Vsekakor je lažje speljat s težjim avtom ker zaradi večje teže prej pride do oprijemljive podlage ko pa začne nosit pa je lažje obvladat lažjega,ker ko teža dobi zagon jo je težko ustavit.Če mi ko speljujem začne kopat menjam v drugo ko je dovolj obratov in zaradi manjšega navora in moči lažje speljem kot bi v prvi brzini.
Največkrat na cesti obtičijo avtobusi in tovorna vozila ki so težka in okorna in ko enkrat obtičijo ali jih odnese malo s ceste si ne morejo nič pomagat.Je pa seveda tudi lažje peljat po klancu navzgor rikverc,če je pogon samo na prednja kolesa kot obratno ker na pogonska kolesa pritiska še večja teža kot na ravnem in je s tem oprijem boljši.
Velja pa tudi da se pri vožnji po klancu navzgor ne smeš ustaviti ali preveč zmanjšati hitrosti ker začne kopat in pol si v riti in v čim višji prestavi moraš voziti spet zato da je na spolzki podlagi oprijem čim boljši.
Toliko o mojih izkušnjah v zimski vožnji.
