Kje si to prebral?? Na starodobik.net? Lej, dejmo nardit eno ločnico tuki... Če si začel temo o hot-rodih, potem se dajmo o tem pogovarjat... Starodobniki oz. kot jih priljubljeno imenujemo "oldtimerji" namreč s hot rodi nimajo veliko skupnega...
V 3. odstavku 194. čl. ZVCP-1 imaš določilo, ki opredeljuje starodobno vozilo (oldtimer):
(3) Starodobno vozilo je mehanično gnano vozilo, izdelano pred več kot petindvajsetimi leti, ohranjeno in tehnično vzdrževano v zgodovinsko pravilnem stanju, za katerega skrbi oseba ali organizacija, in se ga zaradi njegovega zgodovinskega in tehničnega pomena praviloma ne uporablja za vsakodnevne prevoze. Ministrstvo, pristojno za homologacijo vozil, izda odločbo o statusu takega vozila.
Torej, če govorimo o hot-rodih, kot vidiš niti slučajno ne morejo ustrezati zakonskim predpisom in jih ni mogoče registrirati kot oldtimerje... registracija hot-roda bi lahko potekala samo na način ki je določen za samogradnjo vozil, ker gre pri hot-rodih za tako drastične predelave vozila, kjer se praktično zamenja oz. predela celotno podvozje oz. njegovi sklopi, okvir, zavorni sistem, sistem krmiljenja, vzmetenje, motor in menjalnik, sklopi za prenos moči na kolesa.... Za tako vozilo nikakor ne moreš trdit da je bilo vzdrževano v "zgodovinsko pravilnem stanju"...
Kar se pa A-testa tiče, ti pa lahko iz lastnih izkušenj povem, da te obravnavajo kot da hočeš izdelat jedrsko reaktor, ne pa avto... Raje ne bom omenjal vseh načrtov, ki jih zahtevajo od tebe, pa kot je že Mick Jerry povedal - o TUV certifikate, brez katerih praktično ne moreš nič... Pa o vseh papirjih od ljudi, ki so sodelovali v projektu - od tistega ki ti je narisal načrte, do varilcev, mehanikov... Vsi morajo imet določena potrdila, a-teste, diplome... Svašta stvari vglavnem... To da se vozilo pregleduje že med samo izdelavo in da te na konc poznajo, pa je ironično prav res, kajti avto je treba vozit na preglede po sklopih, da se jih lahko temeljito pregleda in ugotovi ali so v skladu z načrti, ki si jih priložil...
Mislim da mi ni treba posebej razlagat da človek zgubi voljo do dela še preden lahko sploh papirje pripravi, kaj šele da bi prenašal une strice na a-testu, ki itak nimajo pojma o pojmu, pol ti pa pametujejo da si dal gor "napačne" matice, ker niso take kot je napisano v prilogi načrta...
Če pa k temu dodaš še vse komplikacije, ki bi jih prinesel uvoz nepredelanega vozila iz tujine, potem je zadeva res zlo blizu misiji nemogoče...