še dobro da je bil avto kasko. feltne so pa bile kopije vw. 18 col.
si preedstavlajte kakšen feeling je ko zapelješ v jamo na cesti, pa gume ne presekaš, ampak, ti razbije feltno.

se opravičujem za slabe slke, ker ne najdem trenutno digitalca.




Rjuhar je napisal/-a:Sicer nisem nek pristas ponaredkov ampak:
- dejstvo je, da tale feltna sama od sebe ni ratala takale, niti ni ratala takale ob normalni uporabi ampak je posledica "izleta" po kaksni netlakovani cesti
- na terensko vozilo za 17 mio SIT pac ne das ponaredkov... Moras pac vedet, za kaj bos avto uporabljal in koliko ga bos obremenjeval.
Torej - ponaredek ja, ce gre za neko normalno uporabo in si pripravljen na vecjo porabo in slabse performanse zaradi vecje teze in neprimerne razporeditve le-te po platiscu
ANJCI je napisal/-a:Oči mi je povedu , da je takih primerov kar nekaj , ko se kopija platišča enostavno pri udarcu v udarno jamo ali naletu na kakšen robnik itd.. razleti na dva konca, kar je razumljivo zakaj potem kopije nimajo TUV papirjev![]()
Proizvajalcev kopij je kar nekaj tako, da ne morem metati vse v en koš, je pa res da je najslabša kvaliteta kopije od ALESSIA![]()
Poleg vsega tega pa kopija sploh ni tako poceni.
ANJCI je napisal/-a:Oči mi je povedu , da je takih primerov kar nekaj , ko se kopija platišča enostavno pri udarcu v udarno jamo ali naletu na kakšen robnik itd.. razleti na dva konca, kar je razumljivo zakaj potem kopije nimajo TUV papirjev![]()
Proizvajalcev kopij je kar nekaj tako, da ne morem metati vse v en koš, je pa res da je najslabša kvaliteta kopije od ALESSIA![]()
Poleg vsega tega pa kopija sploh ni tako poceni.
Courage™ je napisal/-a:ANJCI je napisal/-a:Oči mi je povedu , da je takih primerov kar nekaj , ko se kopija platišča enostavno pri udarcu v udarno jamo ali naletu na kakšen robnik itd.. razleti na dva konca, kar je razumljivo zakaj potem kopije nimajo TUV papirjev![]()
Proizvajalcev kopij je kar nekaj tako, da ne morem metati vse v en koš, je pa res da je najslabša kvaliteta kopije od ALESSIA![]()
Poleg vsega tega pa kopija sploh ni tako poceni.
oci je reku, babica je cula... bla bla bla
Penis si odrezem ce je to bla LE malo prekoracena hitrost in mala lukna.
Glede na lanske izkušnje, sva po cilju prologa takoj odpeljala na start naslednje etape, tako da sva startala med prvimi. Na roadbooku za to etapo je bilo označenih samo nekaj GPS točk, brez kakšnihkoli opozoril.
Pista:
Pista je bila popolnoma ravna, očitno narejena po kompasu. Janez je Puch-a seveda gnal kolikor se je dalo, vendar na srečo ni šlo več kot 120 km/h. Po približno 20 km se je cesta naenkat, brez opozorila, strmo spustila v rečno strugo. Prvi spust sva preletela (cca 20 m), potem pa naju je takoj spet odbilo od tal, tako da sva spet nadaljevala po zraku (nadaljnih 20 m). Pri drugem pristanku se je točno po sredini razklalo lito platišče, snela se je še ena guma in avta ni bilo več mogoče upravljati. S cca 100 km/h sva najprej izruvala 30 kg težak obcestni kamen, potem pa počez drsela čez skale na drugo stran rečne struge. Samo izredni sreči se imava zahvaliti, da se avto ni prevrnil na bok in vsemu kar temu sledi. Iz tal sva izruvala še nekaj 50 kg skal in se ustavila na nasipu na drugi strani struge. Dirkalni sedeži, do konca zategnjeni štiritočkovni pasovi in varnostna kletka v Puch-u so pripomogli k temu, da sva jo odnesla brez praske. Avto jo je na prvi pogled odnesel precej slabše. Vse gume na tleh, dve zdrobljeni platišči, predvsem pa nazaj in navzgor zvita prednja prema in volanski drog. Poleg tega je bila celotna šasije robustnega Puch-a premaknjena nekaj centimetrov v desno. Po prvem šoku in zadovoljstvu, da se je za naju končalo brez poškodb, je prišlo grenko spoznanje, da je dirka za naju končana, še preden se je zares začela. Razmišljala sva samo o tem, kako Puch-a čim enostavneje odvleči na ladjo in potem domov.
Da napaka ni bila samo najina, ampak delno tudi posledica slabega roadbooka, se je pokazalo samo 30 sekund po najinem končanju etape. Letošnji favorit in lanski zmagovalec je, ker je imel pač boljši avto, pripeljal še hitreje kot midva. S 150 km/h je točno na istem mestu zletel s ceste, na njegovo in najino srečo na drugo stran. Puch-a je sicer uspel obdržati na kolesih, vendar so bile posledice še hujše kot pri nama - nepopravljivo zviti obe premi, odtrgani zadnji amortizerji in njihovi nosilci, uničena vsa platišča ...
Najslabše jo je odnesla posadka tretjega Puch-a, ki je na podobni neoznačeni pasti zletela s ceste in se pri 120 km/h kotalila po puščavi. Posledice so bile krute : počeno lobanjsko dno enega in poškodba hrbtenice drugega tekmovalca. Puch je bil popolnoma uničen in tudi varnostna kletka ni v celoti zdržala sil pri prevračanju avtomobila.
Lesane Parish Crooks je napisal/-a:nebivedu je napisal/-a:samo 120km/h pa v skale.
sem prebral.mislil sem za une od touarega
LP
ANJCI je napisal/-a:Oči mi je povedu , da je takih primerov kar nekaj , ko se kopija platišča enostavno pri udarcu v udarno jamo ali naletu na kakšen robnik itd.. razleti na dva konca, kar je razumljivo zakaj potem kopije nimajo TUV papirjev![]()
Proizvajalcev kopij je kar nekaj tako, da ne morem metati vse v en koš, je pa res da je najslabša kvaliteta kopije od ALESSIA![]()
Poleg vsega tega pa kopija sploh ni tako poceni.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov