Napisal/-a vazman Sr jul 06, 2005 12:14 pm
sem glih pred kakšnim dnevom videl novo faceliftano Florido inn BG registracije. No na videz še ne zgleda slaba, samo tista pred cca 3-4 leti, ki še ni bila prenovljena katero sem gledal na zagrebškem salonu je bila živa polomija. Meglena plastika pred števci.. sedeži... mmm no ja ne vem kaj bi rekel, sicer pa v takšnh razmerah v kakršnih je tovarna z po nekaj izdelanimi vozili na leto, kakčni 2 leti nazaj cca 7000 je to povsem razumljivo(čisto po nesreči sem nekje pred časom žasledil nek podoben podatek, upam da drži). Pred nekaj leti jim je nato sesipal tovarno...
Tako da tudi visoka cena avtomobila razumljiva, tam nekje okoli Lade Desetke, s tem da je lada meprimerno kvalitetnejša, izdelajo pa jih tudi neprimerno več(v vseh tovarnah blizu miljona letno).
Dokler zastave ne bo nihče resno vzel v roke, bodo verjetno izdelovali to kar izdelujejo v nekaj 1000 primerkih dokler pač bodo, ker s takšnimi kapicitetami in modeli nimajo kakšne resne možnosti za nadaljni razvoj. Je pa res, da tudi nikoli niso naredili nevem kako usopljivo veliko avtomobilov, tudi v najboljših časih pomoje niso veliko presegli movomeškega revoza po št. letno izdelanih cliov danes.
O prihodnositi te tovarne in o sodelovanju ali prevzemu s strani kakšnega
velikega proizvajalca avtomobilov je bilo že kar nekaj ugibanj, mogoče malo manj znana tudi ta, da se naj bi tam okrog 2002 pogovarjali celo z Lado o izdelavi modelov družine desetka- Lada 110,112,111, za evropski trg.
lastnik:
Lada Vesta 1.6 16v (2017, od 8/2019 - )
Opel Astra classic F 1.6 16V (2001, od 12/2015-9/2019)
Lada 111 1.5 (2001, od 7/2012-12/2015)
Škoda Felicia 1.3 -(1999, od 1/2012-7/2012)
Lada 111 1,5 (2001, od 1/2003-1/2012)
Lada 1500 SL- (1979) oldtimer s certifikatom (od 8/2007-)
Lada Riva 1600 (1985) oldtimer s certifikatom (od 10/2014-)