Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
seat
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Pe avg 08, 2003 6:54 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

TDI vs.1.8T in SDI vs. bencinc v snegu

Napisal/-a seat Če nov 24, 2005 3:32 pm

Zanima me kakšne izkušnje imate z vožnjo po snegu in sicer lastniki bancinskih turbincev ker me res zanima bom pa napisal svoje izkušnje z mojim TDI-jem
(prosim naj bo tema resna in brez provokacij v smislu kdo ma več NM in kdo je bolj hiter naj bo tema samo o lastnostih turbinskih motorjev v zimskih razmerah)
no in moje iskušnje so sledeče:
Do zdaj se zmeraj vozil bencinske motorje žal brez turbina ampak naj bo pri vzponu v zasnežen klanev verjetno vemo da se kolesa kaj kmalu prehitro zasučejo v prazno in to pomeni da ni oprijema in če ni tega se pač ne moremo peljati :D pri bencinskih motorjih je znano da morš za optimalno moč pač meti več obratov če ne jim preprosto zmanjka moči.če pa dodaš plin pa se s5 kolesa zvrtijo v prazno vsaj tko sem jst opazil pri vožnji z bencinarjem zj z TDI-jem pa opažam da kljub snegu in klancu ter spolskem snegu lahko brez gasa pridem na vrh brez težav ker se pač kolesa vrtijo zlo počasi in ni tok nevarnosti da bi se vrtela v prazno je pa dejstsvo da se moram vozit z max 2000 obrati ker drugače se zgodi da pač turbina potegne in smo s5 tam kjer se kolesa samo sučejo v prazno zanima me kako se v teh primerih obnese bencinski turbinc ker če je preveč gasa mislim da se kolesa samo vrtijo gre pa nikamor
če ma kdo kakšno izkušnjo naj pove
(H-hair ma itak škropilnico pa itaq ne upa vozit pozimi tak da konjenico doma pusti :D)
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.ツ
 
Uporabniški avatar
sport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 652
Pridružen: Sr nov 05, 2003 11:54 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sport Če nov 24, 2005 4:03 pm

Mel sem volvota 480 pozimi zlo uredu ker ga turbina stalno polni in vleče konstantno
neglede na obrate.
Lancia dedra 2.0 turbo je pa čist neki druzga k pridejo obrati na 3(3.5) tisoč obratov
se še po suhi cesti ne da vozit.
Vozi hitro in reskiraj
 
Uporabniški avatar
M-Fan
Novinec
 
Prispevkov: 115
Pridružen: Če okt 20, 2005 3:45 pm

Napisal/-a M-Fan Če nov 24, 2005 5:31 pm

iz izkušen ti lahko povem da je dizlar boljši. več navora pa pr nizkih obratih pa gre...
RX-8 ...::LEPOTICA IN ZVER::... RX-8

Slika
 
Uporabniški avatar
Courage™
Mojster foruma
 
Prispevkov: 8038
Pridružen: Pe nov 14, 2003 2:48 am
Kraj: Sitting in the front seat, chillin' around while pimpin' the streets!

Napisal/-a Courage™ Če nov 24, 2005 7:23 pm

vidim da se dostikrat brez gasa v klanec voziš, ker to ni prva tema v kateri si pisal o tem klancu ;)
Slika
GET IN - SIT DOWN - SHUT UP - HOLD ON
 
Uporabniški avatar
seat
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Pe avg 08, 2003 6:54 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a seat Če nov 24, 2005 7:42 pm

hehe vrjem do vikenda mam kr par klancev sam ko si pa na vrhu je pa razgled ubitačen
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.ツ
 
beliblisk
Novinec
 
Prispevkov: 292
Pridružen: Po nov 07, 2005 10:06 pm
Kraj: Lj

Napisal/-a beliblisk Če nov 24, 2005 8:10 pm

Ja kar se tiče turbota pa zime gre to dvoje skupi da bolš nebi mogl jt.Vozm legacyja turbaka tko da ti kar se klanca tiče ne morm pomagat ker pač vleče neglede na razmere(če je sneg pač ne leti tok kt po mokrem sam gre pa useen kr uredu).Mrz je kul za mašino,sam avto se ti mau dl ugreva.Pr usakmu motorju neglede na to al je turbinc al ne povečpa kompresijo.
Pr men recimo polet k je ene 30 stupin v senci ne gre avto nikamor turbina začne pihat pr ene 3200 na polno pa ud ene 4000 naprej.Pr recmo -10 začne pihat tm nekje med 2100-2200 strga se mu pa pr 3000 kar je občutneje hitrej kr pr večjih temperaturah.Nauk tega bl k je mrzlo bl leti :twisted:
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Napisal/-a _B3yBo_ Če nov 24, 2005 8:19 pm

ce mas obcutk za vozno bos pousod pru z obema :twisted:
Slika
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Če nov 24, 2005 8:46 pm

AudiRSboy je napisal/-a:ce mas obcutk za vozno bos pousod pru z obema :twisted:

no k bo leden se oglaste pr men pa probite iz garaže pridt
najbol pomembne so gume- pol pa stil vožnje in šele potem motor- vsazga se da po snegu vozt- sam ene mal laži kokr druge
pa elektronka lohka ful pomaga
lp
 
Uporabniški avatar
Bel-Tirid
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1547
Pridružen: Po feb 09, 2004 7:52 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Bel-Tirid Če nov 24, 2005 8:47 pm

jah nesme bit močn avto, npr zdejle sm iz pokluke k smo lezl z Lupotm po brezpotju, pride povsod, ker je svoh in moč v klanec se samo zmanšuje in nekak ze pride. je pa 1.0 50km

Drgac pa je vse relativno :D
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Napisal/-a X-Hair Če nov 24, 2005 9:01 pm

Ce das idiotu volan v roke ga tudi verige na resijo.

Bil pri sodelavcu, ki je doma nekje v PM :bonk in je nastalo tole.
http://www.mobisux.com/album/showphoto. ... 500&page=1

Se dokaz kake gume so bile :wink:
http://www.mobisux.com/album/showphoto. ... 500&page=1

Kje so sedaj strokovnjaki, znanstveniki, Zlendri ....in njihovih 7stopinj, ko postane cela pizdarija z letno gumo :roll:
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
TomyBoy2
Uporabnik
 
Prispevkov: 823
Pridružen: To jul 15, 2003 9:40 pm

Napisal/-a TomyBoy2 Če nov 24, 2005 9:12 pm

Danes sem prvič probal "zadevo" na zasneženem cestišču in ni bilo problemov. Z preveč gasa seveda suče, gre pa tudi.:)
Kot sem te prav razumel, si ti spraševal glede navora in kako peljati na res spolskem cestišču, klancu, z najvišjo možno prestavo, da ne pride do zasuka koles.
Če pogledaš podatke recimo 2.0 TDI motor ima najvišji navor 320Nm, pri 1750 obratih, 2.0 T ima navišji navor 280Nm, tudi že pri 1.800 obratih, kar je za bencinarja zelo nizko.
Tako da v tem primeru, turbo bencinar ne bi smel imeti problemov, kvečjemu še lažje bi šlo v hrib. Saj pri benzinarju sploh ni čutiti tistega nenadnega sunka, kot ga je recimo pri diezel motorju, kjer hitro pride do zasuka koles, tudi na suhem cestišču. To so bile včasih pri bencinarjih turbo luknje, ki so danes pri novih motorjih že zgodovina.
Primer navajam za 2.0 T in TDI motor !
 
danny
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: Če nov 28, 2002 7:34 pm

Napisal/-a danny Pe nov 25, 2005 9:40 am

Jaz lahko povem razliko med Golf IV 1.9 Sdi in Golf V 19. tdi 90KM.
Žal petice še nisem vozil po snegu, je pa pri Sdi-ju blo nastimano tako razmerje prestav, da si lahko pri prostem teku spustil sklopko (tudi v hrib) in avto ni crknil.... Prav lepo se je dalo speljat tudi v snegu. Pri petki pa totalna druga štorija. Prva prestava je tako močna (navor tako slab... ali menjalnik tko naštiman), da mi je od začetka še pri speljevanju crkval. Pa diesel naj ne bi crknu pri speljevanju kr tako. Tako da bo potrebna veliko večja mera previdnosti v snegu. tolk... Saj s previdnostjo se mora pa vsak avto peljat lepo v snegu.
 
Uporabniški avatar
Dejch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 757
Pridružen: Po maj 24, 2004 6:44 pm

Napisal/-a Dejch Pe nov 25, 2005 9:50 am

SDI je turbinc? A ni to obicn dizl pac. Ker zakaj bi mel samo 140nm z 2,0 masino, ce bi bil turbinc.
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Pe nov 25, 2005 11:06 am

Dejch je napisal/-a:SDI je turbinc? A ni to obicn dizl pac. Ker zakaj bi mel samo 140nm z 2,0 masino, ce bi bil turbinc.

Ma ni turbinc :)

@Danny, crkne zelo težko samo navaden dizel...ne pa turbo dizel, ta ravno zaradi turbo luknje rad ugasne če si bolj neroden.
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
meganeman
Novinec
 
Prispevkov: 382
Pridružen: To dec 10, 2002 2:11 pm
Kraj: Velenje

Napisal/-a meganeman Pe nov 25, 2005 11:29 am

@Seat:
Pa si kaj razmisljal o 4×4, pol lahka mas pa tud vec navora pa konjev pa bo se vedno slo:)

Ce mas pa pomoznosti 6 kolesni pogon lahka mas tud 400 konjev pa ti nau zakopalo, hehe (Valuk)
I have a need, the need for speed! Meganeman over and out...
Slika
 
danny
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: Če nov 28, 2002 7:34 pm

Napisal/-a danny Po nov 28, 2005 3:21 pm

men je cist jasno da Sdi ni turbinc... saj nikamor ne gre... pa še čipat se ga ne da :( . Je pa za sneg dober.... sem prehitro vprašanje prebral pa sem tisto besedo bencinc kr spustu. Lp
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Po nov 28, 2005 3:28 pm

Slide je napisal/-a:
Dejch je napisal/-a:SDI je turbinc? A ni to obicn dizl pac. Ker zakaj bi mel samo 140nm z 2,0 masino, ce bi bil turbinc.

Ma ni turbinc :)

@Danny, crkne zelo težko samo navaden dizel...ne pa turbo dizel, ta ravno zaradi turbo luknje rad ugasne če si bolj neroden.


To je res ja
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
maki13
Novinec
 
Prispevkov: 115
Pridružen: Pe nov 18, 2005 7:14 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maki13 To nov 29, 2005 7:37 pm

Vse je odvisno od klanca,gum,navora,voznika....
Tud elektronika ni vse mogoca,mislm da lahko brez asr prides se visi po klancu.
Po moje bi se znal dizli bolj obnest v teh razmerah,vec navora pri manjsih obratih.Gume pa kopljejo tud ce mas ketne gor,tko da pocas pa bo.
 
VET
Novinec
 
Prispevkov: 411
Pridružen: To okt 05, 2004 1:03 am
Kraj: LJ

Napisal/-a VET To nov 29, 2005 8:13 pm

Dokler sem še vozu FWD sem v isti zasnežen klanc primerju dizla in bencinarja. Pr obeh je blo najbolj važno pravilno delo z gasom.

Dizel je šel v klanc mal boljš samo zato ker je imel težji motor od bencinarja - teža na prednja kolesa ... moči u prvi pa itaq nobenmu ne manjka.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov