Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
jaguar
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 22
Pridružen: To jul 20, 2004 8:23 pm

Zimsko-letne gume

Napisal/-a jaguar Pe dec 30, 2005 6:11 pm

Kako se kaj obnesejo?katere se splaca vzeti?
 
Uporabniški avatar
black
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1595
Pridružen: Ne jul 13, 2003 8:50 pm

Napisal/-a black Pe dec 30, 2005 6:19 pm

Če se maš vsaj malo rad ni sila vzet nobenih :)
 
Uporabniški avatar
dj_em
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2622
Pridružen: Če jul 11, 2002 12:27 pm
Kraj: Zemlja --> Evropa --> pr mami doma :D

Napisal/-a dj_em Pe dec 30, 2005 6:20 pm

pomoje da najbol rabljene... al pa obnovljene.. odvisno za ker avt...
sam to ti je tko ta guma ni niti za zimo dobra niti za polet preveč dobra...
vsekakor če že boš kej isku pa zberu zber vsaj take da so dobre na mokri cesti...

drugače so pa M+S zimske, ali pa radial - za polet... če maš pač dnar...
pol si raj tko prvošč kt pa zimsko letne

LP
 
Uporabniški avatar
Drager
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 742
Pridružen: Ne sep 12, 2004 6:24 pm

Napisal/-a Drager Pe dec 30, 2005 6:22 pm

Fantje pr gumah pa žlajfih ne šparat.
Obnovlenih ne dam niti na frezo.
Ne vozi hitreje kot tvoj angel varuh lahko leti.
http://www.sina-logatec.si/
 
Uporabniški avatar
pilgrim
Uporabnik
 
Prispevkov: 1017
Pridružen: Ne dec 05, 2004 6:57 pm

Napisal/-a pilgrim Pe dec 30, 2005 6:42 pm

zimsko-letne gume so primerne za področja, kjer ni ekstremnih letnih časov.
Za po suhem so slabše od povprečnih letnih, za po mokrem, snegu in ledu pa so slabše kot povprečne zimske.
lp pilgrim
 
Uporabniški avatar
Drager
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 742
Pridružen: Ne sep 12, 2004 6:24 pm

Napisal/-a Drager Pe dec 30, 2005 6:48 pm

Reskerej dnar pa si kupi ene normalne ZIMSKE gume, za poleti pa letne (Bridgestone Potenza rulzz!).
M+S gume v osnovi sploh niso mišljene za poleti (M+S = mud + snow).
Ne vozi hitreje kot tvoj angel varuh lahko leti.
http://www.sina-logatec.si/
 
Uporabniški avatar
ahiM
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 799
Pridružen: Po avg 16, 2004 4:51 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a ahiM Pe dec 30, 2005 10:30 pm

pilgrim je napisal/-a:zimsko-letne gume so primerne za področja, kjer ni ekstremnih letnih časov.
Za po suhem so slabše od povprečnih letnih, za po mokrem, snegu in ledu pa so slabše kot povprečne zimske.

Vzel si mi besedo z jezika. Gre pač za nek "ne tič ne miš" (mogoče malo pretiravam) ki na račun obojestranske uporabe tako poleti kot pozimi ne omogoča ravno najboljše kvalitete ne v enem ne v drugem ekstremu. Poleti se zaradi "mehkejšega" materiala bolj (v določenih primerih neenakomerno) obrablja, pozimi pa posledično ne nudi popolnega oprijema, tudi zaradi spremembe v sestavi materiala zaradi uporabe v "poletnem" vremenu. Zaenkrat na žalost še niso razvili materiala, ki bi tako pozimi kot poleti nudil enakovreden in seveda optimalen oprijem (vsaj kar se tiče naših vremenskih razmer).

Moje mnenje je, da za neko normalno uporabo in vožnjo brez pretiravanja ter zmernim "ravnanjem" z avtomobilom, zadeva pride še nekako v poštev.
Opažam, da veliko ljudi "stalno" uporablja kar M+S pnevmatike predvsem zato, ker jim v 3 sezonah (če upoštevamo dejstvo da je guma po 3 sezonah zaradi deformacije samega materiala znatno manj učinkovita pri opravljanju svoje naloge) ne rata uničit 2 kompletov gum in raje malce pogosteje menjajo M+S komplet. V teoriji se to sliši popolnoma zgrešeno glede varnosti itd., toda v praksi se kar obnese.

Sicer pa drži, da če letno prevoziš malo več kilometrov oz. avto potrebuješ vsak dan in si hočeš-nočeš odvisen od avtomobila ne glede na to, ali je zunaj minus ali plus 30 stopinj celzija, če sije sonce, pada dež ali sneg itd., potem je veliko pametnejša in zlasti varnejša uporaba 2 različnih kompletov gum (zimske, letne).

Navsezadnje pa je seveda treba čisto za vsako gumo upoštevati njene zmogljivosti in meje ter temu primerno prilagoditi stil vožnje pa naj bo to letna, zimska, celoletna, Goodyear ali Čungalunga. Če si torej seznanjen ter primerno osveščen o zmogljivostih pnevmatik na svojem avtomobilu ter za volanom ravnaš temu primerno, načeloma ne bi smel imeti nikakršnih težav oz. je možnost za le-te dokaj majhna, razen v določenih ekstremih.
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Pe dec 30, 2005 10:40 pm

dj_em je napisal/-a:drugače so pa M+S zimske, ali pa radial - za polet... če maš pač dnar...
pol si raj tko prvošč kt pa zimsko letne LP


radial ne pomeni za polet ampak strukturo pnevmatike(vse so radialne dandanes) včasih pa so poznali še pasaste pnevmatike...
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Pe dec 30, 2005 10:43 pm

Dober post. Zimske pozimi, letne poleti. PIKA
Celoletne so za penzionerje, ki se ob nedeljah na vikend pa nazaj vozijo s 30 km/h.
Po mojem mnenju so nevarne in bi jih morali prepovedati, enako mislim o obnovljenih gumah.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
samson33
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 30
Pridružen: Sr avg 18, 2004 9:04 am
Kraj: savinjska

Napisal/-a samson33 Pe dec 30, 2005 11:02 pm

Za obnovljene se strinjam z bass-om.
Modras
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Napisal/-a X-Hair To jan 03, 2006 6:13 pm

Drager je napisal/-a:Bridgestone Potenza rulzz


Po tem stavku sodec jih vozis. A vozis kaj drugega kot Re720, Re040, Re050A, S-03, ker me malo zanima, ce lahko naredis primerjavo s kako drugo gumo.
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply To jan 03, 2006 6:33 pm

Ojla

Sam ti lahko naredim primerjavo med Dunlop 9000,Dunlop 2000 in BP S03. Vse sem imel na Golfu 4.

Najmanj sem bil zadovoljen z Dunlop SP 9000! Avto je bil pretrd in težko vodljiv. Z SP 2000 je bil oprijem na suhi cesti boljši kot z SP 9000.

Nesporni zmagovalec ( vsaj pri meni ) je pa Bridgestone Potenza S03. Dober oprijem po suhi in mokri cesti. No vse te gume sem imel na avtomobilu od leta 1999 do 2004.


Če te kaj zanima pa še vprašaj.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr jan 04, 2006 7:34 am

bass je napisal/-a:Dober post. Zimske pozimi, letne poleti. PIKA
Celoletne so za penzionerje, ki se ob nedeljah na vikend pa nazaj vozijo s 30 km/h.
Po mojem mnenju so nevarne in bi jih morali prepovedati, enako mislim o obnovljenih gumah.


Jst mam letne celo leto.
Slika
Tole je v osnovi letna guma, ima sicer oznako M+S, ampak to oznako imajo skoraj vse gume za terence, ima pa poleg vseh teh oznak še dodano oznako testirano v težkih zimskih pogojih in tisti znak pomeni, da so dobre tudi za v sneg.
Te gume imajo lamele, vendar eno zarezico na kvadratni centimeter - navadna zimska guma pa ima ponavadi 3 lamele na kvadratni centimeter tekalne površine.
Po snegu pridem sigurno dlje(mislim samo z 2wd pogonom) kot večina osebnih 2wd avtov z pravimi zimskimi gumami.

Poi tvojem mnenju so take nevarne. Po mojem pa niso - nevarne niso niti letne gume pozimi - NEVARNI SO VOZNIKI, KI NE ZNAJO TEH GUM UPORABLJAT!

Kar se pa tiče nalitih gum imaš pa zmotno mnenje - večina danes nalitih(obnovljenih) gum se lahko primerja z cenenimi nenalitimi gumami - mogoče so celo boljše od nekaterih poceni in zanič originalov. Gre za to da so danes nalite gume nalite tudi od strani, kar pomeni da se ne trgajo in ne razpadajo tako kot so včasih, ko si zgubil cel ovoj plašča. Resda so pa omejene z hitrostjo do 160km/h, ampak pozimi toliko itak ne moreš voziti, prav tako pa imamo omejitve in več kot 130 sploh ne smeš voziti, tako da so te gume za navadnega voznika, ki se vozi samo v službo in domov čisto dovolj. Če pa malo pogledaš kmete in njihove golfe na dolenjskem, boš pa ugotovil da imajo prav vsi bandagove nalite "michelinke"(profil je od michelin alpin) na svojih avtomobilih, pa ni važno ali je golf 1 ali pa 5.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
dj_em
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2622
Pridružen: Če jul 11, 2002 12:27 pm
Kraj: Zemlja --> Evropa --> pr mami doma :D

Napisal/-a dj_em Sr jan 04, 2006 8:42 am

ja nalite so dobre če jih znaš uporabljat... deinitivno ;)
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr jan 04, 2006 9:10 am

dj_em je napisal/-a:ja nalite so dobre če jih znaš uporabljat... deinitivno ;)

Če z njimi ne koplješ ampak se voziš normalno bodo zdržale vsaj 2 do 3 sezone - garancija je pa 12 mesecev na njih, tako da niso slabe gume.
Old subarus never die, they just get faster!
 
sike
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Sr nov 30, 2005 11:09 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a sike Sr jan 04, 2006 8:30 pm

Letno zimske gume ne obstajajo, ampak je to samo finta trgovcev, da lahko na....jejo folk. Kot so že prej napisal, da material ne obstaja, ki bi bil kos letnim in zimskim razmeram. Če delaš veliko kilometrov, potem je najbolje da imaš letne in zimske gume posebej, če pa delaš malo kilometrov, je pa vseeno če se voziš z zimskimi (seveda, če nimaš kako zelo hudo makino in ti zimske ne ustrezajo za poleti) :D
No pejn no gejn
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če jan 05, 2006 7:38 am

sike je napisal/-a:Letno zimske gume ne obstajajo, ampak je to samo finta trgovcev, da lahko na....jejo folk. Kot so že prej napisal, da material ne obstaja, ki bi bil kos letnim in zimskim razmeram. Če delaš veliko kilometrov, potem je najbolje da imaš letne in zimske gume posebej, če pa delaš malo kilometrov, je pa vseeno če se voziš z zimskimi (seveda, če nimaš kako zelo hudo makino in ti zimske ne ustrezajo za poleti) :D


Ne boš verjel, ampak velika večina terencev ima gume BFGoodrich all terrain in se vozijo sedaj iz zasnežene evrope v puščavski pesek. In ta guma je narejena tako za v sneg kot za v puščavo - očitno obstajajo tudi zimsko letne gume.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a Nejko87 Če jan 05, 2006 11:16 pm

sori za off topic
cena če ni skrivnost?
ker moj foter je na lado nivo dal nokian 225/70/15 in so mu zdržale 70.000km (kombi guma)
letos je za zimo nabavu lassa sam to vem da so 195 širine...
:)
uprašanje je koliko časa zdržijo?
koliko stanejo?
obraba?
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
Uporabniški avatar
pilgrim
Uporabnik
 
Prispevkov: 1017
Pridružen: Ne dec 05, 2004 6:57 pm

Napisal/-a pilgrim Pe jan 06, 2006 8:56 pm

subaru foresterji so imeli obutete Highway All-Season zimskoletne gume v originalu. kot vidiš, so ocene vse prej kot vzpodbudne.
lp pilgrim
 
Uporabniški avatar
ANJCI
TÜV ekspertinja
 
Prispevkov: 1376
Pridružen: So jun 18, 2005 5:45 pm

Napisal/-a ANJCI Pe jan 06, 2006 9:27 pm

nebivedu je napisal/-a:
bass je napisal/-a:Dober post. Zimske pozimi, letne poleti. PIKA
Celoletne so za penzionerje, ki se ob nedeljah na vikend pa nazaj vozijo s 30 km/h.
Po mojem mnenju so nevarne in bi jih morali prepovedati, enako mislim o obnovljenih gumah.


Jst mam letne celo leto.
Slika
Tole je v osnovi letna guma, ima sicer oznako M+S, ampak to oznako imajo skoraj vse gume za terence, ima pa poleg vseh teh oznak še dodano oznako testirano v težkih zimskih pogojih in tisti znak pomeni, da so dobre tudi za v sneg.
Te gume imajo lamele, vendar eno zarezico na kvadratni centimeter - navadna zimska guma pa ima ponavadi 3 lamele na kvadratni centimeter tekalne površine.
Po snegu pridem sigurno dlje(mislim samo z 2wd pogonom) kot večina osebnih 2wd avtov z pravimi zimskimi gumami.

Poi tvojem mnenju so take nevarne. Po mojem pa niso - nevarne niso niti letne gume pozimi - NEVARNI SO VOZNIKI, KI NE ZNAJO TEH GUM UPORABLJAT!

Kar se pa tiče nalitih gum imaš pa zmotno mnenje - večina danes nalitih(obnovljenih) gum se lahko primerja z cenenimi nenalitimi gumami - mogoče so celo boljše od nekaterih poceni in zanič originalov. Gre za to da so danes nalite gume nalite tudi od strani, kar pomeni da se ne trgajo in ne razpadajo tako kot so včasih, ko si zgubil cel ovoj plašča. Resda so pa omejene z hitrostjo do 160km/h, ampak pozimi toliko itak ne moreš voziti, prav tako pa imamo omejitve in več kot 130 sploh ne smeš voziti, tako da so te gume za navadnega voznika, ki se vozi samo v službo in domov čisto dovolj. Če pa malo pogledaš kmete in njihove golfe na dolenjskem, boš pa ugotovil da imajo prav vsi bandagove nalite "michelinke"(profil je od michelin alpin) na svojih avtomobilih, pa ni važno ali je golf 1 ali pa 5.

To kar si napisal glede voznikov se strinjam s teboj ;) ...........ampak nalite gume halooo :evil:
Nalita oz. obnovljjena pnevmatika je pnevmatika, katera je dala svojo življensko dobo čez že pred obnovo se pravi z samo uporabo le te, do iztrošenosti ;) ..........vendar se ta še enkrat obnovi.....ja ql če ne vemo koliko ima prevoženih osnova nalite pnevmatike ???? Se pravi če nimaš sreče se vrneš še isti dan k vulkanizerju in jo reklamiraš , če pa jo imaš pa pa samo čakaš in čakaš , kdaj bo spustila.....tresla.....odpadla tekalna površina .... ;) Moje osebno mnenje " nimam toliko denarja, da bi kupovala poceni stvari ;)
Glede zimsko letnih gum ...niso ne tič ne miš....študentska varianta.......ampak če se voziš mal..kratke relacije .... "normalna vožnja"...potem so ql......če ne raje premisli ? ;)
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov