Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
eclipse_R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2889
Pridružen: Ne feb 27, 2005 12:46 am

varnost potnikov v cabriu

Napisal/-a eclipse_R Če sep 08, 2005 10:11 pm

Hmm, vedno sm se sprašvou kuko je kej poskrblen za varnost potnikov v cabriotu, če se recmo le ta obrne na "streho". Stebrički k nosjo vetrobransko steklo so najbrž ojačani, ampk a je to dost, da obvaruje vsaj prve 2 potnika? A obstajajo kkšni testi varnosti cabriotov pri obračanju? no vse to me zanima..

pa se zlo opravičujem, če je tema že bla...

lp
Slika
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Pe sep 09, 2005 8:17 am

Valda da sprednji okvir zdrži. Je bila ena slike kjer je na BMW cabriu na okvir šipe naložen še en enak cabrio.

Drugače maš pa (pri tanovih) tole:

Slika

Varnostni loki ki se sprožijo v primeru da se vozilo prevrne. Dvignejo se nad glave potnikov zadaj.
Slika
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe sep 09, 2005 8:30 am

Pri novejših je najbrž to ojačano, petka turbo cabrio je imela prednji okvir neojačan in tudi za sedeži ni imela lokov - če si se z njo zvrnil si bil mrtev takoj. Ravno tako peugeot 205 cabrio.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
eclipse_R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2889
Pridružen: Ne feb 27, 2005 12:46 am

Napisal/-a eclipse_R Po sep 12, 2005 5:37 pm

kaj pa recimo mitsubishi eclipse GST spyder? (letnik 1995-1999). Sprašujem namreč zato, ker resno razmišljam o nakupu (sam najprej bom mau šparu ne :D) pa so cene cabria in ne cabria praktično iste.. tko, da bi pol cabria vzeu, če bi bla varnost zadovoljiva. Ne bi se pa rd vozu okol pa meu kkšnga zadi pa skos s slabo vestjo, da se bom ke zvrnu pa jih use pobou..

evo slikce kuko zgleda to:

Slika
Slika


mogoče gdo ve kkšno fajn stran s testi, kjer bi ta avto biu gor?

lp
Slika
 
Strokovnjak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1225
Pridružen: To jun 07, 2005 4:35 pm

Napisal/-a Strokovnjak Po sep 12, 2005 6:40 pm

Če greš s kabriom na streho si najebu, ojačitve gor ali dol. Nobena te ne obvaruje bolj kot trdna streha. Brez veze se slepomišiti. Pomisli če greš na sreho na podlagi ki ni ravna kot cesta, recimo da te vrže kam na brežino ali obcestni jarek. 100% so tu težje poškodbe ali celo smrt - polomljen tilnik, ali pa možgani na kakšnemu kamnu namazani. Sploh kaj pa ti pomagata tista 2 lokca nad glavo, če se u zemljo udereta ....
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Po sep 12, 2005 7:01 pm

Vse je odvisno od nesreče in tvoje sreče. Primer, kolega vsipal 206 CC na streho, prednji del- okvir šipe na eni strani total zvilo, avto med prevračanjem pograbil dva kubika zemlje z njive, bil nepripasan, zlezel iz avta kot pri F1! Mislim, da še zdaj ni dojel, da se je znova rodil!
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Po sep 12, 2005 9:07 pm

nebivedu je napisal/-a:Pri novejših je najbrž to ojačano, petka turbo cabrio je imela prednji okvir neojačan in tudi za sedeži ni imela lokov - če si se z njo zvrnil si bil mrtev takoj. Ravno tako peugeot 205 cabrio.



a tud petka obstaja cabrio???? :shock: :shock: tega pa nism vedu....
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh Po sep 12, 2005 10:26 pm

EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Po sep 12, 2005 10:30 pm

sebaveh je napisal/-a:pa še kak obstaja. ;)
http://www.renault5-cabrio.de/Geschicht ... ichte.html


sej verjamem da obstaja...ampak je nism nikjer zasledil....drugace ta tvoj link ne dela...zal :cry: nic mi ne odpre
 
Uporabniški avatar
eclipse_R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2889
Pridružen: Ne feb 27, 2005 12:46 am

Napisal/-a eclipse_R Po sep 12, 2005 10:38 pm

k*rc, pol pa ne bomo mel cabria ;) hm, sam drgač pa me sam zanima, če je res, ne vem če sm slišu al sanju, ampk, da v novejših cabrijih neki ena pena k se hitr strdi zapolne cel prostor pa je pol s potniki vse v redu.. sej pravm, lohk sm sanju :D

lp
Slika
 
Uporabniški avatar
don CONSIGLIO
Don med moderatorji
 
Prispevkov: 2232
Pridružen: Ne mar 28, 2004 11:52 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a don CONSIGLIO Po sep 12, 2005 11:51 pm

Strokovnjak je napisal/-a:Če greš s kabriom na streho si najebu, ojačitve gor ali dol. Nobena te ne obvaruje bolj kot trdna streha. Brez veze se slepomišiti. Pomisli če greš na sreho na podlagi ki ni ravna kot cesta, recimo da te vrže kam na brežino ali obcestni jarek. 100% so tu težje poškodbe ali celo smrt - polomljen tilnik, ali pa možgani na kakšnemu kamnu namazani. Sploh kaj pa ti pomagata tista 2 lokca nad glavo, če se u zemljo udereta ....


Večinoma se strinjam s tabo. Edina trditev, ki je mimo je prvi stavek. Če si ti v avtu zavezan, ti ojačitve po vsej verjetnosti rešijo življenje.

En lep primer je bil pri nas na BMW testih, ko je šel 320 i Cabrio na streho, na avtocesti, pri cca 150 km/h (al še malo več), pri tem, da je avto poletel čez guard rail na drugo stran. Pri tem se je seveda večkrat preobrnil. Tako voznik, kot sopotnik sta utrpela le lažje poškodbe (in še to ne na glavi).

Drugih podatkov žal nimam, sem pa precej prepričan, da so tvoji prvi dve vrstici iz trte izviti.

LP,
don CONSIGLIO
Slika
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith To sep 13, 2005 1:29 am

a si kupujes kabrioleta zato, da se bos prevracu z njim?

tut navadn avto s streho, ce ga prevrnes, ni receno da bos prezivu, prblizn tko kot pr kabriu ni, pa kakorkol.

vrvohodci naprimer hodjo 100m visoko, po spagi. zakaj to pocnejo ce je nevarno?
al pa recimo zakaj se sexa, ceprou je nevarnost, da nardis otroka?

moj nasvet je; ce ti je avto usec, ga kup. jebes varnost, zivet je nevarno in ce te v avtu ne trof kej, te bo pa v postli al pa ko bos iz avta stopu.
 
Uporabniški avatar
eclipse_R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2889
Pridružen: Ne feb 27, 2005 12:46 am

Napisal/-a eclipse_R To sep 13, 2005 7:31 am

heh, jst bi že meu avto, če bi se skos sam notr vozu.. Gre za sopotnike, ne bi se rd skos furu s slabim občutkom okol..

Pa stavki, kot dso, a si kupu avto, da ga boš razbijou so pa pomojm mal mim no. Najbrž usak k kup avto, ga kup zato, da ga ne bo razbijou ane? Pa, zato, da se ne bo vozu po strehi ane? tko k se jst ne bi hotu vozt po strehi s cabriom ;)

Drgač bom pa pomojm kr na ne-cabriotih ostou :D

lp
Slika
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon To sep 13, 2005 9:12 am

eclipse_R je napisal/-a:k*rc, pol pa ne bomo mel cabria ;) hm, sam drgač pa me sam zanima, če je res, ne vem če sm slišu al sanju, ampk, da v novejših cabrijih neki ena pena k se hitr strdi zapolne cel prostor pa je pol s potniki vse v redu.. sej pravm, lohk sm sanju :D

lp


LOL, ja si sanju. :lol: Oziroma preveč gledal un film s Sylvestrom Stallonom, k so ga zamrznil za 50 let.

Ej, ne preveč paničarit glede tega. Novejši modeli so bolj varni. Glede na to da Eclipse očitno nima lokov je itak tako narejeno da je okvir šipe tako narejen da ko avto drsa po strehi, glave potnikov ne rijejo po cesti, če me razumeš. Linija zgornjega roba okvirja šipe in prtljažnika (dveh točk po katerih se prevrnjen avto pelje) poteka nad glavami potnikov, vsaj tistih na prvih zicih.

Obstajaj video Merca SL, tastarga ko se je prevrnu, nobenmu ni blo nič, lok se je sprožu in zavaroval potnike.

Če te avto mika ga le mirno kupi. 8)
Slika
 
Uporabniški avatar
eclipse_R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2889
Pridružen: Ne feb 27, 2005 12:46 am

Napisal/-a eclipse_R To sep 13, 2005 10:47 am

vseen bi raj vidu kkšne teste (če kkšni taki kjer testerajo pr prevračanju obstajajo) vidu, da vidm kuko se obnese :D Jst vem, da ma loke, tko da zavaruje sprednja potnika, sam a je to dost trdno da zdrži hujše udarce? Ker ponavad ko se prevrneš je teh kr velik.. če se pa skrivi je pa pol jeba za potnike.. hja, sej je še neki časa za premišljevt.. To me mika za nasledn avto, oz. za avto k bom meu dost dnara da si ga kupm :D

lp
Slika
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide To sep 13, 2005 11:29 am

Pri AM so že dolgo nazaj zvrnili SL500 pri hitrosti okrog 180kmh, pa je imel voznik (če se prav spomnim) potolčen le komolec s katerim je parkrat nekam udaril, v avtu je bilo baje še več kot dovolj prostora za preživetje(var.lok), prevračal se je pa po travniku, ki ni povsem raven...
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
don CONSIGLIO
Don med moderatorji
 
Prispevkov: 2232
Pridružen: Ne mar 28, 2004 11:52 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a don CONSIGLIO To sep 13, 2005 3:19 pm

In poleg tega so Cabrioleti še dodatno ojačani, kar še dodatno pripomore k pasivni varnosti.

Poglej si to stran. Bodi pozoren predvsem na Mazdo MX-5, ki je v osnovi letnik 1989 :!:

http://www.euroncap.com/content/safety_ ... .php?id1=8

LP,
don CONSIGLIO
Slika
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov