Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
PaGeR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1124
Pridružen: Po jan 06, 2003 3:49 pm
Kraj: Kranjsterdam

Kletka za avto

Napisal/-a PaGeR Sr jan 11, 2006 10:10 am

Mal sm isku pa nich ne najdem na forumu..

Sicer pa prosim vse ki imajo kaj informacij, kdo v sloveniji se ukvarja s takimi podvigi...

Ker nekakšni načrti so, da se bo avto parkiru zdele za slabe pol leta in da ga kompletno na novo uštimam in razmišljam tudi o kletki zaradi varnosti, to pa zaradi nadaljnih želja o moči avta :twisted:

LP
Ali obstaja rehabilitacijski center za prehitro vožnjo? :)
Opel Corsa 2.0 16V
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr jan 11, 2006 10:33 am

Kletke dela kr nekaj ljudi v sloveniji. Zdej pa vprašanje - ali rabiš tut homologacijo ali brez. Brez homologacije ti jo nardi vsak ličar, ki se vsaj mal bolj spozna, kje mora kaj ojačat in kaj naj bi skupaj držal - jst sm jo tut že sam naredu kolegu v subaru leone. Samo tist avto je samo za po gmajni.

Če hočeš pa homologacijo je pa cena kr hudo visoka, ampak imaš pa vse papirje.

Preveri pa prvo, če imaš dobavljivo sestavljivo kletko za tvoj avto - tako ki je sešraufana skupaj, ker jo lahko daš sam v avto, ker dobiš papirje zraven. Pa lahko jo daš ven, ko prodajaš avto, al pa če ga razsuješ - lahko samo konkretne štange zamenjaš in imaš kletko za naprej.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
YugoGTI
Novinec
 
Prispevkov: 356
Pridružen: Po feb 02, 2004 10:03 pm
Kraj: dolenska

Napisal/-a YugoGTI Sr jan 11, 2006 10:48 am

Jest sm se ene 2 let nazaj menu z enmu kolk košta kj kletka k je mel to on v dirkalnem yugotu. Takrat je bla cena čez 300k. Fora je v tem da je čim manj varov, ter več krivljenja. Mislm da se ti ne splača v ta podvig spuščat.
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Sr jan 11, 2006 11:34 am

Cena je po mojem odvisna od tega a je veliko krivljena, ali je pač švasana ozr. šravfana skupaj.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
Kiko
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 698
Pridružen: Če jan 29, 2004 8:43 am
Kraj: Krško

Napisal/-a Kiko Sr jan 11, 2006 11:43 am

Nisem vedu, da je to tak drago :shock:
Slika
 
Uporabniški avatar
PaGeR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1124
Pridružen: Po jan 06, 2003 3:49 pm
Kraj: Kranjsterdam

Napisal/-a PaGeR Sr jan 11, 2006 12:53 pm

YugoGTI je napisal/-a:Jest sm se ene 2 let nazaj menu z enmu kolk košta kj kletka k je mel to on v dirkalnem yugotu. Takrat je bla cena čez 300k. Fora je v tem da je čim manj varov, ter več krivljenja. Mislm da se ti ne splača v ta podvig spuščat.


A veš kako je...

Glede na to, da sm na avto vložu že kake 1,5 do 2 mio sit, bomo pa dali še tistih 400-500k za kletko, ki ti lahko reši življenje in imaš poplačano za celo življenje...
Sploh pa če se greš v podvige pri menjanju mašine, ter si brez vsekakršne varnostne opreme (airbag)...

@Nebivedu
Kdo to dela? Mi lahko konkretno poveš kako osebo, ki bi to znala konkretno narediti, ker če ti po pravici povem bi tudi sam lahko našvasal par cevi notr, samo ni to fora, ker pač ne vem kje je najboljša pozicija, vrsta kovine, debelina, ... Kar se tiče pa homolomo pa ne skrbi :)

In katera firma se ukvarja z izdelavo ali prodajo že sestavljenih oziroma pripravljenih kletk?
Ali obstaja rehabilitacijski center za prehitro vožnjo? :)
Opel Corsa 2.0 16V
 
Uporabniški avatar
flegmato
Novinec
 
Prispevkov: 127
Pridružen: So jan 29, 2005 12:24 pm

Napisal/-a flegmato Sr jan 11, 2006 1:17 pm

Zdravo,
čuj meni se zdi da te kletke niso tak drage... Mam doma en katalog, samo se zdej ne morem spomnit od kere firme, ko so not tudi kletke za različne tipe avtomobilov... Vem, da sm gledal in da so se mi takrat cene zdele ugodne(okoli 100k - zej nism čisto 100%, ampak skor ziher no...). Problem pa je ta, da mam te kataloge doma pri starših, stanujem pa trenutno 150 km vstran. Zej čez kak teden, dva grem domov pa jih bom poiskal, če do takrat ne boš nič pogruntal.

Kar se tiče varnosti pa po moje ni dlih čist tak enostavno. Za dirkače, ki imajo čelade so kletke seveda super zaščita pred trki al pa prevračanjem. Za navadnega človeka so pa po moje kr nevarne, da pri kakem trku, ki drugače ne bi bil tako nevaren treščiš z glavo v jekleno ogrodje kletke.... Zej ti nimaš airbagov, pri mojem avtu sem pa razmišljal da bi mi pomoje kletka blokirala stranske airbage(spredaj) in bočne zavese, poleg tega bi mel pa še eno železno štango zram glave skoz :) . Tak da sm si pol premislo...

LP
Slika

fajn se mamo :)!
 
Uporabniški avatar
RegY
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6720
Pridružen: Pe okt 25, 2002 1:18 am
Kraj: MariboR

Napisal/-a RegY Sr jan 11, 2006 4:58 pm

če te že tako strašansko zanima, bi se jaz pozanimal pri kakem večjem slovenskem rarryinstu... kaki kaučič ali pa oni iz idrije... kaj je že, ko ma vw servis bi ti znali pomagat... vem, da pri teh je najboljše in najlažje prit do tega
Slika
 
Uporabniški avatar
PaGeR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1124
Pridružen: Po jan 06, 2003 3:49 pm
Kraj: Kranjsterdam

Napisal/-a PaGeR Če jan 12, 2006 9:30 am

Ja Regy to bi bilo super, pa da izvem kdo se s tem ukvarja da konkretno naredi zadevo...

Drugače sm pa klicu za OMP stane 140k, samo problem je ka je to tista osnovna, da pri čelnem trku nič ne pomaga :(

Kdo je ta Urbančič al neki taga is Slo, ko sem nekje prebral? Pozna kdo?

LP
Ali obstaja rehabilitacijski center za prehitro vožnjo? :)
Opel Corsa 2.0 16V
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Če jan 12, 2006 9:43 am

PaGeR je napisal/-a:Ja Regy to bi bilo super, pa da izvem kdo se s tem ukvarja da konkretno naredi zadevo...

Drugače sm pa klicu za OMP stane 140k, samo problem je ka je to tista osnovna, da pri čelnem trku nič ne pomaga :(

Kdo je ta Urbančič al neki taga is Slo, ko sem nekje prebral? Pozna kdo?

LP


Saj pri čelnem trku ponavadi ubije pojemek, ne pa to da dobiš nasproti vozeč avto ali drevo v naročje...no odvisno od avtomobila, pri nekaterih se lahko zgodi tudi to, ampak ponavadi je hujši tisti pojemek ;)
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
rover416
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1740
Pridružen: Če okt 13, 2005 7:39 am
Kraj: žužemberk

Napisal/-a rover416 Če jan 12, 2006 10:06 am

jst se lahk pozanimam.pr enmu k dirka na ghd.drgac jo pa ima za tvojo corso A3M od sparcota.za 700 evrov
 
Uporabniški avatar
eclipse_R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2889
Pridružen: Ne feb 27, 2005 12:46 am

Napisal/-a eclipse_R Če jan 12, 2006 1:17 pm

pr čelnem trku te ubije tut volanski drog.. če so hitrosti pač tok velke, da bi rabu kletko.. pa pojemek seveda.. če te pa že ne ubije, maš pa usaj hujše posledice..

lp
Slika
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Če jan 12, 2006 8:17 pm

zivjo..
a ni bilo receno da za cestne avte naj se nebi smelo imeti kletk?? predvsem ker vozniki nimajo celad, ter primernega sedeza ter pasov??
a se torej da dobit dokumente??
drugace za kletke se uporabljajo brezsivne cevi......

LP
 
Uporabniški avatar
PaGeR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1124
Pridružen: Po jan 06, 2003 3:49 pm
Kraj: Kranjsterdam

Napisal/-a PaGeR Pe jan 13, 2006 7:53 am

Dariooo je napisal/-a:zivjo..
a ni bilo receno da za cestne avte naj se nebi smelo imeti kletk?? predvsem ker vozniki nimajo celad, ter primernega sedeza ter pasov??
a se torej da dobit dokumente??
drugace za kletke se uporabljajo brezsivne cevi......

LP


Jah sej modrih pozicijskih tudi ne smeš met, pa jih ma 1/3 slovenije ;)

Nek bivši dirkač mi je rekel, da bi bilo mogoče za cestno vožnjo dovolj spredaj oba strut bara (zgornji in spodnji) pa še zadaj enega, ravno zaradi varnosti ker v avtu ne nosimo čelade... tko da zdej res ne vem kaj se mi splača :(

Papirji so dandanes najmanjši problem...
Ali obstaja rehabilitacijski center za prehitro vožnjo? :)
Opel Corsa 2.0 16V
 
Uporabniški avatar
rover416
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1740
Pridružen: Če okt 13, 2005 7:39 am
Kraj: žužemberk

Napisal/-a rover416 Pe jan 13, 2006 9:26 am

mam kolega ki ma yugota za ghd.in je registriran in a-testiran kot normalno vozilo.ima pa tak kot je rekel pager dva strutbara.stranske cevi.tm k odpres vrata.in zadaj med kosi eno povezavo..
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Pe jan 13, 2006 1:38 pm

PaGeR je napisal/-a:
Dariooo je napisal/-a:zivjo..
a ni bilo receno da za cestne avte naj se nebi smelo imeti kletk?? predvsem ker vozniki nimajo celad, ter primernega sedeza ter pasov??
a se torej da dobit dokumente??
drugace za kletke se uporabljajo brezsivne cevi......

LP


Jah sej modrih pozicijskih tudi ne smeš met, pa jih ma 1/3 slovenije ;)

Nek bivši dirkač mi je rekel, da bi bilo mogoče za cestno vožnjo dovolj spredaj oba strut bara (zgornji in spodnji) pa še zadaj enega, ravno zaradi varnosti ker v avtu ne nosimo čelade... tko da zdej res ne vem kaj se mi splača :(

Papirji so dandanes najmanjši problem...

eno uprasanje, ki nisem lih siguren kaj je kaj :oops:
strut bara to je tisto, ki povezuje amortizerja??....odspodaj odspredaj?...kje pa bi to potekalo? od roke do roke? :P
LP
 
Uporabniški avatar
mrt
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Če sep 02, 2004 2:32 pm
Kraj: Primorska

Napisal/-a mrt Pe jan 13, 2006 1:45 pm

rover416 je napisal/-a:mam kolega ki ma yugota za ghd.in je registriran in a-testiran kot normalno vozilo.ima pa tak kot je rekel pager dva strutbara.stranske cevi.tm k odpres vrata.in zadaj med kosi eno povezavo..


Če ima Yuga za dirkat v DP,potem mora biti homologiran kot dirkalno oz. športno vozilo in ne kot navaden avto
 
Uporabniški avatar
YugoGTI
Novinec
 
Prispevkov: 356
Pridružen: Po feb 02, 2004 10:03 pm
Kraj: dolenska

Napisal/-a YugoGTI Pe jan 13, 2006 1:48 pm

Men se zdi da bi blo dost da daš spredi pa zad strut bar, pa pod motorjem kletko ki je povezana med rokami ter stabilizatorjem.
 
Uporabniški avatar
naliM
Novinec
 
Prispevkov: 267
Pridružen: Ne jan 01, 2006 9:55 pm
Kraj: Maribor - okolica

Re: Kletka za avto

Napisal/-a naliM So jan 14, 2006 8:23 pm

PaGeR je napisal/-a:Mal sm isku pa nich ne najdem na forumu..

Sicer pa prosim vse ki imajo kaj informacij, kdo v sloveniji se ukvarja s takimi podvigi...

Ker nekakšni načrti so, da se bo avto parkiru zdele za slabe pol leta in da ga kompletno na novo uštimam in razmišljam tudi o kletki zaradi varnosti, to pa zaradi nadaljnih želja o moči avta :twisted:

LP


Poglej tukaj:

http://www.wiechers-sport.de
oz. tu:
http://www.wiechers-sport.de/ueberroll/typen.html

Wiechersove kletke imajo TÜV, a kolegu je ni uspelo homologirati v civilni avto pri nas.
V tujini gre homologacija skozi, a le v kombinaciji s H pasovi in školjkastimi sedeži.
Avti v SLO s kletkami (tekmovalni) imajo FIA homolgacijo in vpis v prometo, da gre za posebno/tekmovalno vozilo. Za upravljanje tega v prometu pa rabiš tekmovalno licenco.

LP,

Milan
 
Uporabniški avatar
jaka-z
Novinec
 
Prispevkov: 268
Pridružen: Pe mar 28, 2003 6:00 pm

Re: Kletka za avto

Napisal/-a jaka-z So jan 14, 2006 8:31 pm

naliM je napisal/-a:
PaGeR je napisal/-a:Mal sm isku pa nich ne najdem na forumu..

Sicer pa prosim vse ki imajo kaj informacij, kdo v sloveniji se ukvarja s takimi podvigi...

Ker nekakšni načrti so, da se bo avto parkiru zdele za slabe pol leta in da ga kompletno na novo uštimam in razmišljam tudi o kletki zaradi varnosti, to pa zaradi nadaljnih želja o moči avta :twisted:

LP


Poglej tukaj:

http://www.wiechers-sport.de
oz. tu:
http://www.wiechers-sport.de/ueberroll/typen.html

Wiechersove kletke imajo TÜV, a kolegu je ni uspelo homologirati v civilni avto pri nas.
V tujini gre homologacija skozi, a le v kombinaciji s H pasovi in školjkastimi sedeži.
Avti v SLO s kletkami (tekmovalni) imajo FIA homolgacijo in vpis v prometo, da gre za posebno/tekmovalno vozilo. Za upravljanje tega v prometu pa rabiš tekmovalno licenco.

LP,

Milan


....tekmovano licenco pa dobiš za 5k ali 10k sit ko narediš teoretični izpit pri naši avtozvezi AŠ2005
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov