Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
protonika
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 582
Pridružen: Sr nov 03, 2004 4:19 pm

pravila v krožnem križišču

Napisal/-a protonika Po mar 13, 2006 9:25 am

V krožnem križišču z več pasovi.... Moramo dati prednost tistemu na notranjem pasu, ki vključi smernik in se želi vključiti na zunanji pas? Meni se to zdi logično (navsezadnje se ravno zato, ker je on na notranjem pasu, ti lahko vključiš v krožišče) in avto vedno pustim predse, se mi pa včasih zgodi, da se jaz "zagozdim" na notranjem pasu, ker se tisti na zunanjem zagrizeno bori za svoje ozemlje...
Če kdo ve točno pravilo, bi bilo zelo fajn....
 
Uporabniški avatar
Tomaz40
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1690
Pridružen: Sr maj 14, 2003 7:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Tomaz40 Po mar 13, 2006 9:30 am

Prednost ima tisti na zunanjem pasu, ker je smisel krožišča ta, da se nihče ne ustavlja (tko kot AC). Pasove menjaš med vožnjo in med tem ko se voziš proti željenemu izhodu, se pomikaš proti zunanjemu pasu. Ker pa so arhitekti, ki delajo krožišča v Sloveniji bebci brez primere, naredijo krožišča tako majhna da če zapelješ iz zunanjega pasa na notranjega potem v primernem času zelo težko prideš nazaj na zunanji pas.

Torej prednost ima tisti, ki vozi po zunanjem pasu.
Če bi hitrost ubijala, bi bili vsi dirkači že zdavnaj mrtvi.
 
Uporabniški avatar
nadie
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: So mar 11, 2006 9:53 pm

Napisal/-a nadie Po mar 13, 2006 9:31 am

Kolikor jaz vem, obvezno ni, je pa odlika dobrega voznika, ce to stori. Ce si na notranjem pasu lahko menjas na zunanji samo, ce s tem ne presekas poti na zunanjem pasu vozecemu vozilu, torej ce to lahko storis varno. Ce ne gre, krozis naprej. Vsekakor, ce je mogoce, omogocis takemu vozilu, da se izkljuci iz krozisca, pri tem pa je potrebno paziti na za seboj vozeca vozila. Ce bi bilo obvezno prepustiti prednost takemu vozilu, bi lahko prislo do situacij, ko bi morali popolnoma ustaviti vozilo v kroziscu, kar pa bi lahko pripeljalo do naleta vozil.
 
Uporabniški avatar
Asprex
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 542
Pridružen: Po mar 14, 2005 8:12 pm
Kraj: Lenart

Napisal/-a Asprex Po mar 13, 2006 9:37 am

Tomaz40 je napisal/-a:Prednost ima tisti na zunanjem pasu, ker je smisel krožišča ta, da se nihče ne ustavlja (tko kot AC). Pasove menjaš med vožnjo in med tem ko se voziš proti željenemu izhodu, se pomikaš proti zunanjemu pasu. Ker pa so arhitekti, ki delajo krožišča v Sloveniji bebci brez primere, naredijo krožišča tako majhna da če zapelješ iz zunanjega pasa na notranjega potem v primernem času zelo težko prideš nazaj na zunanji pas.

Torej prednost ima tisti, ki vozi po zunanjem pasu.


Tako je! :tomidelej:
 
Uporabniški avatar
jaka-z
Novinec
 
Prispevkov: 268
Pridružen: Pe mar 28, 2003 6:00 pm

Napisal/-a jaka-z Po mar 13, 2006 10:08 am

Tomaz40 je napisal/-a:Prednost ima tisti na zunanjem pasu, ker je smisel krožišča ta, da se nihče ne ustavlja (tko kot AC). Pasove menjaš med vožnjo in med tem ko se voziš proti željenemu izhodu, se pomikaš proti zunanjemu pasu. Ker pa so arhitekti, ki delajo krožišča v Sloveniji bebci brez primere, naredijo krožišča tako majhna da če zapelješ iz zunanjega pasa na notranjega potem v primernem času zelo težko prideš nazaj na zunanji pas.

Torej prednost ima tisti, ki vozi po zunanjem pasu.

kera neumnost

potem ne grem več nikoli na notranji pas, pa naj se vsi je.bejo če zarad tega ni pretočnosti prometa, itak se samo neki izsiljuje in slovenci sploh ne poznajo kulture vožnje in namesto da kdaj popustiš vsi v boj na nož - bedaki

mene so učili v avtošoli da ima notranji prednost!!! kar mi je logično
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Napisal/-a BBoss Po mar 13, 2006 10:22 am

Tudi jaz močno dvomim kdo ima prednost. Po moje velja zgolj prednost tistega, ki ne spreminja pasu. Se pravi, če spreminjaš pas nimaš prednosti ne glede a to delaš iz zunanjega proti notranjemu ali obratno.
 
Uporabniški avatar
Clio_16V
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: Pe jul 02, 2004 4:45 pm
Kraj: No Adress

Napisal/-a Clio_16V Po mar 13, 2006 10:24 am

Na nekaterih kroznih vem da mas prav oznaceno npr drugi izhod je lj prvi pa italija...in imas oznaceno na cesti na podu kam se postavi ;) Ampak ekateri se se vedno postavljajo za 2 in 3 izhod na zunanji pas potem pa poci, ko se zaborijo tako kot si napisu. ;)
 
Jurchi
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 699
Pridružen: Pe jul 18, 2003 9:55 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Jurchi Po mar 13, 2006 10:34 am

vozniška etika :roll: ......tle u lublan bi fulk res raj crknu kukr, da koga spujtijo predse.
Pa sistem zadrge je pri vključevanju pri naš še popolnoma neznan pojem.
Tut če spustiš nekog, ki nima prednosti.....a boš zato umru al pa boš na cilj prišel cele 3 sekude kasneje????......uuuuuu groza.
 
Uporabniški avatar
nadie
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: So mar 11, 2006 9:53 pm

Napisal/-a nadie Po mar 13, 2006 10:42 am

 
Uporabniški avatar
Borcix
Novinec
 
Prispevkov: 346
Pridružen: Ne maj 11, 2003 11:48 am
Kraj: Prekmurec v Ljubljani

Napisal/-a Borcix Po mar 13, 2006 10:50 am

Ok, pomeni da vsaki ki gre na notranji pas je "norec" ker ga noben ne pusti nazaj na zunanjega, čeravno je s tem ko je šel na notranjega spustil druge v rondo. Potem takorekoč ne rabimo več pasov (ali?), ker je kultura vožnje res na psu.
 
Uporabniški avatar
nadie
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: So mar 11, 2006 9:53 pm

Napisal/-a nadie Po mar 13, 2006 10:52 am

Zal je res problem v kulturi. Tako pa spekuliramo in se postavimo na notranji pas samo tam, kjer iz njega lahko tudi zavijemo iz rondoja (izvoz iz tomacevskega na stajersko cesto napr.)
 
Uporabniški avatar
Tomaz40
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1690
Pridružen: Sr maj 14, 2003 7:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Tomaz40 Po mar 13, 2006 11:22 am

jaka-z: No zdej vidiš da si te v avtošoli narobe učil. Toliko o kvaliteti avtošol v Sloveniji.

yurchek: Se strinjam, da je težava v vozniški etiki. Eni ljubljančani so res taki da te noče spustit predse na noben način, da o sistemu zadrge sploh ne izgubljamo besed. Je pa tako, da obstaja tudi druga skrajnost, saj je veliko ljudi, ki se prerivajo na vse možne načine, samo da bodo prehitel 2 avtomobila. Takega pa jest ne spustim predse pod nobenim pogojem.

Drugače pa je pri krožiščih napaka že ta, da so narejena okoli zobotrebca. Mene so v avtošoli učil, da predno zamenjam pas, zavijem,... mora žmigavec vsaj 3x utripnt. Kaj nej nardim na slovenskih rondojih? A dam žmigavec še predno zapeljem v rondo al nej se ustavim v rondoju al kaj? Zato pa noben ne ve kam kdo gre v BTC-ju, ker noben ne uporablja žmigavca.
Če bi hitrost ubijala, bi bili vsi dirkači že zdavnaj mrtvi.
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan Po mar 13, 2006 12:31 pm

Borcix je napisal/-a:Ok, pomeni da vsaki ki gre na notranji pas je "norec" ker ga noben ne pusti nazaj na zunanjega, čeravno je s tem ko je šel na notranjega spustil druge v rondo. Potem takorekoč ne rabimo več pasov (ali?), ker je kultura vožnje res na psu.


ne ni norec
sam ljudje bi se mogl naučit vozt
če sta recimo 2 pasova v rondoju
na desni pas gredo samo tisti, ki grejo na prvem izvozu ven
na levega pa tisti, ki grejo na 2. ali katerm koli
ker imajo tisti v rondoju prednost, pred tistimi, ki se na rondo šele vključujejo, začneš menjat pas 1 izvoz preden greš ven
torej ko tisti iz desnega pasu zavijajo iz rondoja, ti zaviješ desno na desni pas in pri naslednjem izvozu ven
podpis
 
Uporabniški avatar
topsi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: To okt 25, 2005 10:11 pm
Kraj: Komenda

Napisal/-a topsi Po mar 13, 2006 1:10 pm

O tem na keterem mestu v Evropi smo Slovenci po etiki vožnje in nasploh o kvaliteti vožnje je debata že bila in vsi zelo dobro vemo...

offt: Ampak vedno na tem forumu vsi pravte kakšni so drugi šoferji. V resnici je pa dost ljudi na tem forumu, ki (se ne razglašajo javno) ampak ravno oni počnejo stvari nad katerim se drugi pritožujemo.
 
Uporabniški avatar
Speedfighter
Uporabnik
 
Prispevkov: 1329
Pridružen: Če feb 17, 2005 3:57 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a Speedfighter Po mar 13, 2006 1:21 pm

Sej rondoji so čist logični-večji problem je, da vsaj 70% voznikov sploh ni spoznalo ali okusilo rondojev, ko so delali vozniški izpit...
Tudi malce večji rondoji kot je Tomačevski bi delovali normalno če bi vozniki na njem upoštevali omejitev hitrosti...osebno sicer vedno spustim po enega voznika z notranjega pasu predse če pravočasno nakaže menjavo pasu in mu lahko omogočim varno vključitev...je pa res da sovražim tiste, ki po notranjem pasu pripeljejo krepko nad omejitvijo in se tik pred zdajci rinejo pred mene na zunanji pas, po možnosti še brez smernika itd...pri takih te pač prime včasih tud mal dodat gas, pa jim dat mal mislit(ni ravno zgledno,vem)...
Druga stvar so rondoji v BTCju, kjer folk nima blage veze kaj počet!Načeloma so taki rondoji res premajhni za uporabo smernikov(izhodi so namreč tako pogosti da jih nihče niti nima časa dajat,če pa že da, pa nikoli ne moraš biti prepričan ali ga je ravno vklopil pred izvozom ali mu še vedno utripa odkar se je vključil v rondo...), poleg tega(iz lastnih izkušenj) jih polovica še vedno v teh malih rondojih ne ve,da ima prednost tisti ki je že v krožišču in kar butnejo pred tebe...je pa tudi pri teh manjših rondojih tako kot pri vseh-če bi vsi vozili primerno hitro ne bi bilo večjih težav s pretočnostjo prometa v njih... ;)
 
Uporabniški avatar
Borcix
Novinec
 
Prispevkov: 346
Pridružen: Ne maj 11, 2003 11:48 am
Kraj: Prekmurec v Ljubljani

Napisal/-a Borcix Po mar 13, 2006 1:30 pm

lublancan je napisal/-a:
Borcix je napisal/-a:Ok, pomeni da vsaki ki gre na notranji pas je "norec" ker ga noben ne pusti nazaj na zunanjega, čeravno je s tem ko je šel na notranjega spustil druge v rondo. Potem takorekoč ne rabimo več pasov (ali?), ker je kultura vožnje res na psu.


ne ni norec
sam ljudje bi se mogl naučit vozt
če sta recimo 2 pasova v rondoju
na desni pas gredo samo tisti, ki grejo na prvem izvozu ven
na levega pa tisti, ki grejo na 2. ali katerm koli
ker imajo tisti v rondoju prednost, pred tistimi, ki se na rondo šele vključujejo, začneš menjat pas 1 izvoz preden greš ven
torej ko tisti iz desnega pasu zavijajo iz rondoja, ti zaviješ desno na desni pas in pri naslednjem izvozu ven


Saj v teoriji je vse lepo in prav, samo kaj se pa v praksi dogaja je pa povsem druga pesem. Jaz se tudi zapeljem na notranji pas in pustim one v rondo, samo ko vidiš da te en lolek začne prehitevati po zunanjem pasu te pa mine (in ne, negre v prvi izvoz ampak po možnosti v zadnjem ven).
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Po mar 13, 2006 2:36 pm

Vse bi bilo lepo in prav, če bi vozniki dojeli, da ni zločin iti 2x okoli rondoja.
To je glede na obnašanje večine prepovedano vsaj s tremi zakoni.

Če je frej desni pas greš ven iz rondoja, če pa ni se pa zapelješ še enkrat okoli in se v tem česu presedlaš na desni pas!!! Da o žmigavcih ne začnemo.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Po mar 13, 2006 2:38 pm

Največje cvetke so pa tisti s prižganim levim žmigavcem v krožišču. Takim izpit za dva mesca vzet.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
G0lden
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 507
Pridružen: Če apr 01, 2004 11:15 pm
Kraj: Maribor in okolica

Napisal/-a G0lden Po mar 13, 2006 3:02 pm

jaz vedno peljem po zunanjem pasu ne glede na to koliko pasov je... ne mislim se jajčkat pa 20 krogov delat da pridem ven :roll:
 
Uporabniški avatar
Tomaz40
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1690
Pridružen: Sr maj 14, 2003 7:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Tomaz40 Po mar 13, 2006 3:13 pm

G0lden je napisal/-a:jaz vedno peljem po zunanjem pasu ne glede na to koliko pasov je... ne mislim se jajčkat pa 20 krogov delat da pridem ven :roll:


No zato so pa lahko samo 3 avtomobili hkrati v rondoju in zato večina voznikov kritizira rondoje. Ker ljudje (med njimi tudi ti) ne znajo po njih vozit.

Sam grem vedno (ko ne zavijem dol z rondoja na prvem odcepu) na notranji pas in še nikoli ampak res nikoli nisem peljal dva kroga po rondoju, nikoli nisem nikogar izsilil, povzročil nesreče,... Samo vozit se je treba naučit pa tudi rondoji niso tako zakomplicirani.

Speedfighter: Se popolnoma strinjam, še posebej s prvim stavkom. Ko sem delal izpit v avtošoli, mi je inštruktor povedal, da se mora avtošola vedno vozit po zunanjem pasu (v križišču kjer sta dva pasova za isto smer, krožišču,...) Kako hudiča naj se potem sploh nauči novopečenega voznika kako se vozi po rondojih? Da sploh ne govorimo o tistih, ki pridejo iz podeželja v mestni kaos.
Če bi hitrost ubijala, bi bili vsi dirkači že zdavnaj mrtvi.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov