De_Tomaso je napisal/-a:Kje je mogoče opraviti takšen poseg, kolikšni so okvirni stroški, morebitne težave, izkušnje s prve roke,...
Skratka čim več na to temo, predvsem izkšenj, ker teoretične osnove so v vseh učbenikih o alternativnih gorivih.
lp
bass je napisal/-a:Opozarjam te, da je do nadaljnjega (ne vem točnega datuma) davek na plin zamrznjen, torej se ga ne da zvišati.
Vprašam pa te, a se ti bo splačalo predelovat avto, če/ko skoči davek na plin.
Da ne omenjam tega da izgubiš okoli 20% zmogljivosti.
Odsvetujem dokler se tehnologija bolj konkretno ne premakne k nam.
1 pumpa je premalo.
Pero je napisal/-a:Se pa strinjam da je 1 črpalka premalo in upam da jih bo kmalu več. Čeprav prav resen problem ni, ker se vsake toliko najde opravek na drugem koncu mesta, v drugih državah pa sploh ni problemov z iskanjem črpalk.
Pero je napisal/-a:bass je napisal/-a:Opozarjam te, da je do nadaljnjega (ne vem točnega datuma) davek na plin zamrznjen, torej se ga ne da zvišati.
Vprašam pa te, a se ti bo splačalo predelovat avto, če/ko skoči davek na plin.
Da ne omenjam tega da izgubiš okoli 20% zmogljivosti.
Odsvetujem dokler se tehnologija bolj konkretno ne premakne k nam.
1 pumpa je premalo.
Cena plina je določena s EU direktivo da naj bi bila približno 1/2 cene bencina.
Plin je stranski produkt pri pridobivanju bencina in je drastično cenejši od bencina.
Cena plina za avte je bila vedno nižja od cene bencina, nevem zakaj bi bil plin dražji od bencina če je ekološko veliko boljši od bencina. Plin zgoreva praktično samo v H2O in CO2, tako kot kuhinjski plin.
Ne vem od kje ti podatek o 20% manjši moči, v praksi se pri velikih motorjih praktično ne čuti pomanjkanje moči. Sem pa opazil mirnejši tek, da o daljši življenski dobi olja, katalizatorja, svečk niti ne govorim.
Se pa strinjam da je 1 črpalka premalo in upam da jih bo kmalu več. Čeprav prav resen problem ni, ker se vsake toliko najde opravek na drugem koncu mesta, v drugih državah pa sploh ni problemov z iskanjem črpalk.
De_Tomaso je napisal/-a:Kje je mogoče opraviti takšen poseg, kolikšni so okvirni stroški, morebitne težave, izkušnje s prve roke,...
lp
bass je napisal/-a:
Razumem tvoj logičen pristop k ceni plina, vendar pa kapitalizem ne temelji na logiki, temveč na denarju.
Npr.: V angliji so že uvedli sistem pristojbin glede na co2, ki ga tvoje vozilo "izloči", govori se o enakem sistemu pri nas. A je to logično? - NE.
Po tej logiki bi morali obdavčiti vsa živa bitja, ker dihajo in izdihujejo co2.
Da o kurjavi in podobnih faktorjih (ki prispevajo mnogo več co2) sploh ne govorim.
Direktiva EU pa ni v skalo vklesana.
bass je napisal/-a:Opozarjam te, da je do nadaljnjega (ne vem točnega datuma) davek na plin zamrznjen, torej se ga ne da zvišati.
Vprašam pa te, a se ti bo splačalo predelovat avto, če/ko skoči davek na plin.
Da ne omenjam tega da izgubiš okoli 20% zmogljivosti.
Odsvetujem dokler se tehnologija bolj konkretno ne premakne k nam.
1 pumpa je premalo.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov