BadB0y je napisal/-a:...optimalno širino(posledično tudi velikost, col) se izbira glede na težo(predvsem) in moč, ker če hoèeš oprijem, moraš najprej imeti pritisk na točko, kjer vozna površina in guma prideta v stik;
...če je guma preozka, ima dosti(preveč) pritiska na točki stika, ampak je teža(ki sili avto iz smeri) prevelika, da bi tako majhna stična površina ne zdrsela...
...če je guma preširoka, ima premajhen pritisk na točki stika(guma "lebdi"), in guma hitreje zdrsne...
povečana možnost splavanja gume v dežju pri veliki hitrosti
v ostrem zavoju gre notranji del gume po ožji krožnici kot zunanji del gume kar pomeni, da mora en del gume zdrsovat če hočete zvozit ovinek. Širša ko je guma večje je zdrsavanje. Seveda pa preozka guma pomeni manjšo površino v stiku z asfaltom.
Dva zgoraj našteta razloga sta tudi glavni razlog, da imajo zmoglivejši avtomobili z zadnjim pogonom spredaj ožje gume kot zadaj.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov