TDI motorji se pocasneje ogrejejo in pocasneje ohladijo.
Ce ima kaksen kolega turbo motor. Pa naj te popelje s polnim gasom potem pa pojdita pogledat turbino

in ti bo takoj jasno zakaj ne ugasat ko je motor pod veliko obremenitvijo. Kot je Lucas omenil. Ravno tako ni dobro mrzlega polno obremenjevati. No to itak ne smes vsak motor, ampak tukaj si naredis se dodaten strosek. Pac turbina zariba.
Potem je tudi veliko voznikov ko so navajeni se iz starih casov da preden so avto ugasnili so dodali gas in potem ugasnili. No tudi to je smrt za turbino. Kaj se zgodi v tem primeru? Vemo da se turbina zeeeelooooo hitro vrti. Ob dodanem gasu se zavrti ko pa ugasnes motor ji pa prekines dovod mazanja -> AUČ.
V navodilih sicer pise da ce je motor pod veliko obremenitvijo da ga je treba pustiti v prostem teku 2.min, ampak nekoc sem to poiskusil. Po 2 min prostega teka je bilo motorni prostor se vedno zelooo osvetljen

. Tako da jaz ko vem da grem domov se peljem normalno in je ( za moje pojme bolje kot pa prosti tek ). Seveda ce se je prej TISAALOOO. Sicer pa imajo tudi proizvajalci en kompromis. Kdo bi pa kupil avto ce bi napisali da se je treba z avtomobilom se 10min. vozit preden ga ugasnes.
