Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
bel
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Če jul 28, 2005 6:57 pm

Preprosto vprašanje - preprost odgovor ?

Napisal/-a bel Če jul 28, 2005 7:07 pm

Najprej bi seveda pohvlalil vaš forum

Ker sem dokaj nov glede avtov pa imam nekaj začetniških vprašanj.

1.Kolesa pri avtomobilu: katera dimenzija koles je najboljša gledano na najboljše pospeške,končno hitrost,lega,porabo,obrabo,...?ali je odvisno od posameznega avtomobila kakšne ima serijska kolesa?ali...
2.Lita platišča prednosti,slabosti?
3.Kaj se pridobi,izgubi z nižanjem avtomobila?
 
Uporabniški avatar
perko84
Uporabnik
 
Prispevkov: 1160
Pridružen: Po mar 28, 2005 6:03 pm
Kraj: malo tu, malo tam

Re: Preprosto vprašanje - preprost odgovor ?

Napisal/-a perko84 Če jul 28, 2005 7:13 pm

bel je napisal/-a:Najprej bi seveda pohvlalil vaš forum

Ker sem dokaj nov glede avtov pa imam nekaj začetniških vprašanj.

1.Kolesa pri avtomobilu: katera dimenzija koles je najboljša gledano na najboljše pospeške,končno hitrost,lega,porabo,obrabo,...?ali je odvisno od posameznega avtomobila kakšne ima serijska kolesa?ali...
2.Lita platišča prednosti,slabosti?
3.Kaj se pridobi,izgubi z nižanjem avtomobila?


1.manjše oz. ožje gume pomenijo boljše pospeške, manjšo porabo, posledično pa slabšo lego na cesti, in končno hitrost (se zveča)
2. Lita platišča, kolikor jst vem pripomorejo predvsem k izgledu avtomobila, so pa težja od navadnih kovinskih platišč, zato je pospeševanje z le-temi za spoznanje slabše. Izjema so platišča iz ostalih materialov.
3. Nižanje: če avto znižaš s kompletnim podvozjem (amortizerji, fedri, blažilci), se lega na cesti neprimerno izboljša, če avto znižaš samo s fedri se lega bistveno ne izboljša, pridobiš pa na guncanju in neudobni vožnji čez najmanjše kamenčke in napake v cesti, ter seveda z bolj športni izgled avta. Prav tako je z nizkim avtom skoraj nemogoče avto parkirati na kakšen višji pločnik ali kaj drugega.

Pomoje da sm še dost spustu, pa me naj ostali dopolnijo ;)
Zadnjič spremenil perko84, dne Če jul 28, 2005 7:16 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
FireSTORM
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2098
Pridružen: Sr jun 09, 2004 7:06 pm
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a FireSTORM Če jul 28, 2005 7:14 pm

1. dimenzija primerna za najmanšo obrabo?
maš lahko gumo 500 ali pa 50 bo poraba še vedno ista če guma ne bo dobro nacentrirana
dimenzija čim bol široka in čim bol taka da se lepi na cesto
seveda je odvisno od posameznega avta, ne moreš na avto ki je prej mel 155 gume dat gor 295
2. lita platišča, d0h...aluminij...lažje so pa še lepše zgledajo
3. nižanje oz zamenjava podvozja z športnim, nižji in lepši izgled avta, bolša lega
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Če jul 28, 2005 7:15 pm

priporočil bi ti da si za začetek malce uporabiš iskanje,ter prebereš stare teme in kar te bo še potem zanimalo,vpraši...ker je blo že precej o tem povedanega,samo poišči malo.
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
perko84
Uporabnik
 
Prispevkov: 1160
Pridružen: Po mar 28, 2005 6:03 pm
Kraj: malo tu, malo tam

Napisal/-a perko84 Če jul 28, 2005 7:18 pm

FireSTORM je napisal/-a:1. dimenzija primerna za najmanšo obrabo?
maš lahko gumo 500 ali pa 50 bo poraba še vedno ista če guma ne bo dobro nacentrirana
dimenzija čim bol široka in čim bol taka da se lepi na cesto
seveda je odvisno od posameznega avta, ne moreš na avto ki je prej mel 155 gume dat gor 295
2. lita platišča, d0h...aluminij...lažje so pa še lepše zgledajo
3. nižanje oz zamenjava podvozja z športnim, nižji in lepši izgled avta, bolša lega


lita platišča zihr niso lažja. Načeloma kot material je aluminij lažji vendar so platišča(lita) tosti bolj zapolnjena in so zato v primerjavi z serijskimi kovinskimi platišči rahlo težja.
Pa poraba bo z ožjo gumo logično malo manjša, saj je tudi trenje manjše ;)
 
Uporabniški avatar
FireSTORM
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2098
Pridružen: Sr jun 09, 2004 7:06 pm
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a FireSTORM Če jul 28, 2005 7:22 pm

ja...sem se zmotil
se opravičujem

sam z ožjo gumo nebo boljši pospešek
razlog si že sam napisal
manjšo trenje
 
Uporabniški avatar
FireSTORM
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2098
Pridružen: Sr jun 09, 2004 7:06 pm
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a FireSTORM Če jul 28, 2005 7:33 pm

ja potem se lahko učinki stylinga najprej izenačijo z rahlim tuningom in kasneje z močno pridobitvijo z močnim tuningom ;)
 
Uporabniški avatar
ANJCI
TÜV ekspertinja
 
Prispevkov: 1376
Pridružen: So jun 18, 2005 5:45 pm

Napisal/-a ANJCI Če jul 28, 2005 8:12 pm

Vsekakor je najboljša dimenzija koles tista, katero predpiše proizvajalec vozila.Itak imaš v homologacijskem kartonu vpisanih par dimenzij....Proizvajalci pnevmatik svetujejo pri normalnem - beri brez original športnega podvozja - vozilu da je najboljša vožnja - beri udobnost, poraba itd ...ena dimenzija večja od originala.Primer da imaš 195/65r15 naj bi bila najboljša zamenjava 205/55r16 ...
Alu platišča imajo kar nekaj prednosti... aluminij ni samo lepotni okrasek kot temu pravite ampak je pomemben faktor pri bremzah ;) aluminij odlično in hitreje odvaja toploto bremz od normalnih jeklenih platišč.Res da je alu felten par vrst - navaden aluminij feltna, kovana alu feltna ( AUDI,VW,MB itd prva vgradnja ) , valčkan ali vlečen aluminij - to so eno, dvo ali trodelna platišča katera so tudi najdražja ampak njihov namen je odvajanje toplote ...in na koncu še izgled vozila ... ;)

Z znižanjem avta pridobiš lego na cestišču , zgubiš pa udobje med vožnjo ...
Seveda če kupiš dobre fedre in ne samo toliko da avto zgleda dobr... :shock:
 
bel
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Če jul 28, 2005 6:57 pm

Napisal/-a bel Če jul 28, 2005 8:17 pm

kako pa je z zavornimi diski če daš 1 colo ali 2 večja kolesa?
 
Uporabniški avatar
FireSTORM
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2098
Pridružen: Sr jun 09, 2004 7:06 pm
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a FireSTORM Če jul 28, 2005 8:48 pm

saj če daš večjo feltno moreš dat potem manjšo gumo da ti sploh not paše v blatnik
nič se ne spremeni glede bremzanja
bremze se menjajo ko maš nek hud tuning
 
Uporabniški avatar
diablo_
Novinec
 
Prispevkov: 138
Pridružen: To jun 21, 2005 12:46 pm
Kraj: www.vozimvolvo.si

Napisal/-a diablo_ Če jul 28, 2005 9:28 pm

bel

Priporocam, da najprej poves kater avto imas in kaj imas v mislih delat z njim. Tako bo nase svetovanje veliko lazje ;)
 
Uporabniški avatar
DognerDJ
Novinec
 
Prispevkov: 157
Pridružen: To jun 28, 2005 4:57 pm
Kraj: Maribor

Re: Preprosto vprašanje - preprost odgovor ?

Napisal/-a DognerDJ Pe jul 29, 2005 1:51 pm

bel je napisal/-a:Najprej bi seveda pohvlalil vaš forum

Ker sem dokaj nov glede avtov pa imam nekaj začetniških vprašanj.

1.Kolesa pri avtomobilu: katera dimenzija koles je najboljša gledano na najboljše pospeške,končno hitrost,lega,porabo,obrabo,...?ali je odvisno od posameznega avtomobila kakšne ima serijska kolesa?ali...
2.Lita platišča prednosti,slabosti?
3.Kaj se pridobi,izgubi z nižanjem avtomobila?


:DDD
Renault Megan 2 Ai Edition
 
Uporabniški avatar
Pirček
Novinec
 
Prispevkov: 317
Pridružen: Pe dec 12, 2003 7:26 am
Kraj: LJUBLJANA

Re: Preprosto vprašanje - preprost odgovor ?

Napisal/-a Pirček Pe jul 29, 2005 2:11 pm

DognerDJ je napisal/-a:
bel je napisal/-a:Najprej bi seveda pohvlalil vaš forum

Ker sem dokaj nov glede avtov pa imam nekaj začetniških vprašanj.

1.Kolesa pri avtomobilu: katera dimenzija koles je najboljša gledano na najboljše pospeške,končno hitrost,lega,porabo,obrabo,...?ali je odvisno od posameznega avtomobila kakšne ima serijska kolesa?ali...
2.Lita platišča prednosti,slabosti?
3.Kaj se pridobi,izgubi z nižanjem avtomobila?


:DDD


off topic: no, to pa je komentar, oz. pomoč :?


on topic:sej so ti že zgoraj dovolj povedali!
:P
Beam me up, Scottie!!
Slika
Slika
Zvestoba do roba!!
 
bel
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Če jul 28, 2005 6:57 pm

Napisal/-a bel Pe jul 29, 2005 2:20 pm

npr. da imaš kolesa za 2 coli večje od serijskih in se ti ena od teh gum predere in moreš zamenjat z rezervno ki je za 2 coli manjša od ostalih kaj naredit takrat?
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Pe jul 29, 2005 2:31 pm

bel je napisal/-a:npr. da imaš kolesa za 2 coli večje od serijskih in se ti ena od teh gum predere in moreš zamenjat z rezervno ki je za 2 coli manjša od ostalih kaj naredit takrat?


Enkrat so ti že povedali da obseg originalnega kolesa ni nič manjši kot 2coli večjega ki bi ga rad napopal na avto. Če je feltna 2 coli večja, je pa guma toliko nižja, da je obseg celotnega kolesa enak. Malo bolj beri poste pa bo.
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
CockroaC
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3538
Pridružen: So okt 25, 2003 8:43 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a CockroaC Pe jul 29, 2005 6:40 pm

15" alu je siher lažja od 15" jeklenega edino če vzameš nekek čungalunga alu felne.Samo problem je v tem ker nihce (razne enih par talentov) ne da gor istega platišča ampak vsaj kako colo al pa dve večjega tukaj pa se že situacija spremeni.
Slika
 
Uporabniški avatar
DognerDJ
Novinec
 
Prispevkov: 157
Pridružen: To jun 28, 2005 4:57 pm
Kraj: Maribor

Re: Preprosto vprašanje - preprost odgovor ?

Napisal/-a DognerDJ So jul 30, 2005 8:52 am

P406 je napisal/-a:
DognerDJ je napisal/-a:
bel je napisal/-a:Najprej bi seveda pohvlalil vaš forum

Ker sem dokaj nov glede avtov pa imam nekaj začetniških vprašanj.

1.Kolesa pri avtomobilu: katera dimenzija koles je najboljša gledano na najboljše pospeške,končno hitrost,lega,porabo,obrabo,...?ali je odvisno od posameznega avtomobila kakšne ima serijska kolesa?ali...
2.Lita platišča prednosti,slabosti?
3.Kaj se pridobi,izgubi z nižanjem avtomobila?


:DDD


off topic: no, to pa je komentar, oz. pomoč :?


on topic:sej so ti že zgoraj dovolj povedali!
:P


offtopic: vse je že bilo milijonkrat napisano , poleg tega pa je še naslov neprimeren !
Renault Megan 2 Ai Edition
 
Uporabniški avatar
FireSTORM
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2098
Pridružen: Sr jun 09, 2004 7:06 pm
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a FireSTORM So jul 30, 2005 5:51 pm

bel je napisal/-a:npr. da imaš kolesa za 2 coli večje od serijskih in se ti ena od teh gum predere in moreš zamenjat z rezervno ki je za 2 coli manjša od ostalih kaj naredit takrat?


še vedno ne štekaš

poglej maš naprimer 15 col felne in logično na njej 15 col gume z robom visokim naprimer 10cm
in rob gume ti seže do konca blatnika

potem daš gor 17 col felne in logično tudi 17 col gume, zdaj pa če imaš dovol logike bo guma morala imeti manjši rob kot 10cm ali ne?
ker če bo enak ali večji kam boš potem gumo dal? v pritljažnik?

obseg kolesa se nebo drastično povečal ali zmanjšal če daš večje feltne gor
tako da ni problema z rezervo(sicer je pa rezerva samo do servisa in potem nazaj tista guma gor)

P.S: glede na to kaka vprašanja postavlaš bi ti dal 12 let...pojdi raje igrat nfsu :roll:
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Ne jul 31, 2005 12:13 am

cist odvisno je od tega, zakaj avto rabis.

ce rabis res dobro lego na cesti in nezmoznost parkiranja na mnogo placih, pol dej nizat in trsat podvozje, gor vrz ene 17" feltne z ustrezno sirokimi gumami.
tle mors vedt se to, da se to "splaca" delat na avtomobilu k ma neko zaledje in je masina res sposobna spravt skupi tok moci, da ti bo ta extra grip prisel prav. sicer je res da gre to tut v prid stylingu, sam vseen js nebi zrtvoval vseh mogocih parkingov samo na racun izgleda. ce je se pod pokrovom kksn venom, pol bi se pa ze nekak odreku parkplacom :D

ce hoces pa samo, da avto malenkost lepse zgleda in, da bos se zmer lahk na plocnik zapelu 15kmh brez hujsih posledic, pol pa pust colazo in podvozje isto, pa sam kksne lepe feltne nabav in bos gor lahk dal se obstojece gume.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov