Vaillante je napisal/-a:Avto pozimi kuri ponavadi več zaradi avtomatskega čoka in pa zato ker ker imajo danes novejši avtomobili na dovodu za zrak senzorje za loputo ki jo odpirajo oz. zapirajo glede na zunanjo temp. pozimi se ta loputa zapre in motor vleče zrak pri mašini(da se hitrje segreje) včasih so imeli avti narejeno tako da si moral pozimi sam zamenjat dovod zraka tako da si zasukal cel zračni filter in nanj nataknil drugo cev,zdaj pa to uravnava avtomatsko s pomočjo senzorjev.Tako da kar se meni zdi nebi smeli letni časi imeti kaj dosti pri tem, prej elektronika ki pa je je največEdina stvar ki je resnična in dokazana je to da se avto pozimi bolj obrablja(ekstremne temp. veliki vzponi temp in padci) Avto bolj uničiš če ga mrzlega enkrat nateraš na 5000 obratov kot pa da bi se z ogretim vozil s 5000 obrati nekaj časa.LP
nebivedu je napisal/-a:Zmrznjen avto ki je celo noč stal na mrzlih minus 20 stopinjah in ima zanič olje, ter ga zjutraj vžgeš, uničiš s tem vžigom tok kot če bi prepeljal 20.000 kilometrov. Olje je pregosto in prezanič, da bi mazalo mašino in ta mašina dela na suho.
nebivedu je napisal/-a:Zmrznjen avto ki je celo noč stal na mrzlih minus 20 stopinjah in ima zanič olje, ter ga zjutraj vžgeš, uničiš s tem vžigom tok kot če bi prepeljal 20.000 kilometrov. Olje je pregosto in prezanič, da bi mazalo mašino in ta mašina dela na suho.
reber je napisal/-a:nebivedu je napisal/-a:Zmrznjen avto ki je celo noč stal na mrzlih minus 20 stopinjah in ima zanič olje, ter ga zjutraj vžgeš, uničiš s tem vžigom tok kot če bi prepeljal 20.000 kilometrov. Olje je pregosto in prezanič, da bi mazalo mašino in ta mašina dela na suho.
No, pretiravat pa res ni treba. Če bi bilo tako, kot trdiš, bi nekdo ki bo v enem tednu 7x vžgal mrzu avto, s tem povzročil škode, kot če bi prevozil 140.000 km, kar pa v dveh tednih znese za generalko. No, temu pa ni tako, in nekje traja mraz še dalj ... je pa res, da ni vedno -20st ampak -15st ali pa tam okoli.
Če bi trdil 200km namesto 20.000km, bi to bilo nekako v redu.
Spyker je napisal/-a:Zanimiva debata.... bolj kot ne sam spremljam debato, bi pa dodal en (mogoče za koga) mal smešn komentarNanaša se na tisto, kar je napisal nebivedu, da zjutraj ko vžgeš avto pri -20 je isto, kot če bi ga vžgal po 20k prepeljanih km (zaradi slabega olja).
Včeraj smo šli smučat na Krvavec in ker je blo res zelo mrzlo, smo se odločil, da gremo v kočo na toplo se pogretNaročil smo kuhano vino, en sošolec pa vroč čaj. Naenkrat zaslišm eno stokanje od sošolca, da ga boli zob. Odpre usta in zagledamo močno okrušen oz. odlomljen zob.
Verjetn ste mnenja da sem nor kaj vam to zdej pripovedujemHotel sem povedat, da je moje mnenje, da je blo v tem primeru isto, kot če bi zelo mrzlo mašino tiščal v obrate. Pa zaenkrat pustimo slabo olje v mašini na strani
Pač sošolec je smučal na mrazu pri -15 stopinj celzija in takoj ko je prišel na toplo je spil vroč čaj. Torej vzrok za njegov okrušen zob je bila prevelika temperaturna razlika med zunanjo temperaturo (-15 stopinj celzija) in temperaturo vročega čaja (cca. 60 stopinj celzija, ugibam
). Podobna situacija je pri tiščanju motorja v obrate pri neogreti mašini, ki je celo noč stala zunaj na mrzlem pri recimo -15 stopinj celzija.
Lahko pa da se motim, in je vzrok samo zaradi tega, ker je naročil čaj, mogoče se mu pri kuhanmu to nebi zgodilo
Sej vem, mam domišljijo :P
reber je napisal/-a:nebivedu je napisal/-a:Zmrznjen avto ki je celo noč stal na mrzlih minus 20 stopinjah in ima zanič olje, ter ga zjutraj vžgeš, uničiš s tem vžigom tok kot če bi prepeljal 20.000 kilometrov. Olje je pregosto in prezanič, da bi mazalo mašino in ta mašina dela na suho.
No, pretiravat pa res ni treba. Če bi bilo tako, kot trdiš, bi nekdo ki bo v enem tednu 7x vžgal mrzu avto, s tem povzročil škode, kot če bi prevozil 140.000 km, kar pa v dveh tednih znese za generalko. No, temu pa ni tako, in nekje traja mraz še dalj ... je pa res, da ni vedno -20st ampak -15st ali pa tam okoli.
Če bi trdil 200km namesto 20.000km, bi to bilo nekako v redu.
Spyker je napisal/-a:Zanimiva debata.... bolj kot ne sam spremljam debato, bi pa dodal en (mogoče za koga) mal smešn komentarNanaša se na tisto, kar je napisal nebivedu, da zjutraj ko vžgeš avto pri -20 je isto, kot če bi ga vžgal po 20k prepeljanih km (zaradi slabega olja).
...
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov