Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
swifthead
Novinec
 
Prispevkov: 335
Pridružen: Po sep 20, 2004 4:39 pm
Kraj: Ljubljana

Dvotaktniki v avtih!!!

Napisal/-a swifthead Pe jun 24, 2005 2:40 pm

Mene pa zanima če ma kdo kšn filmcek k so avti predelani na 2taktni motor!!!

Skoda da je ta motor zaradi porabe in onesnazevanja izlocen saj je res zelo sporten po zasnovi in predstavlite si da naredijo V12 6.0L dvotaktnik in ga dajo v Lamborghinija, kwa bi to delal!!!
Mislm nevem zakva pr čolnih je lohka (tut taki k majo 8,1L V8 Mercruiser, kr poglejte si izvenkrmne) kako ne gre v avte, pa majo že tehnologijo vbrizga in nevemkva vse na izpuhu!!
Firma ORBITAL iz Avstralije je celo naredila prototipe k se obnesejo!!!

Dobre lastnosti: velika specifična moč (u izi čez 100KM/L prostornine), poceni izdelava, trpežnost, manj vrtečih delov (ni ventilov in odmičnih gredi), izredno lahek (manj delov...), lahko vzdrzevanje, nekomplicirana popravila, miren tek (še enkrat več delovnih taktov) torej se 4valjnik obnaša kot V8.....ful stvari v glavnem ZA

Slbe lastnosti: hrupnost (dons majo že take dušilce), poraba (bla včasih huda zdj pa EFI in poraba olja le 1L na 500KM -ne pozabte mešance namreč) in onesnaževanje (so tut že zrihtal z katalizatorji in EFI vbrizgom)...

V glavnem lohka bi ga mel saj za Športne avte k zato je idealen in teh je najmanj.. LP
Slika
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Pe jun 24, 2005 6:16 pm

Tut serijski avti so blili že dvotaktni in sicer Trabant(2 cilindra), pa DKW 1000S(4 cilindri, okol leta '55 se mi zdi :oops: ).

Osnaževanje ostaja problem, ker izgoreno olje težko dobro prečistiš.

Aja pa 4 valjnik se ne more nikol obnašat kot V8, ker je "ritem" vžiga precej drugačen. V8 nima toliko tresljajev ker so bolj na gosto razporejeni vžigi itd.
Slika
 
Uporabniški avatar
albin
Novinec
 
Prispevkov: 103
Pridružen: Če sep 09, 2004 9:01 am
Kraj: stajerska

Napisal/-a albin Pe jun 24, 2005 6:47 pm

swifthead je napisu prednost : trpežnost, miren tek, lahko vzdrzevanje :ne

Men se zdi da to ni tak
če pogledas 2 taktna motorna kolesa pa 4 taktna je velika razlika.

lahko vzdrzevanje: pogostejši servisi
miren tek: niti pod razno, dvotaktnik vleče pod obrati in zlo neenakomerno, tud prosti tek ni tak miren kot pr 4 taktnem
trpežnost: to pa še najman, življenjska doba 4 taktnega motorja je občutno daljša kot 2 taktnega
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Pe jun 24, 2005 6:53 pm

Še mal dodam kar je začel albin: 2taktnik ima preveč "grdo" krivuljo. Najprej ni nič, potem v visokih obratih ponori. To velja za navite stroje. Zato jih je težko vozt, navora nimajo preveč, izkoristek je razmeroma slab. Treba je pazt na mešanco, drugač hitr ribne...

Sej so jih že mel za dirkat, že v 60tih, pa pol spet v 80tih in 90tih v seriji Moto grand Prix, vsi poznamo 500ccm in njihove legende. Sej jih majo še zmeri v nižjih klasah.
Slika
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 Pe jun 24, 2005 7:04 pm

Mick Jerry je napisal/-a: V8 nima toliko tresljajev ker so bolj na gosto razporejeni vžigi itd.


Ne bo držalo da ima v8 bolj na gosto razporejene vžige.
Štiritaktni motor da iskro na vsaki drugi obrat glavne gredi (se pravi pri osemvaljniku dve iskri v enem obratu ker je 8 cilindrov)

Dvotaktni motor da iskro na vsak obrat glavne gredi (se pravi isto dve iskri v enem obratu pr tirih cilindrih)

Drugače so pa bile tudi ford fieste orbital z dvotaktnim motorjem.
Jaz se ne bi branil kakega 2.0 štirivaljnika z štirimi dellorto vplinjači in kakimi 300KM pri vsaj 12000 rpm.
Si predstavljate tuning potencial, brušenje kanalov večje šobe za gorivo skoraj tako kot da bi moped friziral :D
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
zlabon
Novinec
 
Prispevkov: 443
Pridružen: To dec 21, 2004 5:07 pm

Napisal/-a zlabon Pe jun 24, 2005 7:30 pm

se kr strinjam z albinom...
še jaz ko bom sedaj motor kupoval (125) bom verjetno na 4-t gledu. kljub manjši moči.
sam se pa velik lepše furajo, dost cenej te pride vzdrževanje, bencin... 4-t ne crkavajo kr tko....
 
Uporabniški avatar
maniac
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Če avg 08, 2002 4:44 pm

Napisal/-a maniac Pe jun 24, 2005 8:02 pm

to je res, amapak filling ko nažgeš v obrate 2takterja je pa nekaj posebnega!!!
(govorim o motorjih)

aja, pa varburg je bil tud 2 takter!

lp
 
Uporabniški avatar
zlabon
Novinec
 
Prispevkov: 443
Pridružen: To dec 21, 2004 5:07 pm

Napisal/-a zlabon Pe jun 24, 2005 8:07 pm

ja ubistvu je res, sam maš pa več dela z šaltanjem, medtem ko je 4-t dobr prožen čez cel območje vrtljajev in se vsaj men dost lepš fura....
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Pe jun 24, 2005 8:27 pm

ja kar se tiče izven krmnih motorjev - 2t bodo baje zarad normativov nehal delat do 2007
 
Maxx
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 597
Pridružen: Po jan 10, 2005 9:04 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a Maxx Pe jun 24, 2005 8:33 pm

Meni je tud všeč zvok nad 12k obrati sam 4t imajo tud hud zvok(športni motorji)
 
Uporabniški avatar
McFly
Novinec
 
Prispevkov: 377
Pridružen: To maj 31, 2005 3:40 pm
Kraj: blizu ceste

Napisal/-a McFly Pe jun 24, 2005 8:51 pm

Sam 125 pa nikoli 4taktne!!
Sej ne rečem, čim je enkrat kubikaža od 250 gor, pol nej bo 4 taktna, sam pr 125 pa...če že imaš dovolj denarja za nakup 125 (najbolj precenjen razred (v mislih mam aprilio rs)), boš pa je še dal toliko noter da bo ves čas gladko laufala in 125 je narjena zato da je 2taktna

oprostite za offtopic, pa uoam da me razumete :oops:
mess with the best, die like the rest
luks lajk it kut flay
 
Uporabniški avatar
zlabon
Novinec
 
Prispevkov: 443
Pridružen: To dec 21, 2004 5:07 pm

Napisal/-a zlabon Pe jun 24, 2005 8:55 pm

ma sej še nevem točn. ciljal sem na 4-t enduro, če se bom pa za 2-t odloču mam pa že DT125 ogledano 8)

ups, offtopic, pardon me :P
 
Uporabniški avatar
swifthead
Novinec
 
Prispevkov: 335
Pridružen: Po sep 20, 2004 4:39 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a swifthead Po jun 27, 2005 11:38 am

Ja tocn tko kt sm reku: 4valjni dvotaktnik ima tako pogoste delovne taktne kot stiritaktn V8!!!to sm preveru v knjigah pa cist jasn je!!!pa ne primerjat enovaljnike in zvok k pomojm ksn V6 3.0 dvotaktnik bi imeu tok ubijalski zvok!!!! mislm to dt v lahk avto bi sekal!!

Par primerov sportnikov v razlicnih klasah:
1. Honda Civic 2T (2.0L 4inline , 300km)
2.BMW M3 ( 3.6L V6 450km)
3.Dodge Viper ( 8.0L V10 650KM)

si predstavlate zvok in ostalo sploh!!!!Lp
Slika
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Po jun 27, 2005 11:44 am

Ti pa imaš domišlijo :noro
Poraba liter na 500km je zate mal? Poraba bencina ki je glih enkrat večja kot pri štiritaktnikih je tudi poceni vzdrževanje? Ne ga srat no :? In to, da ima pri vsaj malo večji moči o katerih sanjaš ti grozno krivuljo moči in navora, poleg tega pa vsaj pri motorjih zahteva generalno popravilo vsaj vsake 20k km...ne bo šlo

P.S M3 pa V6...odlično :roll:
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
darky
Novinec
 
Prispevkov: 100
Pridružen: Po maj 19, 2003 9:39 pm

Napisal/-a darky Po jun 27, 2005 12:34 pm

Hm...kje naj začnem.
Recimo, da sta edini prednosti 2T motorja večja specifična moč in predvsem preprostejša zasnova (kar za sabo potegne manjše dimenzije in manjšo maso). Vse ostalo pa so samo minusi.
Onesnažujejo do te mere, da postajajo celo prepovedani. Tudi vsi možni katalizatorji bolj malo pomagajo, glede na to, da je v izpuhu zajetna količina olja. Izkoristek je občutno slabši kakor pri 4T motorju (pa še ta nima nevemkako dobrega). Delovnih takotv je 2x toliko in poraba goriva ravno tako, moči pa ni 2x več. Zaradi same zasnove ima velike tažave s polnjenjem in praznjenjem valja. Ali ne uspe iztisniti ven izpušne pline, ali pa poleg njih meče v izpuh sorazmeroma veliko količino goriva skupaj z izpušnimi plini.
Minusov je toliko, da jih lahko naštevamo cel dan.

Mimogrede...2T spet zaradi zasnove skoraj nič ne pripomore k zaustavljanju vozila ko odvzamemo plin. Posledično bi dokaj hitro uničili zavore, ker bi to bil edini način zaviranja. Podobno kakor z rotacijskim motorjem.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 18 gostov