zlabon je napisal/-a:neki na hiter: ta 'neonka' rabi za vžig in delovanje precej višjo napetost kot je 12V. Inverter poskrbi za to visoko napetost. Res pa je problem teh low price setov 'neonk' da se inverter pregreje in skuri. Kaj točno je skurjen? A maš kakšno slikco? Mogoče se da popravt
brez inverterja neboš pripravil 'neonke' da bo delovala
LP, zlabo
RegY je napisal/-a:če je šel tranzistor oz. neke vrste "napajalnik", bi lahko bilo zaradi tega, ker ko avto prižgeš (mašino) ni več 12V napetosti, ampak tam okoli 14,5... tako da če je vezje delano za 12v... je lahko qrc
APN je napisal/-a:Napetost v avtu je 12 V . Altenator pa da ven okol 14 V , s katerim se polni samo akumulator .
blu skeleton je napisal/-a:Ajde, da vas vidm zdej!
PiLLLe je napisal/-a:Prvo kt prvo jst nevem od kje vam inverter ker tisto je transformator. Drugo kot drugo je crknla zadeva zaradi prevelikih napetostnih sprememb in te poceni zadeve tega neprenesejo. Vsaj v toliksnih merah. Zadeva se da popravit in sicer z homemade vezjem ki pa nepride poceni, vsaj po delu ter materialu ki ga je treba kupiti se nesplaca. Ceneje je kupiti nove neonke. Drugace pa tako ali tako to ni za vsakega, tako da djte si te neonke pocasi izbit iz glave.
zlabon je napisal/-a:...........
Aja pa kdor rabi stabilizirano napetost 12V, torej da bo dal v avto in bo imel na izhodu ves čas 12V naj si naredi z 7812 regulatorjem.
Če niste vešči elektronike pa proste kakšnega frenda ki je elektronik in vam bo naredil to za male pare, pa vam bojo neonke dle živele. Če pa nimate prjatlov k so elektroniki, pa lohk men PM pošlete pa bomo zrihtal kej.
VET je napisal/-a:
tle si ga pa mal pihnu .... če hočeš iz 7812 dobit 12v moraš imet na vhodu najmanj 15v kar pa v avtu brez invertorja ni mogoče.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov