8:31 am

Jap poleg olja pa še N2 plin(nitrous). Pa ni tak - za terenca pride oblika mal drugačn - tu ene dodatke ma, ker je za večje obremenitve.
Tale bo taprav - gledat moraš twin tube.
Slika
Old subarus never die, they just get faster!
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 14 gostov