Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
teksas
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: So apr 24, 2004 9:02 pm

renault 5 gt turbo

Napisal/-a teksas To jul 12, 2005 3:18 pm

zanima me če kdo mogoče ve , ali ja za turbo motor pametno zmanšati kompriski prostor
med glavo in bati?
Ali ima mogoče kdo kskšno litareturo o perdelavi teh motorjev? se ze v naprej zahvaljujem.
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi To jul 12, 2005 3:23 pm

A da bi povečal kompresijo? Mislim da nima smisla zvečevat kompresije, sicer pa to lahko narediš z brušenjem glave ali drugimi bati. Pri turbo motorju so tudi drugi triki za navitje.

Več bo povedal kak Nebivedu, ki se je s tem profi ukvarjal ;)
Zadnjič spremenil Pugi, dne Sr jul 13, 2005 11:34 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Slika
 
Uporabniški avatar
Turbobitch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 756
Pridružen: Po okt 04, 2004 10:18 am
Kraj: Prvi levi sedež 5ke GTT

Napisal/-a Turbobitch To jul 12, 2005 3:50 pm

Bolj je da maš manjšo kompresijo. Daš kovinsko dihtngo in to je to.
Slika
Ne mene krivit za Mobisux, če maš pa probleme pa sam prtiski prekliči.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr jul 13, 2005 6:36 am

Kompresijo moraš imeti 7.8 : 1, če jo boš mel več, ti bo glavo dvignl, če nisi zamenjal vijakov. Dobit moraš še enkrat močnejše vijake, ker ti pokajo ob preveliki sili.
Old subarus never die, they just get faster!
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 16 gostov