predvsem pa razlike V8 in 8V;; W12 itd..
Hvala že vnaprej!

.::GTR:]
[quote="Mick Jerry je napisal/-a:
Torej če je V pred številko, potem označuje število valjev, če je za številko, potem označuje število skupnih ventilov.
Mick Jerry je napisal/-a:Hmm... pa poskusmo a ne.
Torej če je V pred številko, potem označuje število valjev, če je za številko, potem označuje število skupnih ventilov.
V8- osemvaljni motor, pri katerem so cilindri ali valji postavljeni v obliki črke V. v vsakem kraku so torej 4 clindri.
8V- motor ima 8 ventilov, torej po dva ventila nad vsakm cilindrom.
W12- edini za katerega se zdele spomnim da ima takšno oznako, je Vollkswagen. Torej gre za 12 valjni motor, ki je sestavljen( konstrukcijska osnova zanj) iz dve VR6 motorjev. To je motor z zelo majhnim kotom med vrstami vlajev, torej samo 15 stopinj in ne 60 kolikor je v navadi za V6. Tako ima tudi V12 tako majhen kot med vrstami(linijami) valjev.
Posplođševanje glede porabe: načeloma naj bi bilo tako, tudi to je eden od razlogov zaradi katerih so šle firme na šestnajst ventilsko tehniko. Ni pa nujno. Tudi nekateri 8v motorji so varčni in celo na novo so jih sedaj začeli uporabljati, bolje rečeno na novo so ga skonstruirali( novi Fiat Punto).
Več valjni motor ima manj vibracij ker je presledek med posameznimi eksplozijami v motorju manjši kot pri manj valjnem motorju. Za primer: štiritaktni enovaljni motor ima delovni takt(eksplozija) na dva obrata glavne gredi( recimo motor BMW F 650 ali Yamaha Xt660). Štirivaljni štiritaktni motor ima delovni takt vsak obrat glavne oz. ročične gredi. In tako naprej... Torej več ko je valjev, bolše je z vidika vibracij. In tako res lahko stoji kovanec na motorju. Sicer pa to ni nič novga. Kovanec je stal že na Rolls Roycovi V12 mašini v modelu Silver Ghost( btw: najbolši Rolls do sedaj) že v 30. letih prejšnega stoletja.
Povej če hočeš čiste osnove.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov