Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
CERES
Novinec
 
Prispevkov: 439
Pridružen: Če dec 22, 2005 2:27 pm
Kraj: Gorenjska

Ali greje svoje avtomobile zutraj?

Napisal/-a CERES Pe jan 20, 2006 4:21 pm

Mene pa zanima, če kej grejete avtomobile oz. mašine preden greste v službo, šolo...itd. :?: :oops:

Jest zmeraj mal pusim da se mašina ogreje preden grem v šolo. ;) Sem pa tudi nekje zasledil da ni pametno greti mašino zutraj, da je bolje da se takoj ko se vsedeš za volan odpelješ :shock: ...sam po moji pameti je pametno da se mašina ogreje,ne? :)


LP
remember: it can always get worse!
 
Uporabniški avatar
CERES
Novinec
 
Prispevkov: 439
Pridružen: Če dec 22, 2005 2:27 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a CERES Pe jan 20, 2006 4:25 pm

lenivec je napisal/-a:kaj ko se pelješ se ne ogreje?

drugač pa vožnja je bolje kot namestu, ker namestu ni pravih obratov in ni dobregamazanja, olna pumpa ne da dovol pritiska


Sej ne mislim da avto stoji 15 minut ampak kakšno minuto ali pa 2 minuti... ;)

lp
remember: it can always get worse!
 
lebica
Novinec
 
Prispevkov: 171
Pridružen: Sr feb 12, 2003 7:20 pm
Kraj: BELAKRAJINA - SEMIČ

Napisal/-a lebica Pe jan 20, 2006 4:32 pm

Ja jst tud mal počakam preden odpelem tok da motor mal steče 2-5 min, res je da pumpa nedaje zadostnega pritiska malo je manši je pa tudi res da je olje mrzlo in gosto tako da prav tako ni dobro da spelemo takoj saj se obrati motorja zvišajo olje pa nnemaže zadostno. Recimo pri tem -12 c lahko že nastanejo poškodbe na motorju zaradi nezadostnega mazanja skratka pomembna je tista "minutka" ob zagonu in vsekakor dobro olje.
Clio INITIALE Paris 1.5 Dci
Slika
 
XTR
Novinec
 
Prispevkov: 251
Pridružen: Če feb 27, 2003 7:54 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a XTR Pe jan 20, 2006 4:35 pm

Ne avta ne grejem na mestu.
Poglej si to temo http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... 88&start=0
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Pe jan 20, 2006 6:29 pm

Osebno nikoli ne grejem avtomobila - spelješ in voziš v primerno nižjih obratih, dokler "mašina" ne doseže delovne temperature. Po tem pa lahko "pohodiš".

Izjema je, če so stekla zaledenela.

LP
 
Uporabniški avatar
dzanzi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 46
Pridružen: Če jan 08, 2004 5:58 pm
Kraj: Prekmurje

Napisal/-a dzanzi Pe jan 20, 2006 6:32 pm

Avto vžgem, 20s očistim prednje steklo, se usedem in odpeljem.
DZANZI
 
T2a
Uporabnik
 
Prispevkov: 1466
Pridružen: To jun 08, 2004 7:43 am

Napisal/-a T2a Pe jan 20, 2006 6:51 pm

jst ponavadi ta čas ko čistim led/sneg z stekel ga pustim prižganega.

če ni dobro za motor zakaj pa potem šoferji tovornjakov jih zjutraj grejejo :?:
najbolš da prašam njih :P
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Pe jan 20, 2006 7:24 pm

TommyGun - tovornjake se zjutraj "greje" dal časa iz več razlogov - največkrat gre za "polnjenje" zraka (zavore - ne moreš speljat če ni zraka v zavornem sistemu), dalje "birokracija" (izpolnjevanje potnih nalogov, tahografskih vložkov ... ), včasih pa "obhod" okoil vozila - pregled če je vse na kratko OK ... lahko pa se gre čisto preprosto na kavo s kolegi in je potem "koristno" gretje 8) (beri - občutovanje kelnarc, štosi in uživanje ob kavi)

LP
 
maki13
Novinec
 
Prispevkov: 115
Pridružen: Pe nov 18, 2005 7:14 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maki13 Pe jan 20, 2006 7:37 pm

Ne grejem avta zjutri,razn ce so sipe zamrznjene pa jih morem spucat.Ni pa dobr avta ogrevat na mestu ker dlje casa rab da doseze delovno temperaturo,pa se ekoloski in ekonomski razlogi,tud pr novih avtih ti v knjigi pise da se avta ne ogreva na mestu,je pa dobr da ga zjutri fejst sparas se posebi zdaj ko je mrzlo.
 
BMW Motorsport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 630
Pridružen: To nov 30, 2004 7:04 pm
Kraj: LJ-Center

Napisal/-a BMW Motorsport Pe jan 20, 2006 7:45 pm

js počakam da se lepo zalaufa eno minutko pol pa s čim nižjimi obrati naprej.
Bayerische Motoren Werke fuer immer!!!

P.S.: Need $ for Bavaria: Please donate... ;)
 
Uporabniški avatar
_YUGO-GVX_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1583
Pridružen: Po mar 21, 2005 3:20 pm
Kraj: Črnomelj

Napisal/-a _YUGO-GVX_ Pe jan 20, 2006 7:54 pm

zdaj ko je tako mrzlo g apržgem, spucam šipe, skadim do konca in pol gremo lepo pod malimi obrati...
litr bencina, litr olja ;)
 
Uporabniški avatar
Tomo
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4744
Pridružen: Ne apr 06, 2003 10:13 pm

Napisal/-a Tomo Pe jan 20, 2006 8:22 pm

Če so šipe zamrznjene potem že zalaufam kakšno minitko do dve predno speljem, potem pa itak low obrati...najbolj neumni se mi zdijo tisti k "tišijo" mrzu avto :roll:
Primer: dostkrat ko grem iz šihta ob 22ih vidim folk tam k se usede v avto pa poln gas, pa čeprav je avto stal min 8ur...
Drugače pa komaj čakam malo toplejše dni :vrum
 
Uporabniški avatar
reber
Uporabnik
 
Prispevkov: 836
Pridružen: Pe maj 16, 2003 12:12 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a reber So jan 21, 2006 9:39 am

Ogrevam na mestu kakšne pol minute ali minuto, na 1500-2000 obratih, torej ne na štant gasu, zato da ja ne bo premalo pritiska olja :P potem pa odpeljem in peljem z 2000 do 2200 obrati oziroma max 2500 obrati, ko se ogreje po nekaj minutah, ko doseže 90st (kazalec temperature) potem pa normalno ...
www.reber.si - www.elektron.si - www.pastir.info
 
Uporabniški avatar
Asterix
Uporabnik
 
Prispevkov: 1385
Pridružen: To nov 26, 2002 10:11 am

Napisal/-a Asterix So jan 21, 2006 9:41 am

vedno pustim 15-20 minut
Kadim Lord, vozim Ford, v Avstriji mešam mord.
 
Uporabniški avatar
CERES
Novinec
 
Prispevkov: 439
Pridružen: Če dec 22, 2005 2:27 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a CERES So jan 21, 2006 10:39 am

Tomo je napisal/-a:Če so šipe zamrznjene potem že zalaufam kakšno minitko do dve predno speljem, potem pa itak low obrati...najbolj neumni se mi zdijo tisti k "tišijo" mrzu avto :roll:
Primer: dostkrat ko grem iz šihta ob 22ih vidim folk tam k se usede v avto pa poln gas, pa čeprav je avto stal min 8ur...
Drugače pa komaj čakam malo toplejše dni :vrum



:roll: :roll: to pa so tisti ki mislijo da je avto kup pleha....avto je tudi tvoj ponos kjer se vidi kako si navezan na avto,ne? :-P Sej jest tudi dostikrat doživim da vse na zgodaj tišijo avtomobile in si rečem kaj moraš :?

LP
remember: it can always get worse!
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass So jan 21, 2006 10:39 am

Ne ogrevam. Počasi, nežno z občutkom - pa je. Če je pa treba pucat sneg ga pa prižgem. Za led imam tako ali tako tisto odmrzovalo v spreju, ki led instantno stopi in mi traja pol minute za vse šipe našpricat.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Napisal/-a phoebus So jan 21, 2006 10:44 am

Ker ne znam nemško, a mi lahko nekdo prosim pove, zakaj naj bi bilo slabo pustit avto par minut da se segreje pozimi? Pritisk olja je skoraj na MAX (kaže merilnik na armaturki), torej olje teče (pritisk je enak kot na začetku med vožnjo [kot kaže merilnik], torej razlaga da ni pritiska olja ne pride v poštev). Glede na to da olje slabše maže ker je gostejše se mi zdi pa logično, da je boljše pustit par minut da se segreje preden ga greš vozit...boljše 1300 ---> 800 RPM (zaug dokler ne zapre) kot pa 2, 2.5k "mirne vožnje".

Vsaj pomojem, tako da me res zanima kaj so nemci napisali.
 
mlamov82
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 34
Pridružen: Če maj 19, 2005 9:44 pm

Napisal/-a mlamov82 So jan 21, 2006 11:26 am

Maš dve varianti, ki se prekrivata, kera je boljš se moraš sam odločit:
1. mašina naj bi bila čim prej ogreta - to dosežemo da se enostavno takoj odpeljemo ko prižgemo, seveda ne z gasom do konca (do 3000 obratov brez problema pri bencinarjih). Mašina se pri vožnji nekajkrat hitreje segreje.
2. če avto prižgemo in laufamo na mestu mašina veliko več časa laufa neogreta, kar je SLABO zaradi neogretega olja (olje ima maksimalne mazalne sposobnosti pri delovni tmperaturi motorja)

Tako ugotoviš, da nobena varianta ni optimalna. Ali se mašina čim prej segreje z vožnjo in imaš kratko hitrejšo obrabo, ali pa čakaš da laufa na mestu in ima avto daljšo počasnejšo obrabo zaradi nesegretega olja.
Po mojem je najboljše, da se držiš temu, kar piše v navodilih za uporabo avtomobila: NE SEGREVAJ AVTOMOBILA NA MESTU.
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Napisal/-a sonček So jan 21, 2006 3:06 pm

[quote="mlamov82"]Maš dve varianti, ki se prekrivata, kera je boljš se moraš sam odločit:
1. mašina naj bi bila čim prej ogreta - to dosežemo da se enostavno takoj odpeljemo ko prižgemo, seveda ne z gasom do konca (do 3000 obratov brez problema pri bencinarjih). Mašina se pri vožnji nekajkrat hitreje segreje.
2. če avto prižgemo in laufamo na mestu mašina veliko več časa laufa neogreta, kar je SLABO zaradi neogretega olja (olje ima maksimalne mazalne sposobnosti pri delovni tmperaturi motorja)

Kaj pa dieselski motorji.????????

lp
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov