Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
dolfe
Novinec
 
Prispevkov: 160
Pridružen: So sep 14, 2002 9:40 pm

Vžig na stisnjen zrak?

Napisal/-a dolfe Sr apr 30, 2003 9:28 pm

Se opravičujem, da sem nekoliko zašel iz teme... Kako vžigajo tiste velike ladijske diesle? V redu. spustijo stisnjen zrak v cilinder, da potisne bat navzdol in zavrti glavno gred. Kaj pa če je bat v SMT? A imajo kakšen razvodni ventil, s katerim izbirajo, v kater cilinder bodo spustili stisnjen zrak? Imajo morda kakšen indikator, ki kaže, v kakšnem položajo v cilindru je bat?
 
dolfe
Novinec
 
Prispevkov: 160
Pridružen: So sep 14, 2002 9:40 pm

Napisal/-a dolfe So jun 14, 2003 10:15 pm

Hej, ljudje!

Močno dvomim, da med vami ni nikogar, ki bi študiral ladijsko strojništvo v Portorožu (ali kakor se že glasi uraden naziv študijskega programa :) )
 
strojnik
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 24
Pridružen: To sep 16, 2003 8:21 pm

Napisal/-a strojnik Pe sep 19, 2003 8:04 pm

jst se bl na letalske spoznam :P
 
Uporabniški avatar
kr3mn1
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 512
Pridružen: Sr mar 26, 2003 10:48 pm
Kraj: Kranj

Re: Vžig na stisnjen zrak?

Napisal/-a kr3mn1 Ne sep 21, 2003 2:31 pm

dolfe je napisal/-a:Se opravičujem, da sem nekoliko zašel iz teme... Kako vžigajo tiste velike ladijske diesle? V redu. spustijo stisnjen zrak v cilinder, da potisne bat navzdol in zavrti glavno gred. Kaj pa če je bat v SMT? A imajo kakšen razvodni ventil, s katerim izbirajo, v kater cilinder bodo spustili stisnjen zrak? Imajo morda kakšen indikator, ki kaže, v kakšnem položajo v cilindru je bat?


pomoje so kr vsi motorji na istem principu narejen, da imas tocko na gl. gredi kjer je ZMT oznacena.
 
Uporabniški avatar
ule
Uporabnik
 
Prispevkov: 972
Pridružen: Sr avg 28, 2002 4:56 am
Kraj: Babno Polje

Napisal/-a ule Ne sep 21, 2003 9:24 pm

Pa sej niso vsi bati naenkrat v SMT :?
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 Ne sep 21, 2003 9:28 pm

Ladijski dizli se vžigajo tko da zravn namest štarterja prklopjo dva zaporedno vezana kamionska motorja in zadevo zalaufajo!Drgač sa e pa ladijski motorji zelo redko ugašajo!Možno je narest generalko med obratovanjem!Vsak bat se da posebi izklopt!
TJUNING PA TO...
 
Uporabniški avatar
.::GTR::.
Uporabnik
 
Prispevkov: 1156
Pridružen: So mar 15, 2003 1:59 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a .::GTR::. Ne sep 21, 2003 11:00 pm

po kolko delovne prostornino imajo ponavadi ladje? čist tko od do (srednje velike)
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 Ne sep 21, 2003 11:38 pm

To so nenormalne mere in dimenzije! Včasih je tut več "manših" motorjev skupi povezanih! Pri večjih motorjih pa so mere take da je od vrha do dna karterja 20 stopničk da lahko delavci spucajo karter! Igla vbrizgalne šobe je težka 2 toni! K delajo "generalno" grejo mehankarji kr v notranjost cilindra! Velikost motorja samega-tut po 20m...
TJUNING PA TO...
 
mitja320
Novinec
 
Prispevkov: 327
Pridružen: Pe avg 29, 2003 2:15 pm

Napisal/-a mitja320 Po sep 22, 2003 12:29 am

Pri ladjah samo :shock:

Baje samo ogrevajo nekaj ur. Koliko nafte vbrizga naenkrat? Pa koliko RPM imajo približno?
:?:
 
Uporabniški avatar
.::GTR::.
Uporabnik
 
Prispevkov: 1156
Pridružen: So mar 15, 2003 1:59 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a .::GTR::. Po sep 22, 2003 1:17 am

kolkje poj skupna prostornina?
prostornina: 1250.0 l
št valjev: V 36
max navor: 10000Nm pri 1500RPM

na blef podatki, a sm zadel približn ;)


:D :shock:
 
Uporabniški avatar
reber
Uporabnik
 
Prispevkov: 836
Pridružen: Pe maj 16, 2003 12:12 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a reber Po sep 22, 2003 9:05 pm

Drugače pa se motor pri zagonu najprej obrne z izklopljeno kompresijo in ko motor naredi nekaj obratov ima že toliko vztrajnosti da lahko "kresne" . Na tak način se vžigajo tudi kakšni majhni stari dizli. Pravzaprav za izklop kompresije sploh ni potrebno imeti ventila, ali pa da bi bil izpušni ventil kar odprt za čas nabiranja vztrajnosti, lahko se samo enostavno zapre dovod zraka in če v cilinder ne pride nič zraka, tudi kompresije ni, vendar slednje ni tako učinkovito kot odprt ventil, lahko pa je tudi kombinacija obojega. Če ni komresije, se motor z lahkoto obrne. Tudi če se motor sorazmerno laho obrača, je ladijski motor tako ogromen, da potrebuje tudi temu primeren zagonski motor.
 
Uporabniški avatar
|T|E|O|
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 83
Pridružen: So feb 22, 2003 1:02 pm
Kraj: Šempeter pri Gorici

Napisal/-a |T|E|O| Po sep 22, 2003 9:39 pm

justyGTR je napisal/-a:kolkje poj skupna prostornina?
prostornina: 1250.0 l
št valjev: V 36
max navor: 10000Nm pri 1500RPM

na blef podatki, a sm zadel približn ;)


:D :shock:


Nekam majhn navor se mi zdi :)
Slika
 
Uporabniški avatar
_BANDIT_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1111
Pridružen: Če feb 27, 2003 9:23 am

Napisal/-a _BANDIT_ Po sep 22, 2003 9:46 pm

|T|E|O| je napisal/-a:
justyGTR je napisal/-a:kolkje poj skupna prostornina?
prostornina: 1250.0 l
št valjev: V 36
max navor: 10000Nm pri 1500RPM

na blef podatki, a sm zadel približn ;)


:D :shock:


Nekam majhn navor se mi zdi :)


pa mal previsoki obrati
http://www.zup-racing.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! Slika
 
Mihc
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Sr sep 18, 2002 7:41 pm

Napisal/-a Mihc Po sep 22, 2003 9:47 pm

eh jaz mislim da se to prziga tako kot letalske batne motorje iz 2 svetovne vojne smodink not pa buummm m:) ....
I am kept in place by G-forces, not seatbelts
 
Uporabniški avatar
_BANDIT_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1111
Pridružen: Če feb 27, 2003 9:23 am

Re: Vžig na stisnjen zrak?

Napisal/-a _BANDIT_ Po sep 22, 2003 9:52 pm

dolfe je napisal/-a:Se opravičujem, da sem nekoliko zašel iz teme... Kako vžigajo tiste velike ladijske diesle? V redu. spustijo stisnjen zrak v cilinder, da potisne bat navzdol in zavrti glavno gred. Kaj pa če je bat v SMT? A imajo kakšen razvodni ventil, s katerim izbirajo, v kater cilinder bodo spustili stisnjen zrak? Imajo morda kakšen indikator, ki kaže, v kakšnem položajo v cilindru je bat?


Moj foter je bil v mornarici strojnik na eni ladji, ki je mela tak motor ja. Mi je enkrat razlagal ja. Gre nekako tko, da maš ob motorju eno full veliko jeklenko. Ta je povezana na en cilinder prek ventila. Preden se motor ustavi, tistemu cilindru prekineš dovod goriva in deluje kot kompresor. Odpreš ventil in ti nafila uno jeklenko. Pol pa, ko se motor ustavi in ga je potrebno ponovno zagnat, pa spet odpreš un ventil od jeklenke, ki ma not tolk zraka, da požene motor. Naštelaš ga pa tko baje, da maš zraven en velik vzvod, s katerim obrneš motor ročno v ZMT. Da pa to lahko nardiš, maš pa tud ventile na vsakem cilindru. Če so le ti odprti, gre vsa kompresija tam ven in motor lahko obračaš ročno. Pol,ko je nastavljen tist bat v ZMT, zapreš une ventile gor vsakem cilindru, odpreš unga iz jeklenke in motor zalavfa.
Tko nekako gre to, če sem ga prav razumel.
http://www.zup-racing.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! Slika
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov