Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Audi RS4 proti BMW M3

Napisal/-a INFINITI To okt 04, 2005 9:10 am

Končno dolgopričakovani dvoboj med starimi sovražniki:
http://www.autobild.de/test/neuwagen/ar ... el_id=8950

Komentarji na članek?
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
VaLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Sr okt 08, 2003 1:44 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a VaLe To okt 04, 2005 9:30 am

Audi 8)
My Love... Nissan 350 z
Slika
 
Uporabniški avatar
krt206
Uporabnik
 
Prispevkov: 889
Pridružen: Ne mar 06, 2005 12:10 pm
Kraj: Kjer sem

Napisal/-a krt206 To okt 04, 2005 9:35 am

Ma kakšn audi neki, m3 rullz
Slika
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI To okt 04, 2005 9:41 am

Ah no prosil sem za komentarje ne samo kateri avto bi vzeli. AH ja pa še nekaj; če bo tema pripeljala do neugodnega kreganja in medsebojnega zaničevanja bom lepo zaklenil vseskupaj in sankcioniral odgovorne -so play nice kids ;)
-Argumenti so seveda zaželjeni iz ene in druge strani, vendar napisani na konstruktiven način
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
Borcix
Novinec
 
Prispevkov: 346
Pridružen: Ne maj 11, 2003 11:48 am
Kraj: Prekmurec v Ljubljani

Napisal/-a Borcix To okt 04, 2005 9:47 am

krt206 je napisal/-a:Ma kakšn audi neki, m3 rullz


Glede na teste niti ne :[] ;)
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR To okt 04, 2005 9:49 am

Vsaj zame bolj beden test: zakaj?? ker bi lahko počakal na novo M3 in bi bil test bolj primerljiv :D :D m3-ka je vseeno mal že v letih :D
 
Uporabniški avatar
tomson
Uporabnik
 
Prispevkov: 1386
Pridružen: Po sep 19, 2005 9:21 pm
Kraj: LJ / MB

Napisal/-a tomson To okt 04, 2005 9:54 am

ma popolnoma se strinjam z CuproR kajti ne morejo primerjati m3 za rs4 ker je res m3 v letih naj počakaj no novega m3 in naj takrat naredijo test!
LP 8)
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Napisal/-a juhica To okt 04, 2005 9:55 am

ma neki novega tale test ni povedal, avtomobili z 300+ konji bodo pocasi morali presaltat na stirikolesni pogon drugace toliko moci nima smisla. oba odlicna avtomobila, izbira je konec koncev stvar okusa.

lp
juhica
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI To okt 04, 2005 10:55 am

CupraR je napisal/-a:Vsaj zame bolj beden test: zakaj?? ker bi lahko počakal na novo M3 in bi bil test bolj primerljiv :D :D m3-ka je vseeno mal že v letih :D


Ma niti ne ker nekdo se vedno v tem trenutku odloča med temi dvemi in tak test mu že prav pride za začetek. Poleg tega je tale M3 dodatno izpopolnjena različica in ni isti kakor prvi modeli, pa vidim na testu da M3 zelo dobro brani svoj položaj, je pa test služil meni recimo kot prikaz kako se kaj obnese na novo nastavljen quattro pogon, ker so pri prejšnjemu RS4 vedno pljuvali podkrmiljenje.
Tudi ko pride novi M3 po zagotovo prišlo do nove primerjave in boš lahko recimo primerjal koliko je dejansko napredoval glede na prejšnjega m3 glede na konkurenco
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Napisal/-a _B3yBo_ To okt 04, 2005 11:56 am

moj favorit rs4....full se mi dopade k stisnes gumb sport da elehtronika odpre lopute v auspuhu in stem naredi bol rezek zvok,poveca odzivnost,pa se zici se dodatno stisnejo skupi(to z zici za doplacilo)....Pa za moj pojm mislm se zmer da je bol quattro k pa zadn pogon
Slika
 
Uporabniški avatar
STENTOR
Uporabnik
 
Prispevkov: 853
Pridružen: Če sep 30, 2004 6:38 pm

Napisal/-a STENTOR To okt 04, 2005 12:01 pm

krt206 je napisal/-a:Ma kakšn audi neki, m3 rullz

:cry




testi govorijo drugače... :D
Fahren bis der Arzt kommt!
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon To okt 04, 2005 12:18 pm

No, to je stvar okusa in pa znanja.

Nič novega glede avtov. Še vedno je večja umetnost peljat zadnji pogon, 4WD je pač bolj prizanesljiv do napak. To da pa bolje gre je pa za pričakovat, glede na premoč v moči in dejstvo da ima V8 najbrž več navora že po zasnovi.

Edino malo me je presenetilo, da so šli na atmosferski motor in ne prislino polnjenega, kot je bila navada do sedaj. Všeč mi je body-kit, ki je veliko bolj agresiven kot pri prejšnjih verzijah. Tanova maska Audijev mi je zakon.
Slika
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Napisal/-a _B3yBo_ To okt 04, 2005 12:24 pm

glej k si ze napisu atmosferski motor,a mi lahk razlozis na kir princip to deluje k mi noben do zdej ni znv povedat na kak nacin je to....mene je na en nacin razocaral da ni turbinski motor...
Slika
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon To okt 04, 2005 12:33 pm

Atmosferski = zrak vleče brez prisilnega polnjenja (turbo ali kompresor).

Ne vem zakaj razočaran če avto doseže zastavljen cilj pri moči. Pa zato avto bolj zvezno vleče in podobno. Inženirji že vedo zakaj je tako.
Slika
 
Uporabniški avatar
wackosan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 32
Pridružen: Ne apr 24, 2005 4:47 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a wackosan To okt 04, 2005 12:51 pm

Sam spet je primerjava novega Audija s "starim" E46, M3. Ko bo novi M3 prišel ven, s 400 konjiči, potem bo primerjava bolj verodostojna. Novi M3 bo prišel ven v vseh različicah. Je pa M3 vsekakor boljši v razmerju KM/na liter prostornine in pa seveda v porabi, lot da je ta važna :) . Vzameš pa tistega, ki ti je bolj všeč. M3 vsekakor.
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI To okt 04, 2005 1:39 pm

Gotovo so najbolj razočarani tuning entuzijasti, saj je prešnji turbo powered RS4 bil prava zver v rokah poznavalcev ala MTM. Pridobiti dodatno moč iz prejšnje mašine je bila skorajda šala mala - pri tej atmosferski bo pa veliko stroškov in truda potrebno, da bi dvignili moč kaj navzgor. Skrbi me tudi vzdržljivos elementov motorja, RS4 je zaostajal z prezentacijo saj so odkrili da deli enostavno pokajo med tako visokimi obrati.
Škoda pravzaprav - toliko izkušenj pri turbo motorjih, potem pa naenkrat šaltanje na popolnoma drugačno filozofijo pridobivanja visoke konjenice. Če bi bilo na meni bi rekel "fantje naredite isto kakor pri Golf GT 1.4 motorju - v spodnjem območju delovanja kompresor v višjem pa priklop na veliko turbino". Za osnovo bi vzel motor iz S4 in rešena stvar. -Se še komu zdi to boljša ideja?
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Vuso
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 677
Pridružen: Po maj 10, 2004 10:55 pm
Kraj: Lj

Napisal/-a Vuso To okt 04, 2005 4:01 pm

lažje bi sigurno bilo napopat polžka in ekola konjenice poln hlev.Meni se pa vseeno bolj dopade atmosferski motor z visokimi obrati, ki je nedvomno nekaj posebnega.8k+ rpm, 100km/l...Motor je verjetno revolucionaren in prav je tako.Je pa sramota da so naredili nekaj kar ne dela.Če niso sposobni narest avtomobila v okviru cene, ki bo še konkurenčna na trgu bi bilo mogoče res boljše da bi ostali pri turbo izvedbi.ampak to ni več stvar nas potrošnikov( no moja nažalost ne :P ) ampak stvar audija in njihove filozofije.da zna bmw naredit tako močan atmosferski motor audi pa ne, je kar huda rana za VAG ;) sicer pa tudi bmw pri novi m5 ni ravno dokazal svoje zanesljivosti ;) jebat ga...veliki konji zahtevajo velike pare in denar je zmeraj okvir vsega ;)
lp
 
detroit91
Novinec
 
Prispevkov: 274
Pridružen: Ne feb 23, 2003 10:47 am

Napisal/-a detroit91 To okt 04, 2005 4:27 pm

Nixxon je napisal/-a:No, to je stvar okusa in pa znanja.

Nič novega glede avtov. Še vedno je večja umetnost peljat zadnji pogon, 4WD je pač bolj prizanesljiv do napak. Tanova maska Audijev mi je zakon.
se podpisem

4wd je za dzipa, ki so za zenske k ne znajo vozit(haha grda, pa sej ni čist res;) ...
No ja je neki offroad ljubiteljev...ane nebivedu:D
Skero
[veliki animirani podpisi niso dovoljeni]
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry To okt 04, 2005 4:29 pm

Hmm takole je.

Sm fan RS4, tko da tegale in starega poznam skor v piko.(No kot da ni zadost očitno iz avatarja in podpisa).

Vsekakor bi raje vzel RS-a, je pa stvar ki bi me odvračala.Podkrmiljenje. Kljub naporom Audija je še zmer tuki, ker imajo oni zahtevo po Quattru, kar pomeni motor pred prvo osjo in to ima za posledico podkrmiljenje, česar pri BMW-ju definitivno ni.
Pač pogon zadaj, os daleč spredaj, motor pa za prvo osjo.
Sicer so se pri Audiji trudili z porazdelitvijo navora,a jim menda ni povsem ratalo(po testih sodeč). Menda to še zmeraj ni kot temu rečejo angleži "drivers car". Je pa res da je Audi hudičevo hiter in brutalen. Izgled je fenomenalen, malo manj fenomenalna je cena.

Zakaj so šli na N/A motor?
Preprosto.Da BMw-ju dokažejo da znajo izdelat hud NA motor z močjo 100 KM/liter. In je ratal. Nova M3 bo imela enako specifično moč.(4.0, 400 konjev)

Na žalost je bil zadnji pravi RS tisti iz leta 99, ker se ga je dalo dobiti samo v Avant različici in seveda legendarni Biturbo. Iz tistega motorja se je samo s čipom dalo preprosto dalo dobiti do 440 konjev. Ko si zamenjal nekaj stvari, si z lahkoto dosegel 550 konjev in nepozaben tuleč zvok. Extremi so šli čez 650...

P.S.: 4x4 na meji je veliko težje vozit kot pa RWD, pravijo nekateri. Menda da zaradi hitrega zdrsa(odreže naenkrat). 4WD za džipe? Lol kje ti živiš, še Ferrari se pripravlja nanj...
Zadnjič spremenil Mick Jerry, dne To okt 04, 2005 6:14 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Slika
 
detroit91
Novinec
 
Prispevkov: 274
Pridružen: Ne feb 23, 2003 10:47 am

Napisal/-a detroit91 To okt 04, 2005 4:49 pm

po teji debati vidim da audi for the win...sm meu pa zmeri filing da folk preferira m3 na dalec :o
Skero
[veliki animirani podpisi niso dovoljeni]
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov