VAZMAN:
Air-Bag se ne sproži pri lažjem trčenju.
Tudi če karoserija začne popuščati silam trka, imaš še vedno več možnosti z ABjem kot brez njega.
Meni v navodilih od avta piše (polo), da AB ne potrebuje vzdrževanja skozi celotno življensko dobo avta, sicer ga pa tudi ne rabi. Ker AB je vreča, ki se napolni z plini ki nastanejo pri eksploziji pirotehničnega naboja, le to pa sproži el. impulz.
Poglej, ko sa zaletiš, deluja na telo pojemek, pojemku se "upira" pas, ki pa je razmeroma ozek in zato je sila na telo velika, poleg tega glava omahne naprej in obremeni vrat.
AB pa prevzame del sile nase (ima ventil, skozi katerega uhajao plini, pod težo telesa), ima pa tudi večjo površino kot pas in tudi ustavi gibanje glave, zato razbremeni vrat in prsni koš.
Pomemben člen so tudi zategovalniki pasov, ki napnejo pas, tako da se le-ta čimbolj prilega telesu in da telo opravi čimmanjšo pot. Tako je manj nevarnosti za zadaneš v volan (oz armaturo) in ko po trku glava omahne nazaj, opravi manjšo pot, da "pripotuje" do vzglavnika.
Glavna začita je vsekakor pas in dobro preračunan karoserija, vendar je AB vsekakor zaželen pripomoček.
Poglej na stran
www.euroncap.com in poglej v kakšnem položaju je telo med trkom. Nato si predstavljaj, da ni AB-ja pred njim...
In verjemi, da če ne bi bil Air Bag koristen, ga ne bi tako množično vgrajevali v avte!!