Pa še to, ko sem jaz takrat, ne vem več kdaj je to bilo, montiral kljuko na formana, sem šel na tehničnega (takrat je bilo to še malo bolj enostavno kot sedaj) in pravi uni na tehničnem: tale kljuka pa ne bo ta prava, nima tiste tablce da ima atest pa to .... ja no, paravim, je pač padla dol, ane .... in pravi da ne bo nič .... jaz pa domu in k fotru k ma felicijo tut in vzamem bormašino pa nete povrtam in tablco dol in jo prinetam na mojo kljuko in na tehničnga ... a je zdej u redu, pravim .... uni pa: ja zdej je pa dobr, pa je na tablci pisalo felicija avto pa forman ... :P potem pa spet tablco dol pa fotru na kljuko nazaj prnetat, jest jo nism več rabu, samo da je v prometni bilo vpisano
Iz tega sledi, da bi tut dons na avto montirov karkol, samo da maš papirje, unim se tko al tko ne lub nč gledat... teb je pa tko važn da je kljuka funkcionalna in da ne bo padla čez 5 km dol ampak da boš lahko peljal tistih 500 kil al pa še kej več
Aja, tisto kljuko k jo mam od felicije bi sicer montirov na ženino felicijo, samo nimam papirjev za kljuko, čeprav je kljuka ta prava, tko da, če ma kdo papirje za kljuko za felicijo, .....

..... bi rabu da bi naredu homologacijo, potem ko montiram kljuko, če pa papirjev ne dobim, jo pač ne bom montiral.
No ja, al pa jo sploh ne bom, sej jo itak ne rabim, ampak za vsak slučaj, k jo že glih mam ..... sej jo mam na octaviji da zapnem prikolco, ampak če bi jo imu pa še na feliciji, bi pa raje s felicijo vlaču prikolco ... tistih parkrat na leto.