Sh3bO je napisal/-a:Tudi delavci pri Ferrariju so ljudje in imajo svoje pravice. Se pravi da bodo tudi štrajkali, če ne bodo dobili večjih plač.
Samo vmešavanje avtomobilov Ferrari pa ni bitno v tej temi.
jorgeus je napisal/-a:Sh3bO je napisal/-a:Tudi delavci pri Ferrariju so ljudje in imajo svoje pravice. Se pravi da bodo tudi štrajkali, če ne bodo dobili večjih plač.
Samo vmešavanje avtomobilov Ferrari pa ni bitno v tej temi.
tako je. ce pa kdo zivi v zmoti, da so delavci prestiznih znamk kaj bolje placani...prej nasprotno. Vcasih mala neznana, rastoca firmica dosti bolj placa kot neka priznana znamka, kjer je ze samo delo zanjo castno in kjer je tvoj prispevek k njenemu razvoju oz utrditvi na trgu nicen, vsaj v oceh delodajalca.
Ferrari ima 2500 delavcev, ki zahtevajo med 840 in 1260 EUR dodatka letno (če sklepamo po povprečnih številkah). Glede na to, da si je Luca de Montezzemollo za leto 2003 izplačal ca. 20.000.000 EUR dodatka, Ferrariju desetina tega zneska ne bi predstavljala velike težave. Sam bi na mestu managerja tovarne močno premislil, če se mi splača tvegati izpad proizvodnje in s tem posledičen izpad dohodka. Naročil Ferrariju ne manjka, vendar jim ta naročila, dokler vozil ne dobavijo, ne koristijo kaj dosti.
Lp
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
f4676 je napisal/-a:Smo že spet tam kjer ni muh. A je mogoče kdo pomislil na razliko med Luco in enim delavcem v tovarni, ki sestavlja avte. Ta delavec gre po 8 urah običajno domov brez skrbi kaj bo počel naslednji dan, ker ve da mu bodo drugi organizirali vse da bo imel naslednje jutro kaj za delat. Luca in ljudje na podobnih položajih pa delajo kar precej več ur na teden pa tudi delovni dan se ne konča ob 14h. Toliko v razmislek, preden se bo spet našel kakšnen pametnjakovič z idejami kako šefi kasirajo samo smetano
f4676 je napisal/-a:Smo že spet tam kjer ni muh. A je mogoče kdo pomislil na razliko med Luco in enim delavcem v tovarni, ki sestavlja avte. Ta delavec gre po 8 urah običajno domov brez skrbi kaj bo počel naslednji dan, ker ve da mu bodo drugi organizirali vse da bo imel naslednje jutro kaj za delat. Luca in ljudje na podobnih položajih pa delajo kar precej več ur na teden pa tudi delovni dan se ne konča ob 14h. Toliko v razmislek, preden se bo spet našel kakšnen pametnjakovič z idejami kako šefi kasirajo samo smetano
f4676 je napisal/-a:Dajanje povišic ni rešitev problema. Kaj narediš s tem ko daš zaposlenim nek mesec višjo plačo.Ja saj so zadovoljni samo to zadovoljstvo traja samo mesec ali dva. Potem pa bi spet... In če ne gre takoj je ukrep stavka. Pa ne zdaj zopet nabijat s solidarnostjo, ker je imam res že poln kufer. Če se gremo solidarnost se jo gremo povsod. Ne pa da so plače obdavčene po progresivni davčni stopnji. Pa bonitete od katerih zaradi pomanjkanja časa nimaš nič so tudi ena taka tema. Ampak tam je pa vse ok. Tam pa nihče ne zahteva solidarnosti.
juhica je napisal/-a:a bi najprej probal zvedet kaksno mesecno placo majo delavci?? pa kaj vec o 20 mio dodatka bi me tudi zanimal al je to prislo po mobitelu ob treh zjutraj potem je pa skrivnostni glas slusalko dol vrgel?
lp
ps: glede na uspesnost fer in mas v zadnjem casu se mi 20 mio znesek kok kaksen dodatek na uspesnost ne zdi tak problem. koliko ze znasajo odpravnine tretjerazrednih manegerjev v sloveniji???
PureTNT je napisal/-a:juhica je napisal/-a:a bi najprej probal zvedet kaksno mesecno placo majo delavci?? pa kaj vec o 20 mio dodatka bi me tudi zanimal al je to prislo po mobitelu ob treh zjutraj potem je pa skrivnostni glas slusalko dol vrgel?
lp
ps: glede na uspesnost fer in mas v zadnjem casu se mi 20 mio znesek kok kaksen dodatek na uspesnost ne zdi tak problem. koliko ze znasajo odpravnine tretjerazrednih manegerjev v sloveniji???
Uspešnost Ferrarija se meri po tem, ali je podjetje v rdečih številkah ali ne. Ravno iz tega razloga podjetje sedaj razširja proizvodnjo (pri čemer jim je za zgled Porsche). Odpravnina 20 mio. EUR znaša ca. 480 mio. SIT, kar tudi po naših skorumpiranih standardih predstavlja nepredstavljivo visoko odpravnino.
Lp
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov